eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmiPlus i PUKanie klientaRe: iPlus i PUKanie klienta
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.ceti.pl!not-for
    -mail
    From: Jacek Osiecki <j...@c...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: iPlus i PUKanie klienta
    Date: Tue, 3 Jul 2012 11:10:17 +0000 (UTC)
    Organization: CETI S.C. (Krakow, Poland)
    Lines: 31
    Message-ID: <s...@t...ceti.pl>
    References: <4fee28e6$0$1303$65785112@news.neostrada.pl>
    Reply-To: j...@c...pl
    NNTP-Posting-Host: tau.ceti.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: alfa.ceti.pl 1341313817 988 62.121.128.11 (3 Jul 2012 11:10:17 GMT)
    X-Complaints-To: a...@t...ceti.pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 3 Jul 2012 11:10:17 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.7.4 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:1032980
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Sat, 30 Jun 2012 00:15:28 +0200, VomitroN napisał(a):
    > Gdy tydzien temu w pokoju hotelowym probowalem odpalic sobie sluzbowego iPlusa,

    [ciach]

    > Nie sprawdzil, grozac, ze nie poda mi PUK, bo autoryzacja nie przebiegla pomyslnie.

    Widzę, że Plus nadal trzyma standardy. Daawno temu firma, w której
    pracowałem kupiła plusiaste komórki. Póki wszystko działało - było OK. Ale
    jak przyszło dzwonić na infolinię, to po prostu szlag chciał człowieka
    trafić. Dłuuuugie czekanie (w wyśmiewanej wówczas Idei konsultanci odbierali
    natychmiast), upierdliwa autoryzacja, a na koniec i tak fiasko, bo:
    Konsultant: czy rozmawiam z właścicielem, panem XXX?
    Ja: Nie, jestem pracownikiem, YYY, uprawnionym do otrzymania informacji co
    udowodniłem podając wszystkie wymagane dane i hasło (nie wiem czy
    przypadkiem nie było tam też pytania o wysokość ostatniej faktury)
    K: proszę przekazać telefon panu XXX, inaczej nie wykonam zlecenia
    Ja: Nie ma go tu teraz, jest zajęty
    K: to ja nie włączę roamingu
    Ja (westchnięcie): Dobrze, zaraz mu przekażę
    30 sekund chodzenia po pomieszczeniu, daję telefon koledze bo szefa w ogóle
    nie było akurat w firmie
    kolega: XXX, słucham
    konsultant: czy mam włączyć roaming na tym numerze telefonu?
    kolega: tak, zgadza się
    konsultant: włączone.

    I tyle warta ta ich autoryzacja.
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944
    I don't want something I need. I want something I want.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: