  • 1. Data: 2017-01-25 20:33:07
    Temat: iphone - jak przywrócić ikonki na ekranie?
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    Witajcie,

    Wroga trzeba poznać, więc mając do wyboru jakiś wynalazek i iphona 5s
    wziąłem to zgniłe jabłko

    Ok, na pulpicie w ..las ikon nie potrzebnych, to je wywalę a zostawię
    tylko te najczęściej używane. No więc po dłuższym naciśnięciu na ikonkę,
    te zaczęły się telepać jak listki (no ok, fajnie) i wyskoczył taki (X) w
    ich rogu. No to w tego ixa i ładnie znikało co nie potrzebne, bez
    pytania i zawracania gitary...

    ...no właśnie, dziś coś tam chciałem...
    gdzie to znikło?
    Tym śmiesznym papilarnym kółkiem nie wywołuje się żadne menu jak w
    Androidzie. W Store nic nie ma, a jak wyklikałem "aktualizacje" to chce
    się logować i moje dane oraz numer mojej karty kredytować. Nie ma mo wy.

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2017-01-25 22:46:30
    Temat: Re: iphone - jak przywrócić ikonki na ekranie?
    Od: Andrzej <n...@i...invalid>

    Irokez <n...@w...pl> wrote:

> [...]
    > te zaczęły się telepać jak listki (no ok, fajnie) i wyskoczył taki (X) w
    > ich rogu. No to w tego ixa i ładnie znikało co nie potrzebne, bez

    Wydałeś polecenie usunięcia... to się usunęło. Chyba dobrze, nie?

    > wyklikałem "aktualizacje" to chce
    > się logować i moje dane oraz numer mojej karty kredytować.

    Nie chce kredytować numeru twojej karty (WTF?), tylko chce utworzyć konto.
    Faktycznie wymagany jest chyba tylko działający adres e-mail, może być
    jednorazowy, jeśli obawiasz się przechwycenia twoich danych przez CIA i
    KGB. Pytanie o numer karty można zignorować i się odczepi - to już Android
    pod tym względem jest bardziej upierdliwy.

  • 3. Data: 2017-01-26 00:29:24
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Irokez" <n...@w...pl> wrote in message
    > ...no właśnie, dziś coś tam chciałem...
    > gdzie to znikło?

    Nie usunąłeś ikon, odinstalowałeś aplikacje/programy.

    > Tym śmiesznym papilarnym kółkiem nie wywołuje się żadne menu jak w
    > Androidzie. W Store nic nie ma, a jak wyklikałem "aktualizacje" to chce
    > się logować i moje dane oraz numer mojej karty kredytować. Nie ma mo wy.

    W appstore musisz je znaleźć i ponownie zainstalować.
    Do appstore musisz mieć konto. Być może już masz i o tym nie wiesz.
    Zerknij do Ustawień jakie konto jest podpięte pod Facetime i iMessages.
    Ja użyjesz tego samego konta to odzyskasz nawet te aplikacje płatne
    które były wcześniej tam zainstalowane. Jeśli założysz nowe konto to
    płatne aplikacje będziesz musiał od nowa kupić, bez płatne za darmo
    doinstalujesz.

  • 4. Data: 2017-01-26 18:56:45
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-01-26 o 00:29, Pszemol pisze:

    > Nie usunąłeś ikon, odinstalowałeś aplikacje/programy.

    Właśnie zauważyłem/doczytałem
    Choć tak właściwie od iOS 10 to już się one nie odinstalowują tylko ukrywają

    > W appstore musisz je znaleźć i ponownie zainstalować.
    > Do appstore musisz mieć konto. Być może już masz i o tym nie wiesz.
    > Zerknij do Ustawień jakie konto jest podpięte pod Facetime i iMessages.

    usunąłem FaceTime i iMessages ;)

> [...]
    > które były wcześniej tam zainstalowane. Jeśli założysz nowe konto to
    > płatne aplikacje będziesz musiał od nowa kupić, bez płatne za darmo

    od iOS 10 płatne też się odzyskuje..
    Tylko ta cholera jedna koniecznie chce mojej karty kredytowej. Nie
    istnieje inna metoda założenia konta jak podanie danych karty.
    Wymyślonych nie przyjęło. Zaktualizowało się dziś jeszcze do iOS 10.2.1
    ale i tak kupa.

    Tutaj jest to "ładnie" opisane
    https://support.apple.com/pl-pl/HT204221

    Rozwaliło mnie:

    "Odtwarzanie wbudowanej aplikacji, która została usunięta
    1. Przejdź do sklepu App Store.
    2. Wyszukaj aplikację. Musisz użyć dokładnej nazwy aplikacji. Znajdź
    właściwe nazwy wbudowanych aplikacji."

    No to podłączyłem zgniliznę do kompa, odpaliłem te gówniano wolne
    AppStore, wpisuję mu "FaceTime" i zero wyników z tą aplikacją. Wpisałem
    "Wideo" - nie ma, "Mail" nie ma, "Pogoda" nie ma... Telefon
    zsynchronizowany a nic nie ma. Chmurek do kliknięcia żadnej...

    Na telefonie... zalogój się i podaj pełne dane z numerem karty, trzy do
    wyboru. Koniec.

    Cóż. zapuszczam powrót do fabryki po 1 dniu używania... Tak powalonego
    systemu to nie widziałem.

    Poza tym wszyscy piszą że jest szybki, nie muli jak Android
    A wiec wszem i wobec ogłaszam, muli identycznie. Chyba że czekanie co
    któreś włączenie książki telefonicznej około 5 sekund na możliwość
    wpisania w pole wyszukiwania kontaktu liter jest "normalne" w tym systemie.

    Zdrówko

    --
    Irokez

  • 5. Data: 2017-01-26 19:26:50
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-01-26 o 18:56, Irokez pisze:

    Wyzerowałem, odpaliłem, ikonki poukładałem... pora na przywrócenie
    kontaktów i takie tam.
    Podpiąłem do kompa, iTunes pyta czy traktować jako nowe czy przywrócić z
    kopii dane.
    Ok przywracamy z kopii to sobie wybiorę kontakty, SMS i takie tam...

    se wybrałem...

    Robię ponownie zerowanie :)

    c.d. być może nastąpi...

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2017-01-26 19:33:32
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Właśnie zauważyłem/doczytałem
    > Choć tak właściwie od iOS 10 to już się one nie odinstalowują tylko
    > ukrywają
    Masz w telefonie folder Aplikacje?
    Tam powinny być wszystkie, bo systemowych ikon to Ci żaden telefon
    telefon nie usunie.
    Jak masz to możesz przesunąć/skopiowac na ekran startowy jak chcesz.
    Poza tym jest jeszcze Sklep Google Play i tam pewnie też znajdziesz (z
    poziomu telefonu) jeśli Ci czegoś brakuje.
    Powinieneś mieć założono konto na Google, bo inaczej ci sie aplikacja
    nie zainstaluje w telefonie.

    --
    animka

  • 7. Data: 2017-01-26 19:55:01
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-01-26 o 19:33, Animka pisze:

    > Masz w telefonie folder Aplikacje?

    Miałaś kiedyś gejfona w ręku?

    > Tam powinny być wszystkie, bo systemowych ikon to Ci żaden telefon
    > telefon nie usunie.

    hehe ;)

    > Jak masz to możesz przesunąć/skopiowac na ekran startowy jak chcesz.

    Będziesz pierwsza jak to zrobisz

    > Poza tym jest jeszcze Sklep Google Play i tam pewnie też znajdziesz (z
    > poziomu telefonu) jeśli Ci czegoś brakuje.

    faktycznie.. tylko gdzie jest Google Play na iPhone?

    > Powinieneś mieć założono konto na Google, bo inaczej ci sie aplikacja
    > nie zainstaluje w telefonie.

    iPhone ma "gdzieś" konta google

    --
    Irokez

  • 8. Data: 2017-01-26 19:57:58
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-01-26 o 19:55, Irokez pisze:

    p.s. niedowiarki:

    "Co się dzieje po usunięciu wbudowanych aplikacji z ekranu początkowego

    Usunięcie wbudowanych aplikacji z ekranu początkowego może wpłynąć na
    inne funkcje systemowe. Oto kilka przykładów:

    * Jeśli zegarek Apple Watch jest połączony w parę z telefonem iPhone,
    usunięcie aplikacji z ekranu początkowego telefonu powoduje również jej
    usunięcie z ekranu początkowego zegarka Apple Watch.
    * Usunięcie aplikacji Podcasty z ekranu początkowego powoduje, że
    przestaje ona być dostępna do użytku z funkcją CarPlay.
    * Jeśli usuniesz aplikację Muzyka, nie będzie możliwe odtwarzanie
    niektórych plików audio za pomocą aplikacji firmy Apple lub aplikacji
    innych firm na niektórych samochodowych zestawach stereo lub
    odbiornikach stereo.
    * W przypadku usunięcia aplikacji Giełda lub Pogoda z ekranu
    początkowego informacje o notowaniach i pogodzie przestają być dostępne
    w innych miejscach. Informacje te znikają na przykład z centrum
    powiadomień na telefonie iPhone, a także z komplikacji i skrótów na
    zegarku Apple Watch.
    * Usunięcie aplikacji Kalkulator powoduje, że znika ona z centrum
    sterowania."

    --
    Irokez

  • 9. Data: 2017-01-26 20:05:54
    Od: atm <...@v...pl>

    On 26.01.2017 19:57, Irokez wrote:
> [...]
    >
    > Usunięcie wbudowanych aplikacji z ekranu początkowego może wpłynąć na
    > inne funkcje systemowe. Oto kilka przykładów:

    No ale to chyba dziwne nie jest? Dziala to najprawdopodobniej na
    zasadzie wyłączenia aplikacji w Androidzie?
    Poza tym wspominasz o ekranie poczatkowym....jakby byl jakis inny ;)
    Odnosnie zakladania i korzystania z konta iTunes bez podania sposobu
    platnosci: byc moze przez te kilka lat od kiedy konto takowe zakladalem
    cos sie zmienilo, ale drzewiej bylo tak, ze dalo sie to zrobic jednak
    wiazalo sie to z kliknieciem na maly szary napis zamiast na duze
    podswietlone neonami guziki "kliknij tu".
    O, tak chyba wyglada to wspolczesnie:
    https://support.apple.com/en-us/HT204034

  • 10. Data: 2017-01-26 20:20:05
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-01-26 o 20:05, atm pisze:
> [...]
    > wiazalo sie to z kliknieciem na maly szary napis zamiast na duze
    > podswietlone neonami guziki "kliknij tu".

    Miałem tylko trzy pozycje: Vista, MasterCard, Amex.

    Po dzisiejszej aktualizacji do 10.2.1 i przywróceniu do fabryki, jak
    wchodzę AppStore, Uaktualnienia, Kupione, nie mam już załóż konto tylko
    "nie masz żadnych zakupów" I tyle. Nie woła o rejestrację i kartę.

    --
    Irokez