  • 1. Data: 2010-02-16 11:29:18
    Temat: No to będzie koniec samodzielnego ulepszania iPhone
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    http://www.boygeniusreport.com/2010/02/15/apple-drop
    s-the-ban-hammer-on-iphone-hackers/

    No doubt Apple is leery of having its iPhone OS so easily and frequently
    hacked (its notoriously weak security being one of the many reasons the
    iPhone has yet to really take off in the corporate world), but Cupertino's
    latest security precaution isn't likely to win any favor. Just days after a
    scrappy young iPhone hacked discovered an unlock exploit for OS 3.1.3
    baseband 05.12.01, Sherif Hashim received an ominous message on his iPhone
    after attempting to log into iTunes: "This Apple ID has been disabled for
    security reasons." Proving that this is not an isolated incident, fellow
    hacker iH8sn0w responded to Hashim to let him know the very same thing
    happened to him after he released an exploit known as XEMN. Perhaps most
    puzzlingly, however, is the fact that Hasim's exploit was never publicly
    released having only been given to the iPhone Dev-Team who plan to
    incorporate it into their next release. Obviously Apple could claim that
    its actions were in response to the violation of their intellectual
    property as well as a breach of the iPhone's end-user license agreement,
    but one has to wonder just how far a notoriously heavy-handed company like
    Apple might go in the future if it is unable to gain the upper hand over
    hackers like Hashim.

    So far there are no indications that Apple has shut down the accounts of
    your Everyman jailbreaker and unlocker.

    Jak akcja się rozszerzy, to będzie dylemat - lepsze możliwości na
    programach z Cydii, albo dostęp do iTunes. Z dosyć oczywistym wynikiem.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 2. Data: 2010-02-16 11:37:17
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Waldek Godel pisze:
> [...]

    > Jak akcja się rozszerzy, to będzie dylemat - lepsze możliwości na
    > programach z Cydii, albo dostęp do iTunes. Z dosyć oczywistym wynikiem.

    Zablokowano KONTO NA ITUNES a nie zaden telefon. Konto nalezalo wiadomo
    do kogo. W wojnie Cydia vs Appstore Cydia dostanie łupnia tak duzego ze
    serwery beda mogły liczyc SETI. Ludzie nie robia JB dla Cydii czy Icy.

  • 3. Data: 2010-02-16 11:40:08
    Temat: Re: No to będzie koniec samodzielnego ulep=?UTF-8?B?c3phbmlhIGlQaG9uZQ==?=
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net>

    Jan Strybyszewski wrote:
> [...]
    > do kogo. W wojnie Cydia vs Appstore Cydia dostanie łupnia tak duzego
    > ze serwery beda mogły liczyc SETI. Ludzie nie robia JB dla Cydii czy

    To po pierwsze. Po drugie: załozenie kolejnego konta to żaden problem,
    a po trzecie, warto czytać do końca:

    So far there are no indications that Apple has shut down the accounts of
    your Everyman jailbreaker and unlocker.

    Zamknęli konta znanym im "hackerom" a nie użytkownikom.

    Jakub

  • 4. Data: 2010-02-16 11:43:17
    Od: Grzegorz Sulek <s...@g...com>

    On 16 Lut, 12:40, "Jakub Danecki" <j...@d...net> wrote:

> [...]
    > your Everyman jailbreaker and unlocker.
    >
    >         Zamknęli konta znanym im "hackerom" a nie użytkownikom.

    Na szczęście Polakom to nie grozi gdyż u nas iTunes store jeszcze
    pewnie długo będzie niedostepny :)

  • 5. Data: 2010-02-16 12:29:33
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Grzegorz Sulek pisze:

    > Na szczęście Polakom to nie grozi gdyż u nas iTunes store jeszcze
    > pewnie długo będzie niedostepny :)

    Chodzi o konto ktorym sie identyfikujemy w iTunes to jest to samo co w
    Appstore. Teraz jednak okazuje sie ze przyczyna bylo...... zbyt duzo
    razy podano bledne haslo" heheh, inne zrodla znow mowia ze blokowany
    jest Apple ID

  • 6. Data: 2010-02-16 12:56:14
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Sergiusz Rozanski pisze:

    > Ja robię dla softu z Cydii i co mi zrobisz? Uważasz że każdy robi JB
    > dla nielegalnego softu czy zdjęcia simlocka?

    Wydlubie ci oczy ... powiem tam 70% osob z telefonem po JB nie korzysta
    z Cydii jako zrodla legalnego oprogramowania a raczej do sciagniecia
    "wiadomo czego" by piracic i zdjac simlocka. Jeden geek wiosny nie
    czyni. Ba znam wiele osob ktore nawet nie wiedza co to Cydia chociaz
    maja ikonke na pulpicie. Takie sa fakty

  • 7. Data: 2010-02-16 13:05:22
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 16.02.2010 Jan Strybyszewski <k...@...pl> napisał/a:
> [...]

    Ja robię dla softu z Cydii i co mi zrobisz? Uważasz że każdy robi JB
    dla nielegalnego softu czy zdjęcia simlocka?

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 8. Data: 2010-02-16 13:11:52
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>

    Dnia 16.02.2010 Waldek Godel <n...@o...info> napisał/a:

    > Jak akcja się rozszerzy, to będzie dylemat - lepsze możliwości na
    > programach z Cydii, albo dostęp do iTunes. Z dosyć oczywistym wynikiem.

    Dwa czy trzy tygodnie na załamanie? każde zabezpieczenie da się
    złamać, kwestia jest tylko jedna: jak cenne są dane po 2 stronie.
    Łamanie ssh dla byle blogu się nie opłaca, złamanie drm dla
    płyt blueray tak, rynek cydii jest za duży aby się nie opłacało.
    Za chwilę łatka na 3.1.3 połata soft tak że itunes się nie połapie i
    kluczyki dotrą czyste jak oryginały.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 9. Data: 2010-02-16 13:58:21
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Sergiusz Rozanski pisze:

> [...]
    > płyt blueray tak, rynek cydii jest za duży aby się nie opłacało.
    > Za chwilę łatka na 3.1.3 połata soft tak że itunes się nie połapie i

    PS3 nie zostało złamane NIGDY a tam kasy do ugrania na piractwie jest
    wiecej niz w Cydii prawda?

    Wiec nie mow hoooop

  • 10. Data: 2010-02-16 16:43:13
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@s...com>