  • 71. Data: 2010-01-22 00:24:21
    Temat: Re: iPlus - zepsuty modem
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Januszek !

    W czwartek, 21 stycznia 2010, o godz. 22:00:12, napisałeś na temat: "iPlus -
    zepsuty modem"
    januszek j...@p...irc.pl, news:slrnhlhg2p.qbm.januszek@gimli.mierzwiak.com

    > Nie tak. Klient korzysta z wysokiego rabatu na sprzet

    Ten rabat to jest mocno naciągany w przypadku takich modemów jak Huawei E220.

    > w zamian za czasowe zobowiazanie do korzystania z uslugi...

    Raczej za wnoszenie miesięcznych opłat ;-))

    --
    Hej!

    - "Chłopi" są epopeją, która należy do grubych. -

  • 72. Data: 2010-01-22 01:02:42
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Flo !

    W czwartek, 21 stycznia 2010, o godz. 18:33:34, napisałeś na temat: "iPlus -
    zepsuty modem"
    Flo f...@N...gazeta.pl, news:hja35g$2vp$2@inews.gazeta.pl

    > Oczywiście, że do producenta.

    A ja w te miejsce gdzie dokonałem zakupu.
    To jest już problem sprzedawcy jak on tą sprawę rozwiąże.
    Ja do Chin czy USA nie mam zamiaru jechać czy choćby tam pisać.

    > Też na gwarancji stawiam swoją pieczątkę

    To wszystko wyjaśnia, te Twoje podejście.

    > bo jest ona jedynie potwierdzeniem ważności gwarancji i daty zakupu
    > sprzętu. Od tej daty biegnie czas gwarancji o ile nie ma innych zapisów w
    > karcie gwarancyjnej.

    Plus GSM kupuje takie modemy w Chinach, tu w PL szuka serwisu.
    Podpisuje umowę z tym serwisem na daną partię i płaci z góry ustaloną sumę.
    Jeżeli sprzęt jest mało awaryjny to serwis zarobi bo napraw może mieć prawie
    zero. Gdy jest na odwrót to serwis jest w plecy.

    Tyle, że mnie to nie interesuje. Dziś może być jeden serwis a jutro drugi.
    Oddaje do punktu sprzedaży, bo to ten punkt ma mi zapewnić obsługę
    gwarancyjną. Nie kupowałem tego modemu w serwisie.
    Jeżeli by serwis zbankrutował to Plus ma prawo umyć ręce?
    To nie my to serwis? I spadaj pan na drzewo?!

    Jeszcze jedna sprawa. Serwis stwierdza, że modemu nie da się naprawić.
    I myślisz, że to serwis ma zapewnić drugi egzemplarz?
    Nie, w tym przypadku z chińskim modemem to spada na Plus GSM.

    Oni te modemy biorą taniej bo bez gwarancji producenta.
    To co by mieli zapłacić producentowi dodatkowo za gwarancje, dadzą w PL
    serwisowi.

    > Tylko, że punkt zakupu nie jest gwarantem. Jest tylko punktem
    > przyjmującym sprzęt.

    Ma zapewnić obsługę gwarancyjną a gdzie to zrobi mnie to... Już wiesz co.

    > Analogicznie jest jak masz gwarancję door to door. Będziesz kuriera
    > ścigał za to że sprzęt nie wrócił (przecież jemu oddajesz sprzęt)?

    To serwis ma umowę z kurierem i to oni niech sobie ścigają kogo chcą.

    > To zostaje ci producent bo to on jest gwarantem.

    Nie producent tylko sprzedawca!
    Do sprzedawcy odniosę modem, na pewno nie do USA czy Chin.

    > To, że Plus, Orange czy inna firma sprzedaje modem nie znaczy, że ponosi
    > koszty i odpowiedzialność przeprowadzania napraw gwarancyjnych.

    A kto ponosi, klient?
    Mnie to nie interesuje jak sprzedawca z serwisem się rozlicza, to po prostu
    nie moja sprawa.

    > Jak już pisałem od tego jest gwarant (firma wystawiająca gwarancje i
    > podpisująca się na niej jako gwarant)

    Właśnie, w tym wypadku był to Plus GSM.
    Nikt inny gwarancji nie podbijał i nie podpisywał jak Plus GSM.

    > To jest najprostszy sposób wpędzenie się w koszty za zerwanie umowy.

    Koszty to już są bo przez pół roku nie oddają modemu i nie ma możliwości
    korzystania z usługi.

    --
    Hej!

    - Słowacki urodził się w r. 1809. Poza tym napisał dużo wierszy. -

  • 73. Data: 2010-01-22 01:08:14
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Op23 !

    W piątek, 22 stycznia 2010, o godz. 00:28:43, napisałeś na temat: "iPlus -
    zepsuty modem"
    op23 o...@r...pl, news:hjapk1$l48$3@achot.icm.edu.pl

    > I uważasz, że zastąpiłeś np router Option GlobeSurfer ?

    Uważam, że zastąpiłem modem Huawei E220.

    --
    Hej!

    - Hemingway napisał powieść "Marny człowiek nie może" -

  • 74. Data: 2010-01-22 01:15:58
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Op23 !

    W piątek, 22 stycznia 2010, o godz. 00:36:50, napisałeś na temat: "iPlus -
    zepsuty modem"
    op23 o...@r...pl, news:hjapka$l48$4@achot.icm.edu.pl

    > Jeszcze raz napiszę, że zastąpić można modem za złotówkę

    Chodziło tylko o zwykły dostęp do Neta.

    > ale routera Option GlobeSurfer, który Plus oferuje w promocjach, nie tylko
    > nie zastąpisz komórką, ale nawet nie znajdziesz innego routera o podobnych
    > możliwościach.

