  • 11. Data: 2011-10-05 13:58:19
    Temat: Re: iPhone 4s - wszystkich zatkalo?
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:j6hhb6$14s$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    %3ALwmUTA-pMRwJ%3Aitunes.apple.com%2Fus%2Fapp%2Fsiri
    -assistant%2Fid351778157%3Fmt%3D8+siri+assistant&cd=
    2&hl=pl&ct=clnk&client=opera

    > oczywiscie - dyktowanie smsa (dowolnej notatki - teoretycznie moglbys nie
    > uzywac klawiatury nawet) (i rowniez po polsku) jest jak najbardziej
    > dostepne (w android + ivona dla j.pl)

    Opisz mi poszczególne operacje które musisz wykonać w swym telefonie
    aby wysłać smsa do osoby z listy kontaktów trzymając telefon
    cały czas w kieszeni i robiąc WSZYSTKO przez słuchawkę BT w uchu.

    > Kalendarz (jak i wiele innych informacji) - to ja moge (w przeciwienstwie
    > do posiadaczy iPhona) sprawdzic jedym
    > rzutem oka na ekran dzieki widgetom aplikacji.

    Ale nie o to chodzi. Chodzi o to, aby kalendarz sprawdzić przez
    słuchawkę BT będąc w środku odpowiadania na SMS z zaproszeniem
    na obiad np. Chodzi o tą między-aplikacyjną, systemową integrację
    a nie to że w każdej aplikacji możesz jakoś głosu użyć, ale nie są ze
    sobą w żaden sposób powiązane. Właśnie na tym polega nowa jakość.

    > Nie powiem Ci, czy ustawie budzik glosowo - nigdy mi nie przyszlo do glowy
    > robic to w ten sposob :)
    >
    > Wiec o co Ci chodzi?

    No własnie o to, że Siri rozpoznaje kontekst poleceń, nie tylko
    ściśle wyuczone słowa i używa odpowiednich do kontekstu
    aplikacji sam, automatycznie, aby wykonać polecenie...
    Sterujesz telefonem, systemem operacyjnym głosowo a nie
    wybraną wcześniej mozolnie aplikacją.
    Oglądnij wczorajszą prezentację Siri - będziesz wiedział o czym mowa.

    > to jest dalej telefon/smartfon z funkcja aparatu foto.

    To jest smartphone z funkcją LEPSZEGO aparatu foto.
    Różnica pomiędzy 3 sekundy a sekundą jeśli chodzi o ustawianie
    ostrości i ekspozycji jest różnicą drastyczną odróżniającą aparat
    który używa się miło i przyjemnie od aparatu który ma tyle samo
    pikseli na papierze, w datasheet, ale jest frustrujący w użytkowaniu.

    > Nie wiem dlaczego ulegasz sugestii marketoidom, ze te aparaty sa takie
    > ekstra. Sa dobre w tym do czego zostaly stworzone - jako dod.funkcja
    > smarfonu.

    Dlatego że mam taki jeden aparat w iPhone4 i sam wiem jaki jest
    dobry - wyeliminował u mnie w domu całkowicie potrzebę posiadania
    osobnego kompakta. I ma dodatkowy bonus - w odróżnieniu od
    osobnego kompakta mam go ZAWSZE w kieszeni, pod ręką...
    Bardzo mi się podobało że w iOS 5 dodali guzik "foto" na ekranie
    startowym obok suwaka - można skoczyć do kamery natychmiast
    cyknąć fotkę, bez wpisywania PIN aby odblokować telefon...
    Bardzo przydatne feature!

    Na razie wstrzymuję się z upgrade do iOS 5 bo chciałbym zrobić
    jailbreak aby używać telefonu w Polsce, ale jak tylko pojawi się
    jailbreak na iOS5 to będę go z miłą chęcią instalował choćby dla
    tego jednego feature. A jest mnóstwo innych fajnych opcji w iOS5.

    > A to, ze Apple pokazuje wykresy, ze na twiterze wiekszosc zdjec jaka
    > zamieszczaja uzytkownicy robiona jest iPhonem niz aparatami pol i
    > profesjonalnymi (ciekawe dlaczego wyciagneli akurat lustrzanki nikona i
    > canona do porownania :) nie swiadczy, ze iPhone jest w jakimkolwiek
    > zakresie w stanie konkurowac z tymi telefonami (po prostu na portalach
    > wstawia sie czesto zdjecia glupie, zrobione przypadkiem koledze na
    > imprezie, etc). A Apple ten fakt przeinaczylo na swoja modle.

    Nie na Tweeterze tylko na Flikr. To jest duży portal fotograficzny w Yahoo.
    Flikr jest wyłącznie do zdjęć i filmów - pomyliłeś coś z tym Tweeterem.

