  • 51. Data: 2016-11-27 17:18:05
    Temat: Re: internet w samochodach - jak?
    Od: masti <g...@t...hell>

    RadoslawF wrote:

    > Nie mogę, nie moje dane przetwarzają.

    to się zdecyduj. robią to czy nie robią? bo twierdziłeś, że przetwarzają
    twoje bez zgody.

    > Ja nie porównuje dwu sytuacji tylko wysyłanie i przetwarzanie danych.

    owszem porównujesz

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 52. Data: 2016-11-28 23:27:49
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    masti w

    > to się zdecyduj. robią to czy nie robią? bo twierdziłeś, że przetwarzają
    > twoje bez zgody.

    Ty masicak masz jednak problemy z mózgiem. Zdiagnozowane albo nie [1].
    Pokaż proszę paluszkiem w podsumowaniu twojej i RadoslawFa dyskusji, gdzie
    on napisał, że jego dane przetwarzają.

    --
    'Tom N'

  • 53. Data: 2016-11-28 23:39:32
    Od: masti <g...@t...hell>

    007 wrote:

> [...]
    >
    > Ty masicak masz jednak problemy z mózgiem. Zdiagnozowane albo nie [1].
    > Pokaż proszę paluszkiem w podsumowaniu twojej i RadoslawFa dyskusji, gdzie

    za to Ty masz problemy i z czytaniem i z pisaniem. nawet prostego nicka
    nie potrafisz przepisać

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 54. Data: 2016-11-28 23:59:20
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    masti w

    > za to Ty masz problemy i z czytaniem

    Dajesz maściaku

    > i z pisaniem. nawet prostego nicka
    > nie potrafisz przepisać

    No patrzę, nick został przepisany poprawnie, ale dureń maściak łapie się
    wszelkimi sposobami podrzuconych kół ratunkowych.

    Tylko, że ja wiem o twoich przypadłościach masti, i większość aktywnych na
    usenecie pl.*, że jesteś cienias też wie, i dasz sie złapać na zarzuconą
    przynętę, której celem było wykazanie, że nie potrafisz dyskutować w
    temacie, bo masz we krwi trolla, który i tak skrewi...

    --
    'Tom N'

  • 55. Data: 2016-11-29 00:05:45
    Od: masti <g...@t...hell>

    007 wrote:

    > Dajesz maściaku

    a do kogo piszesz?

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 56. Data: 2016-11-29 00:22:58
    Od: 007 <n...@i...dyndns.org.invalid>

    masti w <news:o1id89$i97$1@dont-email.me>:
    > a do kogo piszesz?

    Do debila z wrotki -- nie poznajesz po references?
    Aaa, bo nie potrafisz...

    To sie układa w całość:
    "masz jednak problemy z mózgiem. Zdiagnozowane albo nie".
    Bardzo się zapuściłeś ostatnio. Pa.

    --
    'Tom N'

  • 57. Data: 2016-11-29 00:23:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    007 wrote:

    > Do debila z wrotki

    miło się przedstawiasz. To się daje leczyć

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?