  • 1. Data: 2012-04-03 16:02:33
    Temat: K8N - NForce4 SLI
    Od: "roxy" <k...@o...pl>

    Witam
    Plyta glowna mojego komputera uległa uszkodzeniu.
    Postanowiłem że nie bede zmieniał całego sprzetu tylko wymienie uszkodzoną
    płyte główną (kasa ;-)).
    Znalazłem na aukcji intresującą mnie płyte w przystępnej cenie. Jest to MSI
    K8N SLI Platinum na chipsecie NForce4.
    Niestety płyta ta nie posiada małej płytki wkladanej w slot pomiedzy złącza
    PCIE umożliwiającą prace w trybie SLI.
    Moje pytanie:

    1) Czy bez tej płytki możliwa jest praca płyty głównej (czy płyta ruszy?)
    2) Czy płytki te są uniwersalne tzn. czy moge z mojej uszkodzonej płyty
    głównej Gigabyte GA-K8N-SLI wyjąć tą płytke i włożyć do nowo nabytej MSI K8N
    SLI czy każdy producent płyty głównej ma własne rozwiązanie?

    Dziękuje za pomoc

    __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusów
    7022 (20120403) __________

    Wiadomość została sprawdzona przez program ESET NOD32 Antivirus.

  • 2. Data: 2012-04-03 22:00:48
    Temat: Re: K8N - NForce4 SLI
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

> [...]
    > Moje pytanie:
    >
    > 1) Czy bez tej płytki możliwa jest praca płyty głównej (czy płyta

    ZTCP rola owej płytki ogranicza się do wyboru trybu pracy PCI-E: jeden
    slot x16 lub 2 sloty x8

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2012-04-03 22:44:48
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 3.4.2012, M1SLQ napisał(a):

    > ZTCP rola owej płytki ogranicza się do wyboru trybu pracy PCI-E: jeden
    > slot x16 lub 2 sloty x8

    Prawda, ale "dasz głowę" że bez niej płyta ruszy? Ja nie.
    Baaaa, skłaniałbym się raczej ku odpowiedzi, że nie.
    Nie mam też pewności, czy są takie same u różnych producentów.
    --
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://www.pajacyk.pl/