    Subject: Re: iphone - jak przywrócić ikonki na ekranie?
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: Irokez <n...@w...pl>
    Date: Thu, 26 Jan 2017 18:56:45 +0100

    W dniu 2017-01-26 o 00:29, Pszemol pisze:

    > Nie usunąłeś ikon, odinstalowałeś aplikacje/programy.

    Właśnie zauważyłem/doczytałem
    Choć tak właściwie od iOS 10 to już się one nie odinstalowują tylko ukrywają

    > W appstore musisz je znaleźć i ponownie zainstalować.
    > Do appstore musisz mieć konto. Być może już masz i o tym nie wiesz.
    > Zerknij do Ustawień jakie konto jest podpięte pod Facetime i iMessages.

    usunąłem FaceTime i iMessages ;)

    > Ja użyjesz tego samego konta to odzyskasz nawet te aplikacje płatne
    > które były wcześniej tam zainstalowane. Jeśli założysz nowe konto to
    > płatne aplikacje będziesz musiał od nowa kupić, bez płatne za darmo
    > doinstalujesz.

    od iOS 10 płatne też się odzyskuje..
    Tylko ta cholera jedna koniecznie chce mojej karty kredytowej. Nie
    istnieje inna metoda założenia konta jak podanie danych karty.
    Wymyślonych nie przyjęło. Zaktualizowało się dziś jeszcze do iOS 10.2.1
    ale i tak kupa.

    Tutaj jest to "ładnie" opisane
    https://support.apple.com/pl-pl/HT204221

    Rozwaliło mnie:

    "Odtwarzanie wbudowanej aplikacji, która została usunięta
    1. Przejdź do sklepu App Store.
    2. Wyszukaj aplikację. Musisz użyć dokładnej nazwy aplikacji. Znajdź
    właściwe nazwy wbudowanych aplikacji."

    No to podłączyłem zgniliznę do kompa, odpaliłem te gówniano wolne
    AppStore, wpisuję mu "FaceTime" i zero wyników z tą aplikacją. Wpisałem
    "Wideo" - nie ma, "Mail" nie ma, "Pogoda" nie ma... Telefon
    zsynchronizowany a nic nie ma. Chmurek do kliknięcia żadnej...

    Na telefonie... zalogój się i podaj pełne dane z numerem karty, trzy do
    wyboru. Koniec.

    Cóż. zapuszczam powrót do fabryki po 1 dniu używania... Tak powalonego
    systemu to nie widziałem.

    Poza tym wszyscy piszą że jest szybki, nie muli jak Android
    A wiec wszem i wobec ogłaszam, muli identycznie. Chyba że czekanie co
    któreś włączenie książki telefonicznej około 5 sekund na możliwość
    wpisania w pole wyszukiwania kontaktu liter jest "normalne" w tym systemie.

    Zdrówko

    --
    Irokez