  • 1. Data: 2009-07-19 10:35:57
    Temat: Którego prepaid'a wybrać?
    Od: "Deni" <d...@w...pl>

    Witam,
    podpowiedzcie, gdzie w sieci znajde aktualne porownanie ofert prepaidow?
    Jest ich teraz tak duzo, ze o wiekszosci pewnie nie slyszalam, a chcialabym
    cos sensownego wybrac.

    Moze potraficie mi podpowiedziec, co wybrac?
    Kiedys fajna oferte mial Play- doladowanie za 150 zl i drugie 150 zl gratis,
    jak widze to sie juz skonczylo, ale moze inna firma ma cos podobnego, albo
    bardzo atrakcyjne stawki za minute.

    Ten telefon ma miec maksymalnie niska stawke za min. rozmowy, bez pakietu
    smsow, internetu itp. Jakby bylo naliczacznie sekundowe to tez byloby
    niezle. Mozecie cos poradzic?

    Pozdrawiam
    Deni

  • 2. Data: 2009-07-19 10:51:54
    Temat: Re: Którego prepaid'a wybrać?
    Od: "adam" <1...@w...pl>

    > niezle. Mozecie cos poradzic?

    centertel

  • 3. Data: 2009-07-19 11:12:47
    Od: X <m...@g...pl>

    Użytkownik Deni napisał:
> [...]
    >
    > Ten telefon ma miec maksymalnie niska stawke za min. rozmowy, bez pakietu
    > smsow, internetu itp. Jakby bylo naliczacznie sekundowe to tez byloby

    Wszystko zalezy do kogo chcesz dzwonic, czy w ramach sieci czy do
    wszystkich, jesli do wszystkich to play fresh 29gr/min. a w pakiecie
    5gr/min. do stacjonanrnych i play. Jesli zalezy ci na tym by byc w
    najwiekszej sieci w Polsce i bedziesz duzo dzwonic do Plusa albo zalezy
    ci na bezplatnym 1 numerze w sieci to proponuje Simplusa w taryfie Twoj
    Profil -Profil Wynurzenia. Po doladowaniu konta za 100zł na pół roku
    mozesz dostac dodatkowo 600minut do Plusa na pół roku a kwote
    doladowania przeznaczysz na rozmowy do innych sieci (po 59gr/min.)

  • 4. Data: 2009-07-19 12:40:34
    Od: "Deni" <d...@w...pl>

    Użytkownik "X" <m...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Wszystko zalezy do kogo chcesz dzwonic, czy w ramach sieci czy do
    > wszystkich, jesli do wszystkich to play fresh 29gr/min. a w pakiecie
    > 5gr/min. do stacjonanrnych i play.

    No wlasnie o tym zapomnialam napisac. Dzwonic bede tylko na komorki i do
    wszystkich sieci. Z tego co sie zorientowalam to na razie wlasnie
    najkorzystniej wychodzi Play, chociaz mysle tez na mMobile.

  • 5. Data: 2009-07-19 16:32:51
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Wortal Media2 pokusil sie o porownanie ofert pre-paid na naszym rynku.
    www.media2.pl/telekomunikacja/53890-play-juz-nie-naj
    tanszy-do-rozmow.html
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info