  • 1. Data: 2009-06-16 21:26:11
    Temat: wypowiedzenie umowy w plus
    Od: "Pablo Puertorican" <p...@o...pl>

    W czerwcowym rachunku miałem dostać info o zmianie regulaminu ale... nie
    dostałem. Podobno przyszła w majowym :-) Czy teraz po opłaceniu majowego
    mogę delikatnie mówiąc, wypałować się, czy mogę jeszcze rozwiązać tą umowę?
    W maju jak dzwoniłem żeby się upewnić to bok plusa poinformował mnie, żeby
    nie szukać bo w maju nie przyszło i że przyjdzie na 100 w czerwcu bo taki
    mam okres rozliczeniowy =)

    pozdrawiam
    Maciek

  • 2. Data: 2009-06-16 21:39:05
    Temat: Re: wypowiedzenie umowy w plus
    Od: "Lukasz" <l...@o...pl>

    Użytkownik "Pablo Puertorican" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >nie szukać bo w maju nie przyszło i że przyjdzie na 100 w czerwcu bo taki

    Masz do 7 dni na wypowiedzenie umowy po terminie płatności rachunku, z
    którym przyszła zmiana regulaminu.

  • 3. Data: 2009-06-17 04:28:22
    Od: Lukasz <l...@s...bojczuk.net.pl>

    Lukasz pisze:
    > Masz do 7 dni na wypowiedzenie umowy po terminie płatności rachunku, z
    > którym przyszła zmiana regulaminu.

    tak pisza na tym regulaminie, IMO mozesz tez rozwiazac umowe teraz, bo
    skoro teraz dowiedziales sie o zmianie regulaminu to jak miales nie
    zgodzic sie z nim wczesniej? oczywiscie jest wtedy kilkadziesiat procent
    szans ze plus naliczy kare i trzeba bedzie sie spotkac w sadzie...

    --
    Pozdrawiam!
    Łukasz