  • 91. Data: 2010-01-22 08:31:32
    Temat: Re: iPlus - zepsuty modem
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Op23 !

    W piątek, 22 stycznia 2010, o godz. 07:56:18, napisałeś na temat: "iPlus -
    zepsuty modem"
    op23 o...@r...pl, news:hjbi6q$6om$1@achot.icm.edu.pl

    > No właśnie, a ja pisałem, że są urządzenia oferowane w promocjach, których
    > nie da się tak prosto zastąpić

    Ale nawet jakby się dało to dlaczego masz to robić na własną rękę jak modem
    już kupiłeś i zapłaciłeś?

    --
    Hej!

    - Niedźwiedź ryknął jak zabity. -

  • 92. Data: 2010-01-22 08:40:52
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 22 Jan 2010 07:53:27 +0100, op23 napisał(a):

    > ROTFL
    >
    > Nie wiesz o czym mówisz

    No to wyjaśnij miszczuniu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 93. Data: 2010-01-22 08:52:34
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Januszek !

    W piątek, 22 stycznia 2010, o godz. 08:51:50, napisałeś na temat: "iPlus -
    zepsuty modem"
    januszek j...@p...irc.pl, news:slrnhlim8l.vij.januszek@gimli.mierzwiak.com

    > Być może. Klient zaakceptował takie warunki.

    Oczywiście, to sprawa opa ile na tym zarabia czy dokłada.

    > Miesięczne opłaty są częścią umowy korzystania z tej usługi, którą
    > Klient też zaakceptował.

    Nie zrozumiałeś ironii.
    Nie ważne czy i jak będziesz z tego intensywnie korzystał czy nie korzystał.
    Czy to będziesz wykorzystywał to ich to za bardzo nie interesuje, tylko
    opłaty są w ich zainteresowaniu ;-)

    --
    Hej!

    - Pawie pióra wytwarza paw. -

  • 94. Data: 2010-01-22 08:55:54
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Januszek !

    W piątek, 22 stycznia 2010, o godz. 08:52:57, napisałeś na temat: "iPlus -
    zepsuty modem"
    januszek j...@p...irc.pl, news:slrnhlimap.vij.januszek@gimli.mierzwiak.com

    > Nie ma takiego obowiązku.

    Ma. Dopóki nie wygaśnie okres gwarancyjny.
    Jeżeli by nie miał to też by nie wystawiał gwarancji, bo niby po co jak nie
    ma obowiązku?

    --
    Hej!

    - W związku z ożenkiem Jacka urodził się pan Tadeusz. -

  • 95. Data: 2010-01-22 08:57:37
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć op23 !

    Dnia (piątek), 2010-01-22 o godz. 08:41:36
    op23 o...@r...pl news:hjbkrh$8u4$1@achot.icm.edu.pl
    Napisał na temat "iPlus - zepsuty modem":

    > Rety, wiem, ale gdybyś wziął w promocji coś nie tak trywialnego to jedynym
    > wyjściem mogłoby być zastąpienie drugim egzemplarzem

    Dlatego też podałem przykład z modemem/routerem CDMA.

    > No więc właśnie. Masz skorzystać z kolejnej promocji ? A to nawet nie chodzi
    > o to, czy się wywiąże z obowiązków z tytułu niezgodności z umową (klasyczną
    > gwarancję daje jednak producent).

    W przypadku modemów typu Huawei mam przekonanie, że właśnie nie.
    Kupują te modemy u Chińczyków bez gwarancji ale z odpowiednim upustem z tego
    względu. Następnie sami podpisują umowę z serwisem i ten 'upust' przekazują
    na serwisowanie.

    > Już sam niemożność korzystania przez czas naprawy może być znaczną
    > uciążliwością, bo sobie np działalność prowadzisz i na wykorzystywaniu
    > internetu bazujesz.

    No właśnie, umowa kolegi na iPlus jest na jego firmę.
    Choć działalność nie bazuje na Necie to nie po to podpisywał umowę by tylko
    opłacać za to rachunki.

    --
    Hej!

    - Koalicja w sejmie polega na bliższych stosunkach w ławie.-

  • 96. Data: 2010-01-22 09:03:25
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    TZ napisał(a):

    > Ma. Dopóki nie wygaśnie okres gwarancyjny.

    Mylisz sprzedawce z gwarantem ;)

    > Jeżeli by nie miał to też by nie wystawiał gwarancji, bo niby po co jak nie
    > ma obowiązku?

    Ja znam osobiscie przypadek taki: ze a) umowe zawarto z Polkomtelem, b)
    sprzedawca jest mPunkt, c) gwarancje na modem wystawil Huawei Polska ;)

    j.

    --
    ps. swoja droga oddam za free dzialajaca kuchenke gazowa, w ktorej
    wystepuje problem z otwieraniem i zamykaniem drzwi od piekarnika.

  • 97. Data: 2010-01-22 11:02:28
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "TZ" <g...@t...cy[ROT13]>

    > Ale nawet jakby się dało to dlaczego masz to robić na własną rękę jak
    > modem
    > już kupiłeś i zapłaciłeś?

    Mnie właściwie chodziło o zawieszenie usługi na czas trwania naprawy

  • 98. Data: 2010-01-22 11:03:10
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl>

    > Rzeczy "nie trywialnych" nie kupuje się w promocji bez bardzo uważnego
    > czytania jej warunków bo można na tym wyjść jak Zabłocki na mydle.

    Na trywialnych nie wychodzi się ? Jaka różnica ?

  • 99. Data: 2010-01-22 11:04:23
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "TZ" <g...@t...cy[ROT13]>

    > Komórka z WiFi i BlueTooth i rozdzielenie Netu na kilka kompów?

    DECT

  • 100. Data: 2010-01-22 11:14:01
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl>

    > [...]
    >
    > Mam taki. ...Oceniam go o punkt wyzej od "do bani".

    Nie udało się zastąpić czymś innym ?