    Podobnie jest w przypadku CDMA. Zamiennik znajdę ale jak operator nie chce
    się wywiązać z gwarancji to mam wywalić dodatkowo kilka stówek?
    Nie chcę i nie zamierzam, tak samo jak pewnie Ty w przypadku Option
    GlobeSurfer.

    --
    Hej!

    - Judym spuścił manto Dyziowi w karecie, bo mu się spocił -

  • 75. Data: 2010-01-22 01:39:26
    Od: TZ <g...@t...cy[ROT13]>

    Cześć Op23 !

    W piątek, 22 stycznia 2010, o godz. 00:56:13, napisałeś na temat: "iPlus -
    zepsuty modem"
    op23 o...@r...pl, news:hjapkj$l48$7@achot.icm.edu.pl

    > Nie ma znaczenia czy został kupiony czy jest dzierżawiony. W przypadku
    > dzierżawy organizator promocji też mógłby Ci powiedzieć: no zepsuł się, musi
    > Pan sobie radzić sam. Nie musi wiązać dzierżawy ze świadczeniem usługi.

    Mogli by powiedzieć oddaj pan ten uszkodzony modem a my nie będzie pobierali
    opłaty za dzierżawę i sam się pan martw.

    > Nie dociera do Ciebie, że to JEDNA promocja: "usługa+sprzęt" ?! Promocja
    > "usługa" (bez sprzętu) jest zupełnie INNĄ ofertą.

    I nie po to ktoś kupuje usługę ze sprzętem by potem operator wykpił się z
    warunków gwarancji.

    > Może dlatego nie mówiłeś, że same jesteś idiotą ?

    I trolem. Szkoda czasu na niego.

    > Pierdoły, po prostu nie wiesz o czym mowa. Nie ma znaczenia, że można wybrać
    > coś innego. Istotne jest, że można wybrać właśnie to. I z tym jest problem a
    > nie z czymś innym.

    I o to chodzi...
    Kupiłem SimData by sprawdzić jak to będzie chodzić.
    Następnie włączyłem iPlus do nr abonamentowego i tak 4 lata bez modemu i
    umowy terminowej, i przez komórkę.

    Kolega popisał umowę na iPlus z modemem na 2 lata. Modem się zepsuł a Plus
    przez pół roku leci w kulki.

    --
    Hej!

    - Antek ciężko pracował rękami a Boryna językiem -

  • 76. Data: 2010-01-22 06:53:27
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "Waldek Godel" <n...@o...info>

    > a niby to czemu? miałem już conajmniej cztery telefony które z powodzeniem
    > go zastąpią. A nawet będą od niego sporo lepsze.

    ROTFL

    Nie wiesz o czym mówisz

  • 77. Data: 2010-01-22 06:56:18
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "TZ" <g...@t...cy[ROT13]>

    > Uważam, że zastąpiłem modem Huawei E220.

    No właśnie, a ja pisałem, że są urządzenia oferowane w promocjach, których
    nie da się tak prosto zastąpić

  • 78. Data: 2010-01-22 07:41:14
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    op23 napisał(a):

    > Chyba tych za złotówkę. Weź sobie router Option GlobeSurfer i spróbuj
    > zastąpić komóreczką na druciczku.

    Omawiamy konkretna sprawe - modemu na usb a nie routera. Z tego wynika,
    ze Twoj argument jest absurdalny bo rownie dobrze moge drucikiem
    zastepowac promkosmiczny ;) Swoja droga uwazam, ze McGiver dalby rade ;P

    j.

    --
    ps. swoja droga oddam za free dzialajaca kuchenke gazowa, w ktorej
    wystepuje problem z otwieraniem i zamykaniem drzwi od piekarnika.

  • 79. Data: 2010-01-22 07:41:36
    Od: "op23" <o...@r...pl>

    Użytkownik "TZ" <g...@t...cy[ROT13]>

    > Chodziło tylko o zwykły dostęp do Neta.

    Rety, wiem, ale gdybyś wziął w promocji coś nie tak trywialnego to jedynym
    wyjściem mogłoby być zastąpienie drugim egzemplarzem

    > Podobnie jest w przypadku CDMA. Zamiennik znajdę ale jak operator nie chce
    > się wywiązać z gwarancji to mam wywalić dodatkowo kilka stówek?

    No więc właśnie. Masz skorzystać z kolejnej promocji ? A to nawet nie chodzi
    o to, czy się wywiąże z obowiązków z tytułu niezgodności z umową (klasyczną
    gwarancję daje jednak producent). Już sam niemożność korzystania przez czas
    naprawy może być znaczną uciążliwością, bo sobie np działalność prowadzisz i
    na wykorzystywaniu internetu bazujesz.

    > Nie chcę i nie zamierzam, tak samo jak pewnie Ty w przypadku Option
    > GlobeSurfer.

    Mnie to już nie dotyczy, ale przykład aktualny. To ciągle drogie i
    zaawansowanego urządzenie, którego nie da się zastąpić modemem usb, jaki w
    najlepszym razie Plus daje na zastępstwo.

  • 80. Data: 2010-01-22 07:49:24
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    op23 napisał(a):

> [...]
    > GlobeSurfer, który Plus oferuje w promocjach, nie tylko nie zastąpisz
    > komórką, ale nawet nie znajdziesz innego routera o podobnych możliwościach.

    Pierdu, pierdu. Stary lapek z pentium 2/3, byle modem na pcmcia i proste
    distro z linuxem zeby nawet hdd nie byl potrzebny... I gwarantuje, ze na
    czas naprawy routera bedzie jak znalazl. Ewentualnie można
    "zainwestować" w Router Huawei D100 USB jako backup ;P

    j.