  • 1. Data: 2009-06-17 09:00:16
    Temat: Jaki telefon do 200 zł na prezent dla starszej osoby, najlepiej Nokia
    Od: GK <g...@g...pl>

    Witam,
    Szukam telefonu dla starszej osoby, najlepiej model Nokii w cenie do 200
    zł. Wybor padl na model 1650, ale bardzo trudno go kupic, a musze zrobic
    zakupy do soboty. All...o odpada, pewnie nie zdaza wyslac. Moze
    orientujecie sie, gdzie jeszcze mozna znalezc cos interesujacego? Moze
    jakis inny model? Mieszkam w Lodzi, ewentualnie jeszcze Piotrkow Tryb i
    Kielce.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 2. Data: 2009-06-17 13:59:50
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "GK" napisał:

    > Wybor padl na model 1650, ale bardzo trudno go kupic,
    > [...] Mieszkam w Lodzi

    Żartujesz sobie, prawda?
    Wejdź na stronę www.euro.com.pl, wg tamtejszej informacji jest dostępna w 4
    lokalizacjach w mieście Łodzi.

    > ewentualnie jeszcze Piotrkow Tryb

    Też jest.

    > i Kielce

    Również dwa razy.

    JoteR

  • 3. Data: 2009-06-17 14:14:21
    Od: GK <g...@g...pl>

    JoteR pisze:

    > Żartujesz sobie, prawda?
> [...]

    Ooo... faktycznie... dzięki. Otworzyłem stronkę, wylistowałem po firmie
    Nokia i na pierwszej stronie go nie było, a ceny były rosnące, więc nie
    szukałem dalej. A tu się okazało, że ceny przypadkowo się ułożyły w
    takim porządku i dalej są również tańsze modele...
    Dzięki!
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 4. Data: 2009-06-18 18:18:52
    Od: fanfaran <f...@f...pl>

    GK pisze:
> [...]
    > orientujecie sie, gdzie jeszcze mozna znalezc cos interesujacego? Moze
    > jakis inny model? Mieszkam w Lodzi, ewentualnie jeszcze Piotrkow Tryb i

    Ten model nokii (1650) ma wedlug mnie fatalna, niewygodna i
    nieprecyzyjna klawiature. Dla mnie byla upierdliwa, a co dopiero dla
    starszej osoby.. To tylko taka moja drobna sugestia. Poza tym telefon
    prosty i udany, z dobra bateria.

    pozdrawiam

  • 5. Data: 2009-06-30 14:06:09
    Od: Grzexs <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl>

> [...]
    > orientujecie sie, gdzie jeszcze mozna znalezc cos interesujacego? Moze
    > jakis inny model? Mieszkam w Lodzi, ewentualnie jeszcze Piotrkow Tryb i

    Może to:
    <http://www.chip.pl/news/sprzet/telefony/2009/06/myp
    hone-1050-simply-w-prostocie-sila>?

    --