  • 111. Data: 2009-07-02 07:35:05
    Temat: Re: iPhone vs Nokia
    Od: Adramelech <a...@t...nie.ma>

    Waldek Godel <n...@o...info> Odpowiedz na
    news:a2u34moe4s7q.dlg@lepper.institute.com:

    > Intel od kilku lat nie robi procesorów ARM, sprzedał cały dział firmie
    > Marvell właśnie.

    Właśnie tak napisałem. PXA opracowany przez intela.

    Pozdrawiam!
    --
    Piotr Sobolewski

  • 112. Data: 2009-07-02 07:41:37
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    BaX pisze:

    > No to zagraj tym gównem w goldenaxe albo terminatora. Zresztą dotyczy to
    > 100% gier niewyścigowych

    Spokojnie Terminatora ukonczylem na iphonie a tu masz sterowanie
    http://www.youtube.com/watch?v=BYcux62sf7k

  • 113. Data: 2009-07-02 07:49:26
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Przegrales o jakosci gier nawet nie wspomne

    Jakoczego??? Buehehehehehe, ehehehehe dobre, aż sie popłakałem. To mówi ktoś
    kto się upierał że wyświetlacz w HTC jest za mały do navi AM ale ten w ipo
    do grania jest już dobry choć połowe zajmują guziki. LOL
    Jesteś THE BEST OF w skali usnetu w swojej hipokryzji. Uważaj bo będziesz
    musiał mieć dwa iphony za niedługo bo steve wymysli, że na jednym będzie
    obraz, a na drugim klawisze, buehehehehehe.

  • 114. Data: 2009-07-02 07:50:37
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    Adramelech pisze:
    > Jan Strybyszewski <k...@...pl> Odpowiedz na news:h2hie9$1ee$6@inews.gazeta.pl:

    > A Windowsa 98SE albo 95 postawisz na iPhonie? A na PPC się da.

    Nie oslabiaj mnie .... popadasz w paranoje.

  • 115. Data: 2009-07-02 07:53:04
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > Spokojnie Terminatora ukonczylem na iphonie a tu masz sterowanie
    > http://www.youtube.com/watch?v=BYcux62sf7k

    Sterowanie dla nawiedzonych, wiem miałem w łapach, grałem. DNO i metr mułu.
    Trzeba być desperatem aby granie na ip uważać za rozrywke.

  • 116. Data: 2009-07-02 08:22:51
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    BaX pisze:

> [...]
    > musiał mieć dwa iphony za niedługo bo steve wymysli, że na jednym będzie
    > obraz, a na drugim klawisze, buehehehehehe.
    \
    Buzka pa trolu... Przypominam trolowi ze NDS ma mniejszy ekranik.
    A HTC rozniez poza jednym Tpouchem HD wiec nie pieprz bez sensu

  • 117. Data: 2009-07-02 08:23:23
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    BaX pisze:

    > Sterowanie dla nawiedzonych, wiem miałem w łapach, grałem. DNO i metr mułu.
    > Trzeba być desperatem aby granie na ip uważać za rozrywke.

    I pewnie dlatego wszyscy graja a WMiarze obgryzaja paznokcie

  • 118. Data: 2009-07-02 08:38:14
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > I pewnie dlatego wszyscy graja a WMiarze obgryzaja paznokcie

    Wszyscy? Dziwne bo na 4 ip których posiadaczy znam to 3 w ogóle nie ma
    żadnej gry zainstalwoanej, a 1 ma ale nie widze aby pogrywał. Czyli w dupe
    se wsadź te twoje wszyscy.

  • 119. Data: 2009-07-02 08:40:05
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    > \
    > Buzka pa trolu... Przypominam trolowi ze NDS ma mniejszy ekranik.
    > A HTC rozniez poza jednym Tpouchem HD wiec nie pieprz bez sensu

    Ale o co chodzi, nie pasuje Ci gówno w które się zapędziłeś swoimi
    bredniami?
    Ojej, coż za strata że sie obraziłeś, tupnij nóżką jeszcze.

  • 120. Data: 2009-07-02 08:41:27
    Od: "BaX" <bax@_klub.chip.pl>

    Użytkownik "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> napisał w wiadomości

    > I pewnie dlatego wszyscy graja a WMiarze obgryzaja paznokcie

    A zapomniał bym, walnąłeś już browca dziś i pograłeś na flecie? :PPPP