  • 81. Data: 2009-07-01 10:25:39
    Temat: Re: iPhone vs Nokia
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na
    news:h2evhu$1tm$5@inews.gazeta.pl:

    > Phiii nie dalej jak 10 minut temu zachwycali sie tu wszyscy WMowcy
    > aplikacjami za 50USD dla WM by ten WM chodz wygladal i dzialal
    > przyzwoicie.

    Bez nakładki SBSów też WM wygląda i dziala przyzwoicie. Producenci dają swoje
    nakładki. Bodajrze Gigabyte daje własnie Mobile Shella.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 82. Data: 2009-07-01 11:55:54
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na news:h2f0pm$9rs$1@inews.gazeta.pl:

    > Czekam wiec na nazwe modelu z WM dostepny w Polsce o lepszych
    > parametrach niz Cortexem A8 i PowerVR albo odszczekanie.

    Asus P565? Marvell TavorP 800 MHz.
    Ale nawet pierwsza Omnia ma wydajnieszy proc niż Cortexy z 3gsa.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 83. Data: 2009-07-01 16:57:25
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Ale widzial NFS Undecover na iphona po co guziki ?
    > Podobnie jak w RealRacing

    > Oczywiscie i pewnie dlatego Gameloft, EA, Ubisoft, idSoftware, Konami,
    > Square, Sega wydaja gry na iphona :) a takie Ngmoco kupilo dyrektora Segi.

    Gry produkują, bo idioci potem w nie grają. To tak jak kiedyś dzieciakom
    się dźojskit zepsuł i grali bez górnej nakładki, tylko blaszki
    przyciskały. Tak samo można na ipoo grać.

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

  • 84. Data: 2009-07-01 16:58:11
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Za to WM do tej pory nie ma wirtualnych pulpitow ktore LG ma od 3 lat.

    Ile jeszcze razy trzeba Ci wytłumaczyć? Było kilka postów o tym, że są
    wirtualne pulpity a Ty jak debil swoje?

  • 85. Data: 2009-07-01 17:01:42
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Adramelech pisze:
    > Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na

    Bodajrze Gigabyte daje własnie Mobile Shella.

    > Pozdrawiam!

    SE Też

  • 86. Data: 2009-07-01 18:26:28
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    Waldek Godel pisze:

> [...]
    > Jak wymyślą coś co się ludziom spodoba - to będa silni. Jak nie - to
    > zostanie jak jest, raczej nie upadną. Miliony tanich fonów dla Kowalskich
    > da im przeżyć.

    > Ale pani Zosia jak kupuje nowy telefon, to wie co chciałaby mieć w nim i
    > wie, że najlepiej Nokię. Bo tak.
    > Panie Zosie kupują teraz tanie nokie o jakichś kompletnie dziwnych
    > numerkach, nierzadko z odzysku zamiast kupić bezapelacyjnie dobre telefony
    > - np. k800 z jakiś resztek magazynowych. Wiesz dobrze, że bije na głowę
    > większość tanich Nokii. Mimo to, pani Zosia pójdzie i kupi Nokię.

    sory ze całość zacytowałem, ale ja to wywróżyłem, napisałem i nawet Jan
    S. nie zaprzeczył. jak ktoś miał nokie - to tak zostanie. Nie zmieni
    telefonu na bardziej funkcjonalny, bo nie potrzebuje. Tak po 10 latach
    wychodzi na to ze moze by nawet zmienił, ale jak bedzie trzeba pomyśleć
    a by wykorzystać 50% funkcji nowego telefonu - to lepiej kupić iPhona
    tamnie trzeba myśleć. trzeba mieć 2 rece i 2 palce - to każdy ma. JAk
    ktoś miał sw.pamieci eryka, simensa, albo coś kupionego po analizie
    możliwości - wybierze symbiana bądz WM
    Reasumujac zysk apple generuje straty w firmie nokia. Może jednak
    pociagną linie symbiana, zrobią wiecej telefonów z klawiaturą, gpsem.
    Zobaczymy
    ToMasz

  • 87. Data: 2009-07-01 18:36:12
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    > Rozumiem ze zamiast wiettarki wybijasz dziure srubokretem ....
    > Gratuluje bycia debilem

    telefony telefonami, ale skąd ten wniosek powiązany magicznie z oceną
    inteligencji adwersarza?

    ToMasz

  • 88. Data: 2009-07-01 19:10:06
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Czy dobrze sie przy tym bawil? Rozumiem ze karuzele tez omijasz z daleka
    > razem z kinem, barem, klubem Go-Go tylko w nos w papiery i jazda.
    > Wspolczuje...

    > Jak juz twoj WM dorobi sie choc 10 gier daj znac

    Wiesz, ostatnią rzeczą, której potrzebuję na smartfona, laptopa czy też
    komputer stacjonalny to są gry.
    Choć swoją drogą gier to jest od zajeb.... i jeszcze trochę pod WM. Idę o
    zakład, że jest ich więcej w wersjach darmowych dla WM niż wszystkich gier
    wyprodukowanych na iPho razem wziętych. Nie wspominając już o grach płatnych
    dla WM, za które trzeba zapłacić.
    Oto choćby przykłady pierwsze z brzegu:
    http://www.freewarepocketpc.net/
    http://www.smartphone-freeware.com/
    http://freewareppc.com/games/games.shtml
    http://www.1800pocketpc.com/category/game

    Trzeba wejść w odpowiednie zakładki:
    action
    adventure
    arcade
    ...... itd.

    Poza tym na dole stron masz jeszcze odnośniki do kolejnych stron z
    programami.

  • 89. Data: 2009-07-01 19:13:50
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > Sam se pomysl .... jak komus brakowalo to se zainstalowal bezplatny
    > program. Ty lepiej pomysl ze musisz wydac 50USD by uzyskac mozliwosci UI
    > na poziomie Androida na twym WM :)

    Tyle, że w porównaniu do iPho nie musisz wydawać tych 50$ żeby mieć
    wszystkie cechy i możliwości, które daje Ci GUI tej nakładki.
    Wszystkie te funkcje masz. Tyle, że obsługa jest inna. W inny sposób je
    wywołujesz i obsługujesz, ale one są.

  • 90. Data: 2009-07-01 19:17:09
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    > Oczywiscie i pewnie dlatego Gameloft, EA, Ubisoft, idSoftware, Konami,
    > Square, Sega wydaja gry na iphona :) a takie Ngmoco kupilo dyrektora Segi.

    No widzisz, kolejny raz udowadniasz, ze iPho to jednak jest zabawka do gier
    i do niczego innego się nie nadaje :)
    My natomiast jesteśmy użytkownikami potrzebującymi smartfonu do innych celów
    i dlatego dla nas WM daje o wiele większe możliwości.