  • 11. Data: 2012-04-05 12:41:52
    Temat: Re: jak kopiować pliki przez WiFi między 2 laptopami?
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 05/04/2012 00:08, JoteR wrote:

    > Tak, łącząc je w trybie Ad-hoc. Tu masz instrukcję, jak to wykonać w
    > twoim systemie:
    > http://wiki.debian.org/WiFi/AdHoc
    > Że nie masz Debiana? No co za pech, znowu nie trafiłem ;-/

    Ojej, wycisnąłeś już wszystkie poranne pryszcze?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 12. Data: 2012-04-05 16:02:04
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    W dniu 04.04.2012 23:23, Remek pisze:

    > Serwer FTP? A niby po co? Zwykłe udostępnianie nie wystarczy?
    nie wiem. może wystarczy. napisz jak to zrobić w Debianie.
    ToMasz

  • 13. Data: 2012-04-05 18:36:23
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    wozniak grzegorz pisze tak:

    > a jogurt 1,29 :D (MSPANC)

    ojoj, gdzie ten śmiertelnie poważny pecet z tamtych lat
    za chłopcami poszedł w świat, hmm a może to cross? ;)

    --
    Piter

  • 14. Data: 2012-04-05 21:50:52
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Rafal Lukawski" <r...@l...pl> napisał w wiadomości

    > Odpowiedzi co do WiFi juz padly, ale to bedzie wooolne dla duzych plikow -
    > policz sobie 2-3MB/s. skrętka + 1Gbit i będziesz miał powiedzmy 30-50MB/s.

    Nawet jak to będzie lan 100 Mbit to i tak będzie dużo szybciej. Bo to
    realnie 11-12 MB/s versus 2-3 MB/s.

  • 15. Data: 2012-04-11 14:30:52
    Od: Robson <r...@...pl>

    > Serwer FTP? A niby po co? Zwykłe udostępnianie nie wystarczy?

    A niby po to, że większość AP SOHO izoluje klientów AP, czyli sie nie
    zobaczą w otoczeniu sieciowym. Po drugie FTP jest lepszym protokołem do
    przesyłu plików.