  • 11. Data: 2010-02-17 20:05:29
    Temat: Re: jak radzic sobie ze spamem Orange?
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde.invalid>

    fanfaran napisał(a) w wiadomości: ...

    >Ja napisalem po prostu kulturalnego mejla i pomoglo :) Nawet odpisali ze
    >jesli dalej cos bedzie przychodzic, to zeby im napisac liste numerow z
    >ktorych smsspam jest wysylany. Od tego czasu, a mija juz rok, mam swiety
    >spokoj.

    Niestety po kilku miesiącach zwykle następuje recydywa. Najpierw jeden,
    potem coraz częściej. Tak jakby badali opór materii. Po kolejnym liście
    do BOK znowu spokój kilka miesięcy i od nowa. Zastanawiam się, czy nie
    można się do tyłka im dobrać? Zeby było jasne - to są SMSy z Orange,
    nie słane przypadkowo od jakichś firm.
    Właśnie po kilku miesiącach spokoju dziś dostałem z 8080 (coś tam za
    doładowanie...).

    Arek