  • 71. Data: 2009-07-01 07:39:46
    Temat: Re: iPhone vs Nokia
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Czekam wiec na nazwe modelu z WM dostepny w Polsce o lepszych parametrach
    > niz Cortexem A8 i PowerVR albo odszczekanie.

    Parametrach? Znaczy się jakiś wyścig szczurów? Czy gospodyni z gdańska do
    korzystania z skype, GG i onetu potrzebuje Quada i 4gb ramu bo takie
    sprzedają w MM?

  • 72. Data: 2009-07-01 07:42:10
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    BaX pisze:
    > Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości
    >
    > I potrzeba było aż dwa lata żeby wprowadzić tą rewolucyjną funkcję znaną WM
    > od zawsze?

    Za to WM do tej pory nie ma wirtualnych pulpitow ktore LG ma od 3 lat.

  • 73. Data: 2009-07-01 07:43:02
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > Parametrach? Znaczy się jakiś wyścig szczurów? Czy gospodyni z gdańska do
    > korzystania z skype, GG i onetu potrzebuje Quada i 4gb ramu bo takie
    > sprzedają w MM?

    Patrz pan teraz mu nie pasuje a ledwie niedawno cieszyl sie z 412MHz w
    WM, cuda panie...

  • 74. Data: 2009-07-01 07:58:46
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Jan Strybyszewski ni au koto ha itsumo tanosii

    > Buhahha.... juz daj spokoj :) ale widze ze cytaciki przycinasz moze
    > kiedys dorosniesz.

    Niczego nie przycinam. To Twoja specjalność

    > A tak przy okazji naprawde w Symbianie S60v5 mozna tylko zrobic
    > kopiuj i wklej na edytowalnym tekscie ... i na stronach www nie
    > dziala.
    > Toz to wieksza katastrofa niz iphone !

    Tę funkcjonalność mają low-endowe Nokie. Jak zwykle majaczysz.

    --
    ALEX Przekliniak, Tybetański śpiewa mnich, o wolności pieśń,
    Maszyn huk zagłusza go, technologii zwierz

  • 75. Data: 2009-07-01 08:12:34
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Ale widzial NFS Undecover na iphona po co guziki ?
    > Podobnie jak w RealRacing

    > Oczywiscie i pewnie dlatego Gameloft, EA, Ubisoft, idSoftware, Konami,
    > Square, Sega wydaja gry na iphona :) a takie Ngmoco kupilo dyrektora Segi.

    Ale kogo to obchodzi, wydawać mogą nawet na zegar z kukułką. Nikt normalny
    nie będzie traktował iphona jako urządzenia do grania.

  • 76. Data: 2009-07-01 08:15:56
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Patrz pan teraz mu nie pasuje a ledwie niedawno cieszyl sie z 412MHz w WM,
    > cuda panie...

    Ale rozumiesz słowo pisane czy nie bardzo? Przesłanie mojego posta było
    proste, normalni ludzie nie zmieniają komputerów na "mocniejsze" tylko
    dlatego, że pojawiły się takowe jak wystarcza im ten który mają. To samo
    tyczy się telefonów, tylko gadzeciarze zmieniają telefon na nowszy bo jest
    nowszy i "lepszy"

  • 77. Data: 2009-07-01 08:18:05
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Za to WM do tej pory nie ma wirtualnych pulpitow ktore LG ma od 3 lat.

    Jak dziecko normalnie. A krzysiek ma koszulke z myszką miki.

  • 78. Data: 2009-07-01 08:22:11
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Tak oczywiscie panie profesjonalistow z dychawicznym Kaiserem.

    WTF? argumenty się kończą pryszczu? Pograj sobie na wirtualnym flecie.

  • 79. Data: 2009-07-01 09:32:23
    Od: Szadzik <w...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Buhahha zabawny troll

    Nauczył się jednego słowa i teraz będzie w każdym poście używał...

    --
    Szadzik

    I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

  • 80. Data: 2009-07-01 10:22:26
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na

    > Za to WM do tej pory nie ma wirtualnych pulpitow ktore LG ma od 3 lat.

    Jak ktoś potrzebuje wirtualnego pulpitu to go sobie zainstaluje. Wystarczy
    wybrać jedną z wielu aplikacji. Mi taki pulpit nie jest do niczego potrzebny,
    wiec nie intalowałem sobie. No bo po co.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski