eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmiPlus i PUKanie klienta
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 11

  • 11. Data: 2012-07-03 13:10:17
    Temat: Re: iPlus i PUKanie klienta
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Sat, 30 Jun 2012 00:15:28 +0200, VomitroN napisał(a):
    > Gdy tydzien temu w pokoju hotelowym probowalem odpalic sobie sluzbowego iPlusa,

    [ciach]

    > Nie sprawdzil, grozac, ze nie poda mi PUK, bo autoryzacja nie przebiegla pomyslnie.

    Widzę, że Plus nadal trzyma standardy. Daawno temu firma, w której
    pracowałem kupiła plusiaste komórki. Póki wszystko działało - było OK. Ale
    jak przyszło dzwonić na infolinię, to po prostu szlag chciał człowieka
    trafić. Dłuuuugie czekanie (w wyśmiewanej wówczas Idei konsultanci odbierali
    natychmiast), upierdliwa autoryzacja, a na koniec i tak fiasko, bo:
    Konsultant: czy rozmawiam z właścicielem, panem XXX?
    Ja: Nie, jestem pracownikiem, YYY, uprawnionym do otrzymania informacji co
    udowodniłem podając wszystkie wymagane dane i hasło (nie wiem czy
    przypadkiem nie było tam też pytania o wysokość ostatniej faktury)
    K: proszę przekazać telefon panu XXX, inaczej nie wykonam zlecenia
    Ja: Nie ma go tu teraz, jest zajęty
    K: to ja nie włączę roamingu
    Ja (westchnięcie): Dobrze, zaraz mu przekażę
    30 sekund chodzenia po pomieszczeniu, daję telefon koledze bo szefa w ogóle
    nie było akurat w firmie
    kolega: XXX, słucham
    konsultant: czy mam włączyć roaming na tym numerze telefonu?
    kolega: tak, zgadza się
    konsultant: włączone.

    I tyle warta ta ich autoryzacja.
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    I don't want something I need. I want something I want.

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: