  • 101. Data: 2010-01-22 11:19:24
    Temat: Re: iPlus - zepsuty modem
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 22 Jan 2010 12:14:01 +0100, op23 napisał(a):

    > Nie udało się zastąpić czymś innym ?

    Słuchaj, a ja wciąż czekam aż wyjaśnisz w czym ten globesurfer jest lepszy
    od telefonu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 102. Data: 2010-01-22 11:33:26
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info>

    > Słuchaj, a ja wciąż czekam aż wyjaśnisz w czym ten globesurfer jest lepszy
    > od telefonu.

    Przeglądnij specyfikację

  • 103. Data: 2010-01-22 11:38:10
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "januszek" <j...@p...irc.pl>

    > Umiem używać kalkulatora i dzięki temu w większości przypadków nie
    > kupuję telefonów ani modemów w promocjach operatorów dzięku czemu
    > oszczędzam.

    Czyli nie jesteś zainteresowany. Teraz wyobraź sobie, że ktoś jest
    zainteresowany.

    > Ot np. ostatnio przedłużając umowę na iPlusa nie wziąłem
    > modemu ale wybrałem promocyjny rabat.

    Mniej więcej 2 lata temu nie było jeszcze rabatów

    > Dzięki czemu w okresie
    > obowiązywania umowy zaoszczędzę więcej niż wydam na modem. Mam też
    > zwyczaj dokładnie czytać warunki promocji. Polecam każdemu ;)

    Co tam wyczytałeś o urządzeniach ?

  • 104. Data: 2010-01-22 11:39:41
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 22 Jan 2010 12:33:26 +0100, op23 napisał(a):

    > Przeglądnij specyfikację

    ależ przeglądałem i to kilkakrotnie i wciąż nie wiem w czym jest lepszy.
    Wyjaśnisz wreszcie?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 105. Data: 2010-01-22 12:10:25
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    op23 napisał(a):

    [...]

    > Na trywialnych nie wychodzi się ? Jaka różnica ?

    I tyle tylko zrozumiałeś z tego co napisałem?

    j.

    --
    ps. swoja droga oddam za free dzialajaca kuchenke gazowa, w ktorej
    wystepuje problem z otwieraniem i zamykaniem drzwi od piekarnika.

  • 106. Data: 2010-01-22 12:13:03
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    op23 napisał(a):

    > Co tam wyczytałeś o urządzeniach ?

    Że w zamian za korzystanie z usługi przez określony okres czasu na
    określonych warunkach mogę otrzymać wysoki rabat na urządzenie.
    Pisałem już o tym w tym wątku, nie czytałeś? ;P

    j.

  • 107. Data: 2010-01-22 13:34:09
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Op23 !

    W piątek, 22 stycznia 2010, o godz. 12:02:28, napisałeś na temat: "iPlus -
    zepsuty modem"
    op23 o...@r...pl, news:hjc0k7$jqv$1@achot.icm.edu.pl

    > Mnie właściwie chodziło o zawieszenie usługi na czas trwania naprawy

    Tak powinno być a czy jest?

    --
    Hej!

    - Szczur jest bardzo inteligentny bo nie lubi zjadać trutki. -