    > Wiec nie ekscytuj sie tymi zdjeciami i szybkoscia - aaaa zapomnialem -
    > dodali jeszcze stabilizacje :)

    Jak byś poużywał iPhone4 w różnych sytuacjach oświetleniowych
    i porobił trochę fotek tym aparatem i dla porównania innymi telefonami
    w tych samych okolicznościach to doceniłbyś algorytmy użyte w iPhone4.
    Jeśli te w iPhone4S mają być jeszcze lepsze to tym bardziej będzie miał
    przewage na rynku. Tak jak pisałem wcześniej, aby sprawić że aparat
    będzie robić dobre zdjęcia nie wystarczy władować mu 8Mpxl sensor
    i dobre szkło z przodu - telefon musi przejąć na siebie automatykę
    ekspozycji, automatykę równowagi bieli i automatykę ostrości i robić
    to dobrze, intuicyjnie i bez zbędnych ruchów od użytkownika...

    > Samsung akurat ma swoj wlasny system, ktory rozwija rownolegle - BADA.

    Acha... good luck! Czemu jednak wypuszcza Galaxy S2 na Androidzie?

    > i telefon podyktuje Ci dane z kalendarza na dzis/jutro ? :)
    > oraz prognoze pogody oraz zagrasz na wyciagu 'glosowo' w jakas gre z
    > kolega na kanapie wyciagu (bez wyciagania tel);) + wymienicie sie danymi
    > dzieki 'dump' stukajac sie brzuszkami?

    Bump :-)

    > A po co to wszystko - wystarczy, ze tel przeczyta Ci sms'a jaki dostales,
    > powie kto akurat dzwoni zanim odbierzesz czy pozwoli wybrac kontakt do
    > kogo zadzwonic.

    Nie bądź śmieszny, mamy 2011. Po co Ci w ogóle telefon komórkowy?
    Zadzwonisz do niego jak wrócisz do domu... :-))))

  • 12. Data: 2011-10-05 14:11:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Andrzej Libiszewski" <a...@g...usunto.pl> wrote in message

    > Słownie podyktować SMSa mogę od paru miesięcy, to ma być jakaś innowacja?

    Nie. Innowacyjne jest zrozumienie że chcesz dyktować SMSa bez
    otwierania aplikacji do smsów i naciskania guzika "dyktuj" :-)
    Naciskasz jeden guzik aby właczyć asystenta i dyktujesz mu co
    ma dla Ciebie zrobić - w tym samym miejscu możesz sprawdzić
    pogodę, podyktować smsa, dodać spotkanie do kalendarza
    sprawdzając czy nie ma tam czegoś i ewentualnie przenieść
    aktualnie kolidujące spotkanie na inny termin - a wszystko to jest
    nawigowaniem całym aparatem głosowo a nie dyktowanie do
    jednej, wybranej wcześniej ekranem aplikacji. Czujesz różnicę?

    > No patrz, google potrafiło sterowanie głosem zrobić nie dość, że
    > wcześniej,
    > to jeszcze jako osobny program.

    I jak to działa? Używałeś tego?

    > I dlatego dynamika sprzedaży telefonów z Androidem już dawno
    > przekroczyła tych z iOS :)

    Masz jedną firmę Apple konkurującą z iloma firmami?
    Nie wymagasz czegoś zbyt wiele?

    > Nom, jak Apple włoży matrycę z ISO 12800 to pewnie się okaże,
    > że szumy to nowa amejzing forma wyrażenia artyzmu.

    Na razie masz matrycę z lepszą czułością od matrycy konkurencji
    z back-illuminated sensor, rozwiązane używane często w aparatach
    typowo przeznaczanych do zastosowań przy niskich oswietleniach
    (np. astronomia, kamery security do nocnego filmowania itp)
    http://www.isuppli.com/Home-and-Consumer-Electronics
    /News/Pages/iPhone-4-Drives-Adoption-of-BSI-Image-Se
    nsors-in-Smart-Phones.aspx
    Nie widzę w sieci dobrego opisu matrycy w Galaxy S2, czy to CCD?

  • 13. Data: 2011-10-05 14:14:21
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Siri też zrobiło to jako osobny program. Apple kupiło sobie siri, skleiło
    > systemem, sztucznie ograniczyło kompatybilność do jednego modelu
    > i nazywa to amejzing.

    Bo cały szkopuł właśnie tkwi w tym zlepieniu z całym systemem.
    A że dali to jako wyłączność do iPhone 4S? Trudno się dziwić...
    Chcą zmotywować aktualnych posiadaczy iPhone 4 na iPhone 4S :-)
    Trudno obwiniać korporację za zachowania komercyjne :-)))

    > I w sumie powiem, że tym razem nie kłamią. Ani troszkę, 100% racji.
    > To jest bezapelacyjnie emejzing, że można tak robić w ch... miliony
    > frajerów i wciąż trzepac na tym miliardy.

