  • 1. Data: 2010-05-04 09:33:04
    Temat: jak dojechac - Gliwice
    Od: "bratPit[pr]" <k...@o...pl>

    Witajcie,
    mam pytanie do tambylców ;-) potrzebuję dojechać z okolic Chrzanowa do
    Gliwic, do instytutu onkologii (bodaj ul. Armii Krajowej 15) na ok 8 rano, o
    ile czas przejazdu autostradą jestem w stanie przewidzieć w miarę dokładnie
    (skończyli ten bajzel na A4 w Katowicach i chyba nie zaczęli nic nowego?) to
    dotarcie na miejsce już nie bardzo,
    pytanie ile czasu przewidzieć od (jakiegoś) zjazdu z autostrady aby być na
    miejscu na czas?
    czy należy zjechać na tym nowo- budowanym ślimaku? czy jakimś innym zjazdem?
    dzięki za wskazówki,

    brat

  • 2. Data: 2010-05-04 09:59:37
    Temat: Re: jak dojechac - Gliwice
    Od: Rafal <n...@g...pl>

    bratPit[pr] pisze:
> [...]
    > na miejscu na czas?
    > czy należy zjechać na tym nowo- budowanym ślimaku? czy jakimś innym

    Obyś się nie przeliczył - na odcinku Katowice - Gliwice są dwie zwężki,
    co prawda po dwa pasy w każdym kierunku, ale może być trochę ciaśniej i
    wolniej niż normalnie.
    Co do samych Gliwic nie pomogę.

  • 3. Data: 2010-05-04 10:06:36
    Od: "bosskg" <b...@w...pl>

    Użytkownik "bratPit[pr]" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > miejscu na czas?
    > czy należy zjechać na tym nowo- budowanym ślimaku? czy jakimś innym zjazdem?

    Można zjechać na tym ślimaku. O tej godzinie po centrum da się jeździć bez
    większych problemów... Max 15 minut.

    Krzysiek

  • 4. Data: 2010-05-04 10:24:44
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik bratPit[pr] napisał:
> [...]
    > na miejscu na czas?
    > czy należy zjechać na tym nowo- budowanym ślimaku? czy jakimś innym
    Czy pojedziesz A4 czy DTS i tak trafisz na utrudnienia (wykopki) :-(
    Jadac A4 do wezla Sosnica licz sie,ze nawet jak dojedziesz do zjazdu w
    normalnym czasie to dojazd do centrum Gliwic od Rabbena zajmie dluzsza
    chwilke o ile wczesniej nie postoisz na A4(wykopki, dzwon).
    DTSka przelecisz szybko ale pozniej postoisz przed Zabrzem. Jesli cos
    sie ostatnio zmienilo to mnie poprawce.
    ul.Wybrzeze AK jesli chodzi o scislosc jesli chodzi o instutut onkologi.
    Ja bym sie raczej martwil parkingiem przy instytucie bo tam sie nawet na
    trawnikach miejsce konczy w okolicach 8:30/9:00 rano. W trase wyjedz z
    zapasem cxzasowym i bedzie ok.
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 5. Data: 2010-05-04 17:44:20
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

    dziękuje Wszystkim za podpowiedzi,

    brat

  • 6. Data: 2010-05-04 18:48:51
    Od: "KM" <n...@o...pl>

    "bratPit[pr]" <k...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > miejscu na czas?
    > czy należy zjechać na tym nowo- budowanym ślimaku? czy jakimś innym

    Witam!

    Co do samego dotarcia od zjazdu z A4 - czy to z wezla Sosnica lub tez
    nastepnego zjazdu na Rybnik/Gliwice - dotarcie do Centrum Onko nie powinno
    zajac wiecej jak 10-15 minut przy zalozeniu braku korkow i innych utrudnien.
    Godzina 8 rano jak wiadomo jest dosyc newralgiczna godzina w kazdym centrum
    miasta... Proponuje wziasc poprawke i wyjechac wczesniej.
    Tak jak juz ktos pisal - problemem jest miejsce parkingowe. Przy braku
    miejsc na "onko" jezeli jest mozliwe dojscie na wlasnych nogach kilkuset
    metrow - proponuje pozostawienie samochodu na parkingu strzezonym na
    poczatku ul AK kolo domu towarowego Ikar .
    Rejon ten jest opanowany przez SM - i nie liczylbym na poblazliwosc panow
    straznikow. Wszelkie samochody pozostawione w niedozowolonych miejscach sa
    dosyc szybko wylapywane...

    Pozdrawiam
    KM

  • 7. Data: 2010-05-04 20:42:51
    Od: huri_khan <s...@s...pl>

    Dnia Tue, 4 May 2010 18:48:51 +0200, KM napisał(a):

> [...]

    > straznikow. Wszelkie samochody pozostawione w niedozowolonych miejscach sa

    W niektórych rejonach Gliwic jest monitoring bardzo dobrze działający z SM,
    jak tylko zobaczą "ofiarę" to zjawiają się z "kajdankami".

    P.S. O 8 to Gliwice są trochę przypchane, zastanowiłbym się nad zjazdem z
    A4 Kędzierzyn-Koźle(908)-Gliwice bo ten kierunek jest chyba najmniej
    uczęszczany.

    --
    [Pozdrawiam [huri-khan][GG 177094]
    [Astra G '1,6 16V] [SY]

  • 8. Data: 2010-05-04 20:44:34
    Od: "bratPit" <k...@o...pl>

> [...]
    > utrudnien. Godzina 8 rano jak wiadomo jest dosyc newralgiczna godzina w
    > kazdym centrum miasta... Proponuje wziasc poprawke i wyjechac wczesniej.

    heh, wiesz... (zwykle) mieszkam w Krakowie, dla mnie standard czasu dojazdu
    do centrum to min. 1h, tak więc kwadrans to błyskawica ;-)

> [...]
    > straznikow. Wszelkie samochody pozostawione w niedozowolonych miejscach sa

    pewnie będę szukał strzeżonego jak nie znajdę wolnego miejsca do
    zaparkowania, panów ze SM nie lubię niezależnie od miejsca ich występowania
    ;-)

    brat