  • 1. Data: 2011-03-30 05:51:01
    Temat: nagrywarka DVD nie rozpoznake plyty DVD RW
    Od: Sebcio <s...@w...pl>

    Otoz mam nagrywarke Optiarc DVD RW AD-7191A i nie rozpoznaje mi plyty
    DVD RW, znaczy widzi ja tylko jako 1 krotnego nagrywania, na razie mam
    problem z plytka Think Xtra, plytke TDK widzi jako wielokrotnego
    nagrywania. A moze ja niewlasciwie rozpoznaje symbole na plytach bo
    jest na plycie thinkXtra nadrukowane RW ale pod spodem tylko DVD+R

  • 2. Data: 2011-03-30 06:13:58
    Temat: Re: nagrywarka DVD nie rozpoznake plyty DVD RW
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Sebcio" napisal:

    > A moze ja niewlasciwie rozpoznaje symbole na plytach

    A owóz.

    > bo jest na plycie thinkXtra nadrukowane RW

    Takie cós?
    http://img442.imageshack.us/img442/9003/dvdrlogo100x
    57.jpg
    Pewnie cos oznacza, ale z pewnoscia nie ReWritable. To taki chwyt
    marketingowy dla zmylenia przeciwnika.

    > ale pod spodem tylko DVD+R

    I tego sie trzymaj.

    JoteR

  • 3. Data: 2011-03-30 16:25:03
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 30-03-2011 07:51, Sebcio napisał/a:
> [...]
    > nagrywania. A moze ja niewlasciwie rozpoznaje symbole na plytach bo
    > jest na plycie thinkXtra nadrukowane RW ale pod spodem tylko DVD+R

    tu masz wątek na ten temat (a nawet dwa wątki)

    http://forum.dobreprogramy.pl/ashampoo-burning-studi
    o-2010-dvd-nie-mozna-skasowac-t438735.html

    --
    Cz.