    Strasznie emocjonalnie podchodzisz do tych zagadnień...
    Czy ktoś z Apple odbił ci dziewczynę? Skąd tyle negatywnych emocji?
    Wyluzuj stary bo zejdziesz na zawał kiedyś...

  • 14. Data: 2011-10-05 14:15:25
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    2011-10-05 00:04, AL wysłał(a) wiadomość:
    > Nowa kopia? ;)

    > Pewnie Samsung przyspieszyl premiere z uwagi na premiere iPhone4S
    > http://twojepc.pl/news24930.html

    A gdzie ten ajfon 5 o którym trąbił wszem i wobec Pszemol? Tylko 4S? LG
    też wypuścił nowy smartfon dotykowy -
    <http://media2.pl/telekomunikacja/84358-LG-Optimus-L
    TE-smartfon-HD-z-technologia-4G.html>

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 15. Data: 2011-10-05 14:51:07
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Śr 5 10 2011 16:15, Krystek pisze:

    > A gdzie ten ajfon 5 o którym trąbił wszem i wobec Pszemol? Tylko 4S? LG
    > też wypuścił nowy smartfon dotykowy -
    > <http://media2.pl/telekomunikacja/84358-LG-Optimus-L
    TE-smartfon-HD-z-technologia-4G.html>

    Kolejny klon iPhoxxcona ;-)

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 16. Data: 2011-10-05 14:52:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Krystek" <s...@k...art.pl> wrote in message
    > 2011-10-05 00:04, AL wysłał(a) wiadomość:

    > A gdzie ten ajfon 5 o którym trąbił wszem i wobec Pszemol?
    > Tylko 4S?

    Tak, krążyły plotki że będą mówić o iPhone5, ale tylko jest iPhone4S.

    > LG też wypuścił nowy smartfon dotykowy -
    > <http://media2.pl/telekomunikacja/84358-LG-Optimus-L
    TE-smartfon-HD-z-technologia-4G.html>

    Problem w tym, że to są wszystko takie same telefony...
    Nie dodają niczego unikalnego do Androida od siebie.
    Wszystkie te telefony wyglądają tak samo i działają tak samo.
    Nie ma ani w LG, ani w Motoroli ani u Samsunga żadnej
    innowacyjności jeśli chodzi o dopracowanie user interface.
    System operacyjny jest ten sam, telefon działaś będzie podobnie.

  • 17. Data: 2011-10-05 14:57:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "ALEX" <c...@g...pl> wrote in message

    TE-smartfon-HD-z-technologia-4G.html>

    > Kolejny klon iPhoxxcona ;-)

    Czym może się różnić jeden telefon z Gingerbread na pokładzie
    od innego telefonu z Gingerbread na pokładzie? Niczym istotnym.
    Nie ma się więc czym podniecać... nie ma tu żadnej innowacji.

  • 18. Data: 2011-10-05 15:34:50
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-10-05 16:57, Pszemol pisze:
> [...]
    > od innego telefonu z Gingerbread na pokładzie? Niczym istotnym.
    > Nie ma się więc czym podniecać... nie ma tu żadnej innowacji.

    skoro tak twierdzisz, to nie wiesz o czym piszesz, np Gingerbread od HTC
    rozni sie gingerberdem i od Samsunga (skoro mowa o GUI).
    Zapewniam Cie, ze uzytkownik tych telefonow danej firmy rozpozna ktory
    to ktory (gdybys zakleil nazwe marki na obudowie).

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 19. Data: 2011-10-05 15:35:51
    Od: AL <a...@s...tam>

    W dniu 2011-10-05 16:52, Pszemol pisze:
> [...]
    > innowacyjności jeśli chodzi o dopracowanie user interface.
    > System operacyjny jest ten sam, telefon działaś będzie podobnie.

    po raz kolejny potwierdzasz swoja ignorancje, by nie powiedziec
    dosadniej ...

    --
    pozdr
    Adam (AL)

  • 20. Data: 2011-10-05 15:52:29
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "AL" <a...@s...tam> wrote in message news:j6htel$dbs$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > Zapewniam Cie, ze uzytkownik tych telefonow danej firmy rozpozna
    > ktory to ktory (gdybys zakleil nazwe marki na obudowie).

    Wytłumacz mi, proszę, po czym rozróżni?
    Po układzie kolorów na tych samych ikonach?
    Po kolejności ikon na pulpicie? Po czym rozpozna?