  • 11. Data: 2009-07-21 07:08:10
    Temat: Re: iPhone w roamingu
    Od: "Krzysiek" <k...@g...com>

    Bzdury gadasz,
    Zeby zaktualizowac soft przez appstore z poziomu telefony, po pierwsze
    musisz klinkac na ikonke AppStore i kliknac update (zakładam że robisz to
    świadomie). Tel. łączy sie z netem i pobiera liste aktualizacji dla
    programow ktore masz zainstalowane.
    Żeby jakas aplikacje zauktalizować trzeba ja wybrać z listy dostępnych
    aktualizacji i podac haslo do AppStore. Jeżeli aktualizacja ma wiecej niz
    10MB, nie można jej pobrać jeżeli łączysz się prez GSM/UMTS, przynajmniej
    wifi jest potrzebne lub net z kompa.

    iPhone sam nic nie pobiera. Uzytkownik używając programów do których
    wymagane jest połączenie z netem (google maps, poczta, pogoda, appstore i
    inne), chyba ma świadomość że telefon będzie się z netem łączył??

    A poza tym nie ma czegoś takiego jak ciche pobieranie. Niby jak, jak nawet
    nie można zostawić w tle działającego programu?

    --
    Krzysiek

  • 12. Data: 2009-07-21 07:23:48
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Tue, 21 Jul 2009 09:08:10 +0200, Krzysiek napisał(a):

    > A poza tym nie ma czegoś takiego jak ciche pobieranie. Niby jak, jak nawet
    > nie można zostawić w tle działającego programu?
    >
    > --
    > Krzysiek

    Byłbyś uprzejmy odpowiadać zgodnie z zasadami kultury w usenecie?

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 13. Data: 2009-07-21 07:25:46
    Od: "Krzysiek" <k...@g...com>

    Oczywiście.

    --
    Krzysiek

  • 14. Data: 2009-07-21 07:49:59
    Od: "Krzysztof Gustaw Modzelewski (bez kropki)" <g...@o...pl>

    Krzysiek pisze:
> [...]
    > wymagane jest połączenie z netem (google maps, poczta, pogoda, appstore i
    > inne), chyba ma świadomość że telefon będzie się z netem łączył??

    Skąd użytkownik może wiedzieć, czy dany program pobiera coś z
    internetu czy nie ? I nie pisz mi, że bzdury gadam, tylko sprawdź API
    SDK, aplikacja typu Kalkulator przy jego odpaleniu może sprawdzić coś w
    sieci bez wiedzy użytkownika, więc użytkownik uzyska świadomość łączenia
    z netem gdy zobaczy ikonkę transmisji danych.

    > A poza tym nie ma czegoś takiego jak ciche pobieranie. Niby jak, jak nawet
    > nie można zostawić w tle działającego programu?

    A o usłudze Push kolega słyszał ? Najpierw poczytać, potem wypowiadać
    się. Jednym z zastosowań iP maił być internet, dlatego sprzedaje sie
    głównie z pakietem danych, sam używam go bardziej jako czytnika mail niż
    tel.

    Pozdrawiam,