  • 21. Data: 2011-04-09 17:14:56
    Temat: Re: internetowe fotogalerie - mała zagadka ;-)
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 9, 12:54 pm, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

    > sorka to nie twoje ty tylko przylinkowa e  :)

    "sorka" - WOW, kompleks emigranta - jak pisal niejaki Jewula.

  • 22. Data: 2011-04-09 17:18:51
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > Tropicielowi juz dziekuje'my, teraz czekam'y na sfore ujadaczy.

    Doucz się a potem wydaj opinię bo jak narazie machasz rękami i nogami i jedynie
    to jest frapujące.

    marek

  • 23. Data: 2011-04-09 17:20:37
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 9, 12:33 pm, mg <a...@p...onet.pl> wrote:
    > PS

    > Daj znac jak sie pojawi np. tutaj:http://masters-of-photography.com/

    Dalem znac, jak chciales wczesniej.
    Zmieniasz zasady.
    Wygladasz na takiego, ktoremy sie nie dogodzi.
    Jakbym dal teraz tu gdzie sie domagasz, to bys pewnie zechcial, zeby
    bylo polskie nazwisko zaczynajace sie na X lub Q :)

    Na razie dzieki za fajne linki - poczekaj troche, to ci wyjasnie o
    Horowitzu.

  • 24. Data: 2011-04-09 17:30:15
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 9, 1:18 pm, "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>
    wrote:

    > Doucz się a potem wydaj opinię bo jak narazie machasz rękami i nogami i jedynie
    > to jest frapujące.

    Oceniajac po pisowni, to jests mniej douczony w interpunkcji, niz ja,
    ktoremu wciaz tu wytukaja jakies bledy w pisownii.
    Doucz sie tez, jak sie pisze "narazie".
    Czy tym, tez sie frapujesz?

  • 25. Data: 2011-04-09 17:34:58
    Od: "JD" <j...@g...com>

    Użytkownik "mg" napisał w wiadomości grup
    6g2000vbi.googlegroups.com...

    Pokaz mi jakikolwiek serwis (polski czy zagraniczny) gdzie w
    komentarzach trafia sie tzw. konstruktywna krytyka tzn. omowienie
    danej pracy podparte sensownymi argumentami. Wszedzie jest tylko
    "lubie/nie lubie" i "dodaj do znajomych".

    Wczesne plfoto.com i onephoto.net

    Teraz niestety i tam jest jak mówisz.

    JD

  • 26. Data: 2011-04-09 17:36:09
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > Oceniajac po pisowni, to jests mniej douczony w interpunkcji, niz ja,
    > ktoremu wciaz tu wytukaja jakies bledy w pisownii.
    > Doucz sie tez, jak sie pisze "narazie".
    > Czy tym, tez sie frapujesz?

    Tym co jest przyszłościowe.

    marek

  • 27. Data: 2011-04-09 17:38:36
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 9, 1:14 pm, "TheGuru" <t...@w...pl> wrote:

    > a z jakiego kraju pochodzi autor, e nie m wi z jakiego kraju ma najwi cej
    > pochwal tylko robi zamieszanie z powodu jednej uwagi nieczo obitnej... :-P

    Wsrod beczek miodu, gowno warta jest taka, w ktorej znajdzie sie jedna
    lyzka dziegciu.

  • 28. Data: 2011-04-09 17:41:56
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 9, 1:36 pm, "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>
    wrote:

    > jedynie

    > Tym co jest przyszłościowe.

    Nawet ja, nie pochlebiam sobie, zebym byl bardziej przyszlosciowy od
    polskiego jezyka, ale dzieki za uznanie.

  • 29. Data: 2011-04-09 17:49:12
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

    > Nawet ja, nie pochlebiam sobie, zebym byl bardziej przyszlosciowy od
    > polskiego jezyka, ale dzieki za uznanie.

    Ty jesteś polskim językiem. Użyj go do czegoś.

    marek

  • 30. Data: 2011-04-09 17:54:11
    Od: Zygmunt Dariusz <z...@g...com>

    On Apr 9, 1:49 pm, "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>
    wrote:

    > Ty jeste polskim j zykiem. U yj go do czego .

    Jeszcze raz, dzieki za uznanie.