eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsm › BlackBerry - brak internetu w Aplikacjach - tylko jakies expert pomoze...
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 8

  • 1. Data: 2011-01-16 07:34:22
    Temat: BlackBerry - brak internetu w Aplikacjach - tylko jakies expert pomoze...
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    A wiec mam BlackBerry (usluga Black Berry i Internet niby u operatora
    aktywna) - nie korzystam z funkcji Enterprise mail.

    Chcialem skorzystac z aplikacji, ktora sciagnolem do czytania maili po
    POP3 - ale niestety nie dziala :(

    Nie dziala internet w zadnej aplikacji.

    Oczywiscie ustawilem, aby dana aplikacja miala dostep do internetu
    (zabezpieczenia).

    Sam internet jak korzystam z tej przegladarki wbudowanej to dziala.

    Macie koncepcje co to moze byc? Ustawialem tez APN w ustawieniach TCP -
    nie pomaga :(


  • 2. Data: 2011-01-16 13:56:24
    Temat: Re: BlackBerry - brak internetu w Aplikacjach - tylko jakies expert pomoze...
    Od: Kotlet <K...@n...eu>

    W dniu 2011-01-16 08:34, fReLuZ pisze:
    > A wiec mam BlackBerry (usluga Black Berry i Internet niby u operatora
    > aktywna) - nie korzystam z funkcji Enterprise mail.
    >
    > Chcialem skorzystac z aplikacji, ktora sciagnolem do czytania maili po
    > POP3 - ale niestety nie dziala :(
    >
    > Nie dziala internet w zadnej aplikacji.
    >
    > Oczywiscie ustawilem, aby dana aplikacja miala dostep do internetu
    > (zabezpieczenia).
    >
    > Sam internet jak korzystam z tej przegladarki wbudowanej to dziala.
    >
    > Macie koncepcje co to moze byc? Ustawialem tez APN w ustawieniach TCP -
    > nie pomaga :(
    >

    jezeli to orange to maja specjalna infolinie dla uzytkownikow BB tam
    zadzwon.



  • 3. Data: 2011-01-16 17:08:27
    Temat: Re: BlackBerry - brak internetu w Aplikacjach - tylko jakies expert pomoze...
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    W dniu 2011-01-16 14:56, Kotlet pisze:
    > W dniu 2011-01-16 08:34, fReLuZ pisze:
    >> A wiec mam BlackBerry (usluga Black Berry i Internet niby u operatora
    >> aktywna) - nie korzystam z funkcji Enterprise mail.
    >>
    >> Chcialem skorzystac z aplikacji, ktora sciagnolem do czytania maili po
    >> POP3 - ale niestety nie dziala :(
    >>
    >> Nie dziala internet w zadnej aplikacji.
    >>
    >> Oczywiscie ustawilem, aby dana aplikacja miala dostep do internetu
    >> (zabezpieczenia).
    >>
    >> Sam internet jak korzystam z tej przegladarki wbudowanej to dziala.
    >>
    >> Macie koncepcje co to moze byc? Ustawialem tez APN w ustawieniach TCP -
    >> nie pomaga :(
    >>
    >
    > jezeli to orange to maja specjalna infolinie dla uzytkownikow BB tam
    > zadzwon.
    >
    >
    hmmm... a jaki tam numer?


  • 4. Data: 2011-01-16 17:25:40
    Temat: Re: BlackBerry - brak internetu w Aplikacjach - tylko jakies expert pomoze...
    Od: GS <g...@g...pl>

    >>
    >> jezeli to orange to maja specjalna infolinie dla uzytkownikow BB tam
    >> zadzwon.
    >>
    >>
    > hmmm... a jaki tam numer?

    http://www.orange.pl/portal/map/map/corpo_huge?artic
    leId=4112803

    i coś jeszcze ?

    pzdr
    GS


  • 5. Data: 2011-01-16 21:38:00
    Temat: Re: BlackBerry - brak internetu w Aplikacjach - tylko jakies expert pomoze...
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>

    W dniu 2011-01-16 18:25, GS pisze:
    >>>
    >>> jezeli to orange to maja specjalna infolinie dla uzytkownikow BB tam
    >>> zadzwon.
    >>>
    >>>
    >> hmmm... a jaki tam numer?
    >
    > http://www.orange.pl/portal/map/map/corpo_huge?artic
    leId=4112803
    >
    > i coś jeszcze ?
    >
    > pzdr
    > GS
    hmm... a za pomoca innej aplikacji nie moge sciagac poczty - czy moze
    musza aktywowac usluge tym smsem jak napisali?


  • 6. Data: 2011-01-17 07:03:06
    Temat: Re: BlackBerry - brak internetu w Aplikacjach - tylko jakies expert pomoze...
    Od: GS <g...@g...pl>

    Użytkownik fReLuZ napisał:
    > W dniu 2011-01-16 18:25, GS pisze:
    >>>>
    >>>> jezeli to orange to maja specjalna infolinie dla uzytkownikow BB tam
    >>>> zadzwon.
    >>>>
    >>>>
    >>> hmmm... a jaki tam numer?
    >>
    >> http://www.orange.pl/portal/map/map/corpo_huge?artic
    leId=4112803
    >>
    >> i coś jeszcze ?
    >>
    >> pzdr
    >> GS
    > hmm... a za pomoca innej aplikacji nie moge sciagac poczty - czy moze
    > musza aktywowac usluge tym smsem jak napisali?
    a co na to BOK ?

    pzdr
    GS


  • 7. Data: 2011-01-17 16:11:33
    Temat: Re: BlackBerry - brak internetu w Aplikacjach - tylko jakies expert pomoze...
    Od: GS <g...@g...pl>

    Użytkownik fReLuZ napisał:
    > W dniu 2011-01-16 18:25, GS pisze:
    >>>>
    >>>> jezeli to orange to maja specjalna infolