  • 1. Data: 2012-06-29 12:25:31
    Temat: Podwyżka w Orange?
    Od: jadryś <r...@y...com>

    Od kiedy minuta rozmowy w ofercie na kartę kosztuje 0,29 zł a sms 0,18?

  • 2. Data: 2012-06-29 15:28:54
    Temat: Re: Podwyżka w Orange?
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-06-29 12:25, jadryś pisze:

    > Od kiedy minuta rozmowy w ofercie na kartę kosztuje 0,29 zł a sms 0,18?

    Oczywiście chodzi o 0,59 zł za minutę rozmowy.

  • 3. Data: 2012-06-29 15:43:16
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jadryś" napisał w wiadomości
    >Oczywiście chodzi o 0,59 zł za minutę rozmowy.

    A to od bardzo dawna, oczywiscie zalezy w ktorej taryfie, bo Orange ma
    ich wiele.

    J.

  • 4. Data: 2012-06-30 15:52:25
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-06-29 15:43, J.F pisze:

    > A to od bardzo dawna, oczywiscie zalezy w ktorej taryfie, bo Orange ma
    > ich wiele.
    >
    > J.

    To jest Orange Go, na kartę.. I o ile sobie przypominam to jakieś pół
    roku temu gdy ostatni raz doładowywałem konto, to minuta rozmowy
    kosztowała 0,29zł a sms 008zł.

  • 5. Data: 2012-06-30 16:39:01
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

    > To jest Orange Go, na kartę.. I o ile sobie przypominam to jakieś pół
    > roku temu gdy ostatni raz doładowywałem konto, to minuta rozmowy
    > kosztowała 0,29zł a sms 008zł.

    Jak doładowałeś za 50 zł...

  • 6. Data: 2012-06-30 20:23:30
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-06-30 16:39, Uncle Pete pisze:

    > Jak doładowałeś za 50 zł...

    No tak, wtedy było za 50 a teraz za 10zł. Nawet nie wiedziałem że Orange
    w ten sposób różnicuje swoją ofertę.

  • 7. Data: 2012-07-01 11:32:38
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    Użytkownik "jadryś" <r...@y...com> napisał w wiadomości

    > No tak, wtedy było za 50 a teraz za 10zł. Nawet nie wiedziałem że Orange w
    > ten sposób różnicuje swoją ofertę.

    ale zakręt wybiera ofertę i nie zna jej podstaw

    erator/

  • 8. Data: 2012-07-01 22:44:01
    Od: jadryś <r...@y...com>

    W dniu 2012-07-01 11:32, zlotowinfo pisze:
    > Użytkownik "jadryś" <r...@y...com> napisał w wiadomości

    > ale zakręt wybiera ofertę i nie zna jej podstaw

    W moim miejscu zamieszkania jest jedyne kryterium wyboru - zasięg. Teraz
    doszło Play, ale kiedyś był zasięg tylko Orange.

  • 9. Data: 2012-07-02 06:45:05
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 01 Jul 2012 22:44:01 +0200, jadryś napisał(a):
    > W moim miejscu zamieszkania jest jedyne kryterium wyboru - zasięg. Teraz
    > doszło Play, ale kiedyś był zasięg tylko Orange.

    Ale Orange ma ofert od ... wiele, i co, wybrales przez rzucenie kostka, nie
    czytajac cennika ?

    J.