  • 1. Data: 2011-03-30 18:11:34
    Temat: ile db ma chy zasilacz
    Od: "zbigniew" <z...@w...pl>

    Ile db ma wzglednie cichy zasilacz z wentylatorem 12 cm?

  • 2. Data: 2011-03-30 18:52:35
    Temat: Re: ile db ma chy zasilacz
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Wed, 30 Mar 2011 20:11:34 +0200, zbigniew napisał(a):

    > Ile db ma wzglednie cichy zasilacz z wentylatorem 12 cm?

    Zależy jak kto mierzy. Lepiej nie ufać liczbom, tylko poczytać opinie na
    portalach i forach cihofilskich. Tu przykłady:
    http://www.silentpcreview.com/Recommended_PSUs

    --
    GLaF

  • 3. Data: 2011-03-30 19:05:00
    Od: "LP" <u...@o...pl>

    Użytkownik "zbigniew"

    > Ile db ma wzglednie cichy zasilacz z wentylatorem 12 cm?

    Jeśli nie masz własnego zródła pomiaru i mozliwości porównania (albo
    wiarygodnej bazy danych) to na co ci ta wiedza? To działa podobnie jak z
    podawaną mocą wzmacniaczy czy pasmem przenoszenia słuchawek: czym
    rzetelniejszy producent, tym wartość będzie większa - ale chałas mniejszy.

    --
    LP

  • 4. Data: 2011-03-31 14:54:50
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zbigniew" imvroc$jn1$...@n...onet.pl

    > Ile db ma wzglednie cichy zasilacz z wentylatorem 12 cm?

    Z dostatecznie dużej odległości? Każdy jest niesłyszalny... ;)
    Ja (na przykład) nie usłyszę najgłośniejszego, który by
    pracował teraz w Japonii...

    -=-

    Chcesz wyciszyć zasilacz? Wycisz wiatrak -- zmniejsz odbieraną
    moc i zmniejsz (pod kontrolą temperatury) napięcie na wiatraku.
    Gdy wiatrak kręci się powoli -- nie jest głośny a może być
    wówczas jeszcze dostatecznie wydajny.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 5. Data: 2011-03-31 22:39:57
    Od: "Q" <n...@s...pl>

    > Ile db ma wzglednie cichy zasilacz z wentylatorem 12 cm?

    jakis czas temu chcialem zasilacz pasywny sobie kupic;
    wstrzymalem sie, bo sporo ludzi pisalo o "piskach"
    takich zasilaczy, no i nie mialem odpowiedniej "podziurawionej" obudowy