  • Data: 2010-05-17 19:47:17
    Temat: Re: identyfikacja lustrzanki
    Od: Jester <j...@t...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 5/17/10 4:00 PM, eman wrote:

    > Chodziło o wybór sprzętu do dokumentacji podróży, i został zaprezentowany patent
    > z oklejeniem taśmą w celu zniechęcenia potencjalnego złodzieja.Polecił
    > też wybór takiego aparatu, którego (nie będzie specjalnie żal/można
    > kupić drugi w punkcie foto) gdy zaliczy bliskie spotkanie z kamulcem
    > na drodze albo innym dnem jeziora ;).Jak dla mnie, pokazany EOS 33
    > rzeczywiście spełnia wszystkie założenia.

    Jednym słowem: gość pokazał w telewizorze oklejone taśmą cudze
    niewiadomoco (którego sam nie używa do robienia zdjęć), ktoś tutaj
    jakimś cudem to niewiadomoco zidentyfikował - i już? "Spełnia wszystkie
    założenia"??? Jakie niby? Łatwo się go okleja? Może to i zaleta, ale
    problemy z kupnem klisz w środku lasu PRZEWAŻNIE zniechęcają mięczaków
    do używania analogów do dokumentowania podróży dookoła świata... ;)
    I łatwiej ten worek klisz zgubić niż garść kart pamięci upchanych w
    portfelu obok karty kredytowej :)