  • 41. Data: 2013-02-16 17:40:24
    Temat: Re: jak sie wbic na router
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Q" kfo678$nhj$...@n...news.atman.pl

    > Pierwszy raz widze/slysze, zeby trzymanie przycisku dluzej niz
    > kilka-kilkanascie sekund nic nie dalo a trzymanie godzine dalo.
    > Cos krecisz.

    Niekoniecznie -- styk był, ale niepewny. ;) Mogło być tak:

    Silne naciśniecie dawało zwarcie, ale po chwili
    wciskania nacisk malał do tego stopnia, że styki
    rozwierały się...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 42. Data: 2013-02-16 17:41:44
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "h.w.d.p." kfo1o8$j1f$...@n...news.atman.pl

    > ja na wszystkie tego typu szpeje mowie router. moge?

    Możesz, ale równie dobrze możesz to nazywać
    krową -- niestety czasami mogą być nieporozumienia. ;)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 43. Data: 2013-02-16 17:46:32
    Od: "Santana" <s...@i...pl>

    Użytkownik "h.w.d.p." napisał w wiadomości grup

    W dniu 2013-02-16 14:14, M1SLQ pisze:

    > To teraz przeproś tych, których obrażałeś za to, że Ci sugerowali
    > zrobienie resetu routera, bo doradzali dobrze. Nikt nie miał szklanej
    > kuli żeby przewidzieć, że masz zasyfiałe styki w tym urządzeniu i
    > pstrykając pstryczkiem nie zwierasz styków.

    >za co mam przepraszac?
    >nikt mi nie pomogl wiec odwal sie ode mnie.

    h.c.w.p :P

  • 44. Data: 2013-02-16 17:46:41
    Od: Michal <s...@d...mailexpire.com>

    W dniu 2013-02-16 15:47, Q pisze:

    > Albo reagowal (diodki zaczely "inaczej" mrugac, zrestartowal sie, itp)
    > i wtedy przycisk byl dobry, albo nie reagowal
    > i wtedy przycisk byl uwalony / sciezki przerwane, itp.
    >
    > Pierwszy raz widze/slysze, zeby trzymanie przycisku dluzej niz
    > kilka-kilkanascie sekund nic nie dalo a trzymanie godzine dalo.
    > Cos krecisz.

    Niekoniecznie - jak prawie zbrickowałem TPLinka 1043ND z OpenWRT przez
    przywrócenie ustawień z poprzedniej gałęzi OpenWRT, to reset ustawień do
    firstboot i telnetowanie się na standardowe 192.168.1.1 udało mi się
    chyba za 4 albo piątą próbą resetu i też już zaczynałem tracić nadzieję,
    bo przy trzymaniu reset w czasie power-on-boot przez "jak manual
    przykazał" >10 sek (AFAIR 15 do 30 sek) nic nie dawało, tylko router
    migał diodą PWR/SYS rozpaczliwie. Poszło dopiero za kolejnym razem przy
    trzymaniu tego cholernego resetu przez około minutę, a już zaczynałem
    się poddawać i myśleć, że bez JTAGa się nie obejdzie.
    Tu mogło być podobnie - godzina to pewnie gruba przesada, ale może na
    manualowym czasie wciskania resetu przy poważniejszych wadach
    konfiguracji reset do firstboot wymagał jednak więcej czasu niż
    normalnie się zakłada.

    --
    /MB

  • 45. Data: 2013-02-16 17:54:42
    Od: Michal <s...@d...mailexpire.com>

    W dniu 2013-02-16 15:54, h.w.d.p. pisze:
> [...]

    Trochę na zasadzie, jak ludzie na każde buty sportowe mówią adidasy, a
    na dowolny odkurzacz elektrolux.

    > dlatego podalem model. zalozylem, blednie, ze wszechwiedzacy beda
    > wiedziec co to za sprzet.

    Założyłeś że każdemu będzie się chciało sprawdzić ten konkretny i dość
    stary już model z dużego portfolio TPlinka, nawet jeśli sam podajesz
    mylące dane. W sumie to Tobie najbardziej powinno zależeć na precyzji,
    bo Ty masz problem a nie inni czytający tą grupę.

    P.S.
    A że nazwy mogą być mylące sam się na tym ostatnio w sklepie złapałem
    gdy ktoś pytał "czy są huby". Pierwsza myśl - "WTF? W 2013 r. ktoś szuka
    huba jak switche od dawna są za grosze", dopiero chwilę później
    skojarzyłem "Aaa, pewnie huba USB".

    --
    /MB

  • 46. Data: 2013-02-16 18:08:38
    Od: PM <p...@x...xx>

    W dniu 2013-02-16 17:54, Michal napisał(a):
    > A że nazwy mogą być mylące sam się na tym ostatnio w sklepie złapałem
    > gdy ktoś pytał "czy są huby". Pierwsza myśl - "WTF? W 2013 r. ktoś szuka
    > huba jak switche od dawna są za grosze"
    Czasem hub się przydaje, głównie wtedy jak chcesz sprawdzić co lata po
    sieci, ale niestety nigdzie ich już nie kupisz, a mi się niedawno
    skopcił ostatni :'(

    --
    PM

  • 47. Data: 2013-02-16 18:10:57
    Od: PM <p...@x...xx>

    W dniu 2013-02-16 17:46, Santana napisał(a):

    > Użytkownik "h.w.d.p." napisał w wiadomości grup

    > h.c.w.p :P

    przecież jego pseudo mówi samo za siebie, ale na szczęście większość
    ludzi potrafi się zachować. Następnym razem nikt nie będzie si wdawał z
    nim w dyskusje.

    --
    PM

  • 48. Data: 2013-02-16 18:18:04
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > Niekoniecznie -- styk był, ale niepewny. ;) Mogło być tak:
    >
    > Silne naciśniecie dawało zwarcie, ale po chwili
    > wciskania nacisk malał do tego stopnia, że styki
    > rozwierały się...

    i tak pewnie bylo

  • 49. Data: 2013-02-16 18:24:31
    Od: "Krzysztof Kucharski" <s...@p...onet.pl>

    Dobry wieczór

    Użytkownik "PM" <p...@x...xx> napisał w wiadomości

    [...]
    > przecież jego pseudo mówi samo za siebie, ale na szczęście większość
    > ludzi potrafi się zachować. Następnym razem nikt nie będzie si
    > wdawał z nim w dyskusje.
    [...]

    A załozymy sie? ;-)

    Pozdrawiam - Krzysztof Kucharski

  • 50. Data: 2013-02-16 18:26:15
    Od: Michal <s...@d...mailexpire.com>

    W dniu 2013-02-16 18:08, PM pisze:

    > Czasem hub się przydaje, głównie wtedy jak chcesz sprawdzić co lata po
    > sieci, ale niestety nigdzie ich już nie kupisz, a mi się niedawno
    > skopcił ostatni :'(

    Fakt, ale przy założeniu że (prawie) cała infrastruktura jest na hubach,
    a to się rzadko obecnie zdarza. Nawet w domu mam teraz w strukturze
    sieci 6 switchy, więc jeden hub nie załatwia sprawy,
    bo ruch przytnie i tak inny switch. To chyba już prościej niż robić
    podmianę całego sprzętu do testów zrobić na szybko jakiś ether
    poisioning itp., ale strasznie dawno nie było to potrzebne - chyba nadal
    z obecnym switchami SOHO da się bez problemu.

    --
    /MB