  • 81. Data: 2010-01-22 07:50:08
    Temat: Re: iPlus - zepsuty modem
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    op23 napisał(a):

    > A brałbyś go w promocji ???

    Hmm... O co konkretnie pytasz?

    j.

    --
    ps. swoja droga oddam za free dzialajaca kuchenke gazowa, w ktorej
    wystepuje problem z otwieraniem i zamykaniem drzwi od piekarnika.
    Warunek: trzeba ja sobie samemu odebrac z III pietra we WRO ;)
    (kontakt na prv, ale trzeba usunac "polska" z adresu mailowego)

  • 82. Data: 2010-01-22 07:51:50
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    TZ napisał(a):

    > Ten rabat to jest mocno naciągany w przypadku takich modemów jak Huawei E220.

    Być może. Klient zaakceptował takie warunki.

    > Raczej za wnoszenie miesięcznych opłat ;-))

    Miesięczne opłaty są częścią umowy korzystania z tej usługi, którą
    Klient też zaakceptował.

    j.

  • 83. Data: 2010-01-22 07:52:57
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    TZ napisał(a):

    > Tyle, że mnie to nie interesuje. Dziś może być jeden serwis a jutro drugi.
    > Oddaje do punktu sprzedaży, bo to ten punkt ma mi zapewnić obsługę
    > gwarancyjną.

    Nie ma takiego obowiązku.

    j.

  • 84. Data: 2010-01-22 08:03:53
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    op23 napisał(a):

    > Rety, wiem, ale gdybyś wziął w promocji coś nie tak trywialnego to jedynym
    > wyjściem mogłoby być zastąpienie drugim egzemplarzem

    Rzeczy "nie trywialnych" nie kupuje się w promocji bez bardzo uważnego
    czytania jej warunków bo można na tym wyjść jak Zabłocki na mydle.

    j.

  • 85. Data: 2010-01-22 08:06:56
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl>

    > Omawiamy konkretna sprawe - modemu na usb a nie routera.

    Odpowiadasz w wątku odnoszącym się także do innych urządzeń poruszoną przeze
    mnie. Zobacz sobie sam.

  • 86. Data: 2010-01-22 08:08:01
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl>

    > Pierdu, pierdu. Stary lapek z pentium 2/3, byle modem na pcmcia i proste
    > distro z linuxem zeby nawet hdd nie byl potrzebny... I gwarantuje, ze na
    > czas naprawy routera bedzie jak znalazl. Ewentualnie można
    > "zainwestować" w Router Huawei D100 USB jako backup ;P

    Pierdu pierdu, zobacz sobie specyfikację tego routera.

  • 87. Data: 2010-01-22 08:08:33
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl>

    > Hmm... O co konkretnie pytasz?

    Konkretnie to o to, czy brałbyś go w promocji

  • 88. Data: 2010-01-22 08:10:59
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    op23 napisał(a):

    [...]

    > Pierdu pierdu, zobacz sobie specyfikację tego routera.

    Mam taki. Oceniam go o punkt wyzej od "do bani". No ale to moje zdanie,
    Ty masz prawo do wlasnych opinii ;)

    j.

  • 89. Data: 2010-01-22 08:14:16
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    op23 napisał(a):

    > Konkretnie to o to, czy brałbyś go w promocji

    Umiem używać kalkulatora i dzięki temu w większości przypadków nie
    kupuję telefonów ani modemów w promocjach operatorów dzięku czemu
    oszczędzam. Ot np. ostatnio przedłużając umowę na iPlusa nie wziąłem
    modemu ale wybrałem promocyjny rabat. Dzięki czemu w okresie
    obowiązywania umowy zaoszczędzę więcej niż wydam na modem. Mam też
    zwyczaj dokładnie czytać warunki promocji. Polecam każdemu ;)

    j.

  • 90. Data: 2010-01-22 08:29:34
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Op23 !

    W piątek, 22 stycznia 2010, o godz. 07:53:27, napisałeś na temat: "iPlus -
    zepsuty modem"
    op23 o...@r...pl, news:hjbi1a$6jo$1@achot.icm.edu.pl

    > Nie wiesz o czym mówisz

    Komórka z WiFi i BlueTooth i rozdzielenie Netu na kilka kompów?

    --
    Hej!

    - Rak jest stawonogiem bo trzyma nogi w stawach. -