  • 1. Data: 2011-11-04 13:00:57
    Temat: [news] Canon idzie w trochę inna branżę
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Wiem, w zasadzie lekko NTG, ale jedna bardzo blisko, zwłaszcza, że to są
    wciąż Eos-y i mają takież obiektywy.
    Canon właśnie wypuścił profesjonalne kamery, bazujące jak sądzę, na
    elementach cyfrowych lustrzanek:
    http://www.engadget.com/2011/11/03/canon-launches-c3
    00-cinema-camera-prepares-to-take-on-red-scarl/
    http://www.engadget.com/2011/11/03/canon-c300-cinema
    -camera-hands-on-video/

    ale będzie też hybryda, kamerowo-lustrzankowa:
    http://www.engadget.com/2011/11/03/canon-has-a-new-e
    os-movies-dslr-on-the-way-too/

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 2. Data: 2011-11-04 13:22:03
    Temat: Re: [news] Canon idzie w trochę inna branżę
    Od: "b...@n...pl" <b...@n...pl>

    On 04.11.2011 14:00, Waldek Godel wrote:

> [...]
    > http://www.engadget.com/2011/11/03/canon-c300-cinema
    -camera-hands-on-video/

    > ale będzie też hybryda, kamerowo-lustrzankowa:

    Canon od dawna robi kamery, półprofesjonalne i profesjonalne też. To nie
    jest dla nich nic nowego.

    --
    wer <",,)~~
    http://szumofob.eu

  • 3. Data: 2011-11-04 15:37:44
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 04 Nov 2011 14:22:03 +0100, b...@n...pl napisał(a):

    > Canon od dawna robi kamery, półprofesjonalne i profesjonalne też. To nie
    > jest dla nich nic nowego.

    Ale zauważyłeś, że stare modele kamer dosyć istotnie się różniły od starych
    modelek lustrzanek?

  • 4. Data: 2011-11-04 16:27:47
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2011-11-04 15:37:44 +0000, Waldek Godel <n...@o...info> said:

    > Ale zauważyłeś, że stare modele kamer dosyć istotnie się różniły od starych
    > modelek lustrzanek?

    Np. tym, że w czasach kamer VHS VHS-C i Hi8, Canon miał kamerę Hi8 z
    mocowaniem EF? Co prawda nie było to żywcem EF, bo krótkie szkła były
    ciut inne, ale przez pierścień się podłączało i w obiektywie działało
    wszystko. Więc można by powiedzieć, że różnica podobna jak między EF, a
    EF-S.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam