  • 21. Data: 2010-08-20 07:24:17
    Temat: Re: jak sie dowiedziec co siedzi w srodku
    Od: "Bronek (bryx) Tatukl" <b...@k...com>

    > Są jeszcze plajerki Sandisk Sansa - do kupienia za ~70-80zł. Na pewno
    > istnieje do nich alternatywny soft ( http://www.rockbox.org/ ) - skoro da
    > się go podmienić na Rockboxa, to pewnie da się też podmienić na co
    > innego...

    A jestes w stanie zidentyfikowac takie cos na Allegro?

  • 22. Data: 2010-08-20 07:26:36
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Aug 2010 09:24:17 +0200, Bronek (bryx) Tatukl napisał(a):

    > A jestes w stanie zidentyfikowac takie cos na Allegro?

    http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=san
    disk+sansa

    --
    Yakhub

  • 23. Data: 2010-08-20 08:12:04
    Od: "Bronek (bryx) Tatukl" <b...@k...com>

    Yakhub wrote:

    > http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=san
    disk+sansa

    Niestety skoro istnieja jednak modele nie obslugiwane (cytat Sandisk Sansa
    m200, c100, ) a modele na allegro to Sansa c240 to niestety nic nie wiemy.
    Chyba, ze testowales jakis model i wiesz na pewno, ze bedzie dzialac.

  • 24. Data: 2010-08-20 08:39:56
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Aug 2010 10:12:04 +0200, Bronek (bryx) Tatukl napisał(a):

> [...]
    > m200, c100, ) a modele na allegro to Sansa c240 to niestety nic nie wiemy.
    > Chyba, ze testowales jakis model i wiesz na pewno, ze bedzie dzialac.

    Osobiście mam Sansa c200 - próbowałem i RB działa (chociaż szczerze mówiąc,
    jest beznadziejny, ale to nie ma związku z tematem).

    Według strony RB, istnieje "unstable port" m. in. dla
    Sansa Clip/Clip+ (all versions)

    Tak się akurat składa, że SansaClip+ to najtańszy odtwarzacz tej marki:
    http://allegro.pl/item1180406013.html

    --
    Yakhub

  • 25. Data: 2010-08-20 08:49:07
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 20 Aug 2010 10:12:04 +0200, Bronek (bryx) Tatukl wrote:
> [...]
    >m200, c100, ) a modele na allegro to Sansa c240 to niestety nic nie wiemy.
    >Chyba, ze testowales jakis model i wiesz na pewno, ze bedzie dzialac.

    Znasz chinski - pisz do producenta czy moze ci sprzedac
    niezaprogramowane.

    J.

  • 26. Data: 2010-08-20 09:08:57
    Od: "Bronek (bryx) Tatukl" <b...@k...com>

    J. F. wrote:

    > Znasz chinski - pisz do producenta czy moze ci sprzedac
    > niezaprogramowane.

    Juz pytalem o cos podobnego. Teraz negocjuje by producent tych ramek zgodzil
    sie udostepnic program do zmiany firmware. Jesli sie uda beda mieli polskie
    menu ;)

    Niestety rozmawiam z handlowcem i nie wszystkie techniczne szczegoly jestem
    w stanie przekazac. Ale gosc jest otwarty i niesamowicie pomocny.

  • 27. Data: 2010-08-20 16:05:35
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl>

    Użytkownik J.F. napisał:

    > To bylo chyba i dawniej - nie bylo jakis Gate/transistor array, gdzie
    > klient zamawial tylko sciezki polaczeniowe ?

    Nawet mi tej nazwy nie przypominaj - dwa razy musiałem taki układ
    analizować (raz totalnie, z analogówka robiony w filozofii gate array.
    Koszmarny sen analityka...

    > Ale to chyba kosztowne jest - w sensie - drogie urzadzenie na dluzszy
    > czas zajete przy kazdej sztuce ?

    A myślisz że poniżej 90 nm to sie chocby i ultrafioletem naświetla?
    Tylko bezpośrednia elektronolitografia na krzemie, długo to specjalnie
    nie trwa, przecież nikt nie odpompowuje stanowiska z pojedynczą płytką
    tylko ze sporym magazynkiem, magazynki do komory roboczej wchodzą przez
    system wstępnych śluz próżniowych a na własne oczy w Warszawie widziałem
    system pomp (i było to stanowisko badawcze a nie produkcyjne jak
    napylarka luster w Zelmocie) które komorę o pojemności mniej więcej
    kubika odpompowywały do ciśnienia 10^-4 Tr zdecydowanie poniżej minuty
    od ciśnienia atmosferycznego.

    Czyli wcale tak drogo nie wychodzi a inaczej przy dużych stopniach
    integracji się już chyba nie da (bo co - promieniami Roentgena? - słaby
    kontrast masek).

    --
    Darek

  • 28. Data: 2010-08-20 17:32:30
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 20 Aug 2010 18:05:35 +0200, Dariusz K. Ładziak wrote:

    >A myślisz że poniżej 90 nm to sie chocby i ultrafioletem naświetla?

    No wlasnie nie wiem. Niby dawno daleko za UV, a ciagle jakos sie nie
    slyszy w popularnych mediach zeby to elektronami bylo robione.

    http://en.wikipedia.org/wiki/65_nanometer
    Jeszcze UV

    http://en.wikipedia.org/wiki/32_nm
    nawet tu nie sa pewni jak

    >Tylko bezpośrednia elektronolitografia na krzemie, długo to specjalnie
    >nie trwa, przecież nikt nie odpompowuje stanowiska z pojedynczą płytką

    Kazdemu co innego na mysli :-)
    Ja myslalem o samym "naswietlaniu". Tego sie nie robi "przez maske",
    tylko jak skanujac jak w oscyloskopie ?

    Przeciez takie nowoczesne Pentium to jest prawie miliard tranzystorow,
    linii roznych beda miliardy, znow nie doceniam nowoczesnej
    elektroniki, czy to jednak zajmuje kilkadziesiat sekund w
    "naswietlarce" ? A produkuje sie przeciez tez miliardy ..

    J.

  • 29. Data: 2010-08-22 21:41:55
    Od: Jerry1111 <j...@w...pl.pl.wp>

    On 20/08/2010 18:32, J.F. wrote:
> [...]
    > elektroniki, czy to jednak zajmuje kilkadziesiat sekund w
    > "naswietlarce" ? A produkuje sie przeciez tez miliardy ..

    ^^^^^^^^^^^^^

    Tego akurat nie bylbym pewien, bo jakby kazdy na Ziemi chcial jeden, to
    tych miliardow byloby trzeba tylko 6.

    --
    Jerry1111

  • 30. Data: 2010-08-23 15:16:04
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 22 Aug 2010 22:41:55 +0100, Jerry1111 wrote:

    >Tego akurat nie bylbym pewien, bo jakby kazdy na Ziemi chcial jeden, to
    >tych miliardow byloby trzeba tylko 6.

    No dobra, troche przesadzilem, ale tylko troche :-)

    A moze i nie przesadzilem, bo ilosc osob ktore komputery maja rosnie.
    A przeciez jeszcze dochodza aparaty i telefony z kartami pamieci ..

    J.