  • 1. Data: 2012-06-29 16:35:07
    Temat: Internet na kartę - wyjazd na urlop
    Od: malyd77 <m...@g...com>

    Witam

    Proszę o informację. Jadę na tydzień w Polskę odpocząć. Będę miał na
    testy tableta z modemem 3G. Moje pytanie jest takie który starter
    obecnie opłaca się kupić żeby mieć co najmniej 1GB. Czasu mam mało i
    zakupy przez Allegro Orange Free 6GB nie wchodzą w grę. Czyli idę do
    salonu danego operatora i kupuję tylko co.?
    Pozdrawiam
    Dawid

  • 2. Data: 2012-06-29 16:55:08
    Temat: Re: Internet na kartę - wyjazd na urlop
    Od: neoniusz <n...@j...org>

    W dniu 29.06.2012 16:35, malyd77 pisze
> [...]
    > zakupy przez Allegro Orange Free 6GB nie wchodzą w grę. Czyli idę do
    > salonu danego operatora i kupuję tylko co.?

    Aero2.

  • 3. Data: 2012-06-29 17:36:53
    Od: ToMasz <t...@n...gazeta.pl>

    W dniu 29.06.2012 16:55, neoniusz pisze:
    > W dniu 29.06.2012 16:35, malyd77 pisze
    >
    > Aero2.
    a jakby nie było zasięgu to ofange free na karte z zerowym kontem z allegro

  • 4. Data: 2012-06-29 22:08:28
    Od: malyd77 <M...@g...com>

    W dniu piątek, 29 czerwca 2012 17:36:53 UTC+2 użytkownik ToMasz napisał:

    > a jakby nie było zasięgu to ofange free na karte z zerowym kontem z allegro

    no właśnie jadę już jutro więc allegro odpada.

  • 5. Data: 2012-06-29 22:40:35
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "malyd77" <M...@g...com> napisał w wiadomości
    ps.com...
    > a jakby nie było zasięgu to ofange free na karte z zerowym kontem z
    > allegro

    no właśnie jadę już jutro więc allegro odpada.
    ---------
    w kiosku kupijesz pop czy orange na karte, wyyłąsz sms z zmianą taryfy na
    free na karte i doładujesz 20-50zł

    Jacek

  • 6. Data: 2012-06-29 22:42:26
    Od: sunwick <s...@W...op.pl>

    idz kup starter play fresh, aktywuj pakiet jakistam ile MB
    potrzebujesz...
    bedzie dzialac w ramach tego pakietu internet z playa, tam gdzie playa
    nie ma to plus pociagnie, a moze i orange-nie sprawdzalem.
    tak jestem pewien tego ze w zasiegu plusa tez pociagnie z tego
    pakietu bez dodatkowych oplat - korzystam tak od dawna.
    ewentualnie orange free na karte - pytaj w salonie orange

  • 7. Data: 2012-06-29 22:47:25
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "malyd77" <M...@g...com>

    --
    Szukasz gościa z twojego rejonu i nabywasz kartę

  • 8. Data: 2012-07-01 14:09:24
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 29 Jun 2012 22:42:26 +0200, sunwick <s...@W...op.pl>
    wrote:

    >idz kup starter play fresh, aktywuj pakiet jakistam ile MB
    >potrzebujesz...

    Tam dalej jest 1 Mbit/s?

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 9. Data: 2012-07-01 14:25:55
    Od: "kejter" <k...@p...pl>

    Użytkownik "neoniusz" <n...@j...org> napisał w wiadomości
    >W dniu 29.06.2012 16:35, malyd77 pisze
    >
    > Aero2.

    Bo mają wspaniale rozwiniętą sieć dystrubycyjna, salon w każdym powiecie.
    W tej warszawce myślisz główką zamiast głową?

  • 10. Data: 2012-07-01 14:41:34
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sun, 1 Jul 2012 14:25:55 +0200, kejter napisał(a):

    > Bo mają wspaniale rozwiniętą sieć dystrubycyjna, salon w każdym powiecie.
    > W tej warszawce myślisz główką zamiast głową?

    A po co, skoro wysyłają pocztą po rejestracji na stronie, panie powiatowy
    jestem-niesamowity-i-ociekam-kulturą-osobistą?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Za jednym smartphonem z Androidem nie stloi zaden zysk dla google" - Paweł