  • 31. Data: 2017-03-08 22:39:25
    Temat: Re: iphone - jak przywrócić ikonki na ekranie?
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Irokez <n...@w...pl> wrote:

    > Wspominałem przecież, BlackBerry Bold 9900

    No przeciez wiem co to Blackberry - to miała być aluzja do aktualnie
    zerowego pokrycia rynku przez ta firme.

    > Teraz tak sobie zacieram rączki na KEYone, tylko najpierw przetestować.

    Nie wiem co to i nie chce mi sie googlac.. czemu lunisz?

    > Ni mogę, służbowy dostałem (no, wybrałem).
    > Ktoś dostanie nówkę sztukę praktycznie w razie czego... po mnie... może
    > mu gejsbook i inne duperele z tego telefonu będą akurat potrzebne
    > bardziej niż sprawnie działająca książka telefoniczna, sprawna obsługa
    > połączeń, błyskawiczne wybieranie numerów itp.

    Jasne, jasne...
    Nie wziąłeś pod uwagę ze te Twoje problemy wynikaja z braku wprawy w
    uzytkowaniu innego firmware?

  • 32. Data: 2017-03-09 07:39:13
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-03-08 o 22:39, Pszemol pisze:

    > No przeciez wiem co to Blackberry - to miała być aluzja do aktualnie
    > zerowego pokrycia rynku przez ta firme.

    Nie wiedziałem, że funkcjonalność wyraża się przez pokrycie rynku.

    > Nie wiem co to i nie chce mi sie googlac.. czemu lunisz?

    Nie wiem co odpowiedzieć... co to jest "lunisz"?

    > Jasne, jasne...
    > Nie wziąłeś pod uwagę ze te Twoje problemy wynikaja z braku wprawy w
    > uzytkowaniu innego firmware?

    Dlatego dałem mu te 2 tygodnie, tak jak na początku BB.
    BlackBerry OS też trzeba było się nauczyć. Tylko że po 2 tygodniach
    wiedziałem, że go chcę bo ma totencjał, a iOS po 2 tygodniach wiedziałem
    że już go nie chcę, bo nie zależy mi na społecznościówkach w telefonie a
    podstawowa funkcjonalność leży i kwiczy.

    --
    Irokez

  • 33. Data: 2017-03-09 13:15:08
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 08.03.2017 o 19:33, Irokez pisze:

    > zdziwił byś się...
    > prawie roztrzaskałem o ścianę samsunga B550
    > Po 2 miesiącach męczarni...
    > prawie, bo diabelstwo nawet wytrzymałe, leży głęboko w szufladzie z
    > gratami, po pół roku wytargałem go aby sprawdzić jaki numer ma karta SIM
    > w modemie LTE, i się uruchomił, z poziomem baterii praktycznie takim jak
    > go cisnąłem tam. Chyba jego jedyna zaleta...
    >
    > ps. były też służbowy, coś mam pecha do darowanych modeli.

    Samsung

  • 34. Data: 2017-03-09 17:27:20
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-03-09 o 13:15, Smok Eustachy pisze:

    > Samsung

    Nie które nie są złe, tylko chyba tutaj programiście za mało zapłacili
    albo oderwali od działu lodówek.
    Otwieram mu klapkę tylną piźnięciem o kant stołu a on nadal działa. Mimo
    że baterię też skrzywiłem którymś lotem, a potem musiałem prostować aby
    wsadzić i zamknąć dekiel, po pół roku leżenia nie rozładowała się do zera :)

    --
    Irokez

  • 35. Data: 2017-03-10 03:32:56
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Irokez <n...@w...pl> wrote:

    > Nie wiedziałem, że funkcjonalność wyraża się przez pokrycie rynku.

    To też, bo niepopilarne rozwiązania nie mają dobrego wsparcia...
    Ale głównie chodzi o cos odwrotnego: słaba funkcjonalność skutkuje coraz
    mniejszym pokryciem rynku.
    Taka evolution of the fittest tylko w wydaniu niebiologicznym :-)

    > Nie wiem co odpowiedzieć... co to jest "lunisz"?

    Literowka od lubisz :-P

> [...]
    > że już go nie chcę, bo nie zależy mi na społecznościówkach w telefonie a
    > podstawowa funkcjonalność leży i kwiczy.

    Nie wiem co to totencjal ;-p

    Blackberry OS najwyrazniej przypominal Ci znane Ci juz PDA, a iOS jest
    bardziej inny i powinienes dluzej z nim pobyc aby wiedziec takie rzeczy ze
    przesuniecie palcem po notyfikacji nieodebrania polaczenia automatycznie
    oddzwania :-)))