    From: ToMasz <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: iPhone vs Nokia
    Date: Wed, 01 Jul 2009 20:26:28 +0200

    Waldek Godel pisze:

    > Pozostaje problem co mają produkować jak nie kalosze. Czyli jak telefon, to
    > czym zaskoczyć klienta, żeby to kupił. Od blisko dwóch lat nie było w
    > zasadzie żadnych nowości technologicznych które zachęciłyby ludzi do
    > kupienia nowych fonów. Kolejne megapiksele i kolejne megabity już nie robią
    > na nikim wrażenia. Ogryzkownia bardzo ładnie się wstrzeliła w dziure robiąc
    > piękny system (choć pusty). Ale teraz już każdy telefon jest piękny, nawet
    > iPoo się ludziom nudzi. Nokia poszła w dotykowy system, 5800 na razie się
    > sprzedaje. Szaleństwa nie ma, ale się sprzedaje. N97 ma szanse być
> [...]
    sory ze całość zacytowałem, ale ja to wywróżyłem, napisałem i nawet Jan
    S. nie zaprzeczył. jak ktoś miał nokie - to tak zostanie. Nie zmieni
    telefonu na bardziej funkcjonalny, bo nie potrzebuje. Tak po 10 latach
    wychodzi na to ze moze by nawet zmienił, ale jak bedzie trzeba pomyśleć
    a by wykorzystać 50% funkcji nowego telefonu - to lepiej kupić iPhona
    tamnie trzeba myśleć. trzeba mieć 2 rece i 2 palce - to każdy ma. JAk
    ktoś miał sw.pamieci eryka, simensa, albo coś kupionego po analizie
    możliwości - wybierze symbiana bądz WM
    Reasumujac zysk apple generuje straty w firmie nokia. Może jednak
    pociagną linie symbiana, zrobią wiecej telefonów z klawiaturą, gpsem.
    Zobaczymy
    ToMasz