  • 101. Data: 2009-07-02 06:00:25
    Temat: Re: iPhone vs Nokia
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Jacek "Plumpi" pisze:

    > Użytkownik "BaX" <bax@_klub.chip.pl> napisał w wiadomości

    > , a ci ubodzy gadżeciarze kupują G1, bo jest tani w promocji ;D

    Fajnie ze glupi jestes.... Ale jak patrze na allegro to twoj Kajzerek
    szmelczyk jest tanszy od G1 co za porazka /..

  • 102. Data: 2009-07-02 06:00:49
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    ALEX Przekliniak pisze:

    > Bo wolę używać symbiany niż idiotofony?

    I velocypedy tak wiemy nie musisz powtarzac

  • 103. Data: 2009-07-02 06:05:44
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Jan Strybyszewski ni au koto ha itsumo tanosii

    > A niektorzy wola velocyped jak Alextrolinoo from Poland

    Odpowiedź na poziomie iStrybyszewskiego..

    --
    ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D

  • 104. Data: 2009-07-02 06:10:28
    Od: "ALEX Przekliniak" <k...@s...us>

    Jan Strybyszewski ni au koto ha itsumo tanosii

    > I velocypedy tak wiemy nie musisz powtarzac

    I tak Symbian jest smartfonem. A idiotofon nie jest i nigdy nie będzie.

    --
    ALEX Przekliniak, Rozpoczęła się era Wojen Klonów ]:-D

  • 105. Data: 2009-07-02 06:36:49
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Szkoda ze nie masz pojecia o czym mowisz ... wiesz co to Gsensor he ?

    No to zagraj tym gównem w goldenaxe albo terminatora. Zresztą dotyczy to
    100% gier niewyścigowych

  • 106. Data: 2009-07-02 07:18:56
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na news:h2hi6r$1ee$2@inews.gazeta.pl:

    > Ty sobie tak nie zartuj z ta Omnia :)

    To nie żart a stwierdzenie faktu. Marvell PXA opracowany przez intela jest
    najwydajnieszym procesorem ARM na rynku.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 107. Data: 2009-07-02 07:23:10
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <h2gdkk$dr7$1@inews.gazeta.pl>,
    "ALEX Przekliniak" <k...@s...us> wrote:

> [...]
    > sposobem i nie ciągnąć ich z centralnego repozytorium. Jak widać to
    > przerasta iStrybyszewskiego. A że jedyne co umie to obrażać to obraża.

    O, przepraszam. Czy nie jest tak, ze niektorzy obecni tu inteligentni
    inaczej jako jeden z powodow wyzszosci innych telefonow nad iPhonem
    podaja ich trudniejsza obsluge?

    Przeciez to satyra w najczystszym wydaniu jest...

    TA

  • 108. Data: 2009-07-02 07:31:48
    Od: T...@s...in.the.world

    In article <h2et7g$nqu$1@inews.gazeta.pl>,
    "ALEX Przekliniak" <k...@s...us> wrote:

    > Jan Strybyszewski ni au koto ha itsumo tanosii

    > Niestety jesteś "pożytecznym idiotą". A co do głupoty, to nie ja wychwalam
    > iIdiotofon.

    Idiotyczny sposob argumentacji. No bo chyba nie rozumowania. Nie moge
    uwierzyc ze ktos moze w cos takiego wierzyc.

    TA

  • 109. Data: 2009-07-02 07:32:08
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 2 Jul 2009 07:18:56 +0000 (UTC), Adramelech napisał(a):

    > To nie żart a stwierdzenie faktu. Marvell PXA opracowany przez intela jest
    > najwydajnieszym procesorem ARM na rynku.

    Intel od kilku lat nie robi procesorów ARM, sprzedał cały dział firmie
    Marvell właśnie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Maciej Witucki, prezes.

  • 110. Data: 2009-07-02 07:33:31
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na news:h2hie9$1ee$6@inews.gazeta.pl:

    > Slusznie to co Jacus mowi jest swiete. A niedawno bradzlowali sie
    > WMiarze ze Dooma maja a na iphonie nie ? Hipokryci.

    A Windowsa 98SE albo 95 postawisz na iPhonie? A na PPC się da.
    ;)

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski