  • 1. Data: 2012-04-03 10:28:03
    Temat: obsługa procesora a znaczek N/A
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Witam
    Na stronie Gigabyte dla płyty GA-8I925XE-G można znaleźć listę procesorów
    które płyta obsługuje. Wszelako przy niektórych w rubryce BIOS figuruje
    znaczek N/A. Jak wiadomo, znaczy on "nie dotyczy". Ale w jakim sensie? Czy
    nie dotyczy bo płyta nie obsługuje czy nie dotyczy bo wszystkie biosy
    wspierają dany procesor? Chodzi tu konkretnie o c2d E7500.
    Pytam bo byłem przekonany do drugiej wersji, a tu kupiony procek nie chce
    działać... :)
    --
    Jacek

  • 2. Data: 2012-04-03 13:02:20
    Temat: Re: obsługa procesora a znaczek N/A
    Od: Tomasz Minkiewicz <t...@g...com>

    On Tue, 3 Apr 2012 10:28:03 +0200
    Jacek Maciejewski <j...@g...pl> wrote:

> [...]
    > które płyta obsługuje. Wszelako przy niektórych w rubryce BIOS figuruje
    > znaczek N/A. Jak wiadomo, znaczy on "nie dotyczy".

    No, nie byłbym taki pewien. Może być ,,not applicable", ale równie
    dobrze ,,not available". Co w tym przypadku trochę jakby odwraca sens.
    Nie piszą tam gdzieś na tej stronie, co mają na myśli?

    > Ale w jakim sensie? Czy
    > nie dotyczy bo płyta nie obsługuje czy nie dotyczy bo wszystkie biosy
    > wspierają dany procesor?

    Tak. ;)

    --
    Tomasz Minkiewicz <t...@g...com>

  • 3. Data: 2012-04-03 15:46:24
    Od: "PL(N)umber_One " <p...@W...gazeta.pl>

    Witam
    W prawym górnym rogu listy mamy: "N/A = Not support" - nie obsługuje.
    http://www.gigabyte.com/support-downloads/cpu-suppor
    t-popup.aspx?pid=1885
    PP

  • 4. Data: 2012-04-03 16:07:09
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 3 Apr 2012 13:46:24 +0000 (UTC), PL(N)umber_One napisał(a):

    > W prawym górnym rogu listy mamy: "N/A = Not support" - nie obsługuje.

    Dzięki, nie zauważyłem.
    --
    Jacek

  • 5. Data: 2012-04-04 01:48:58
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał:

    > przy niektórych w rubryce BIOS figuruje znaczek N/A. Jak wiadomo...

    Jak wiadomo i do takich danych wkradła się debilna moda. Przykład jednego
    opisu:

    FSB 800 MHZ = nie
    DDR2 = nie
    FireWire = nie
    SATA = nie

    Powinni jeszcze wpisać:

    logiczne myślenie = nie
    przejrzystość opisu = nie
    posiadanie mózgu przez autora opisu = nie

    I wtedy opis byłby kompletny.

    Po kiego grzyba wymieniać nieobsługiwane funkcje???

    Remek

  • 6. Data: 2012-04-04 07:40:05
    Od: Andrzej S <a...@g...com>

    W dniu 2012-04-04 01:48, Remek pisze:

    > FSB 800 MHZ = nie
    > DDR2 = nie
    > FireWire = nie
    > SATA = nie
    >

    > Po kiego grzyba wymieniać nieobsługiwane funkcje???

    W naszych czasach pisanie o tym czego nie ma ma sens.
    Aby - po wpisaniu kilku slów w wyszukiwarce - nie wyeliminowac
    niniejszego. A nuz nabywca przegapi to "nie" ...

    pozdro
    --
    A S

  • 7. Data: 2012-04-04 11:34:42
    Od: Michal Lukasik <m...@t...pl>

    Dnia 3.4.2012, Jacek Maciejewski napisał(a):

> [...]
    > wspierają dany procesor? Chodzi tu konkretnie o c2d E7500.
    > Pytam bo byłem przekonany do drugiej wersji, a tu kupiony procek nie chce

    Jak w tym przypadku interpretować N/A już wiesz. ;D
    Dodam tylko, że chipset tej płyty (925XE) obsłuży maksymalnie P4 więc nie
    ma szans na to by ewentualny update BIOSu coś zmienił. Jedyne wyjście to
    zmiana płyty.

    download.intel.com/design/chipsets/datashts/30146403
    .pdf
    --
    _____ __________________________
    \` Y (__) __\` | | | '/ http://www.pajacyk.pl/

  • 8. Data: 2012-04-04 11:57:31
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Wed, 4 Apr 2012 01:48:58 +0200, Remek napisał(a):

    > Jak wiadomo i do takich danych wkradła się debilna moda. Przykład jednego
> [...]
    (ciach...)
    > I wtedy opis byłby kompletny.
    >
    > Po kiego grzyba wymieniać nieobsługiwane funkcje???

    Po to chociażby, żeby łatwiej było porównywać kilka modeli ze sobą lub
    uniknąć niejednoznaczności opisu?

    [ Alkohol. Może i nie rozwiąże Twoich problemów, ale pozwoli Ci się z nich ]
    [ śmiać. (demotywatory.pl) ]

  • 9. Data: 2012-04-04 11:59:35
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 04/04/2012 00:48, Remek wrote:

    > I wtedy opis byłby kompletny.
    >
    > Po kiego grzyba wymieniać nieobsługiwane funkcje???

    Wpadles na to, ze szablon jest taki sam dla kazdego produktu i wyswietla
    tylko to, co jest w bazie danych?

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net

  • 10. Data: 2012-04-04 23:19:19
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "kamil" napisał:

    > Wpadles na to, ze szablon jest taki sam dla kazdego produktu i wyswietla
    > tylko to, co jest w bazie danych?

    A ja myślałem, że pracownik opracowujący te listy ma płacone od wiersza.
    Czytałem kiedyś anegdotę. Autorowi powieści w odcinkach płacono od wiersza.
    Stosował więc liczne krótkie dialogi:

    Co?
    Tak?
    Może?
    Nie.

    Redakcja się wkurzyła i postanowiła płacić od ilości liter. Autor na to do
    akcji wprowadził jąkałę. Na wszystko można znaleźć sposób i wytłumaczenie.

    Remek