-
11. Data: 2012-07-03 13:10:17
Temat: Re: iPlus i PUKanie klienta
Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
Dnia Sat, 30 Jun 2012 00:15:28 +0200, VomitroN napisał(a):
> Gdy tydzien temu w pokoju hotelowym probowalem odpalic sobie sluzbowego iPlusa,
[ciach]
> Nie sprawdzil, grozac, ze nie poda mi PUK, bo autoryzacja nie przebiegla pomyslnie.
Widzę, że Plus nadal trzyma standardy. Daawno temu firma, w której
pracowałem kupiła plusiaste komórki. Póki wszystko działało - było OK. Ale
jak przyszło dzwonić na infolinię, to po prostu szlag chciał człowieka
trafić. Dłuuuugie czekanie (w wyśmiewanej wówczas Idei konsultanci odbierali
natychmiast), upierdliwa autoryzacja, a na koniec i tak fiasko, bo:
Konsultant: czy rozmawiam z właścicielem, panem XXX?
Ja: Nie, jestem pracownikiem, YYY, uprawnionym do otrzymania informacji co
udowodniłem podając wszystkie wymagane dane i hasło (nie wiem czy
przypadkiem nie było tam też pytania o wysokość ostatniej faktury)
K: proszę przekazać telefon panu XXX, inaczej nie wykonam zlecenia
Ja: Nie ma go tu teraz, jest zajęty
K: to ja nie włączę roamingu
Ja (westchnięcie): Dobrze, zaraz mu przekażę
30 sekund chodzenia po pomieszczeniu, daję telefon koledze bo szefa w ogóle
nie było akurat w firmie
kolega: XXX, słucham
konsultant: czy mam włączyć roaming na tym numerze telefonu?
kolega: tak, zgadza się
konsultant: włączone.
I tyle warta ta ich autoryzacja.
--
Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
I don't want something I need. I want something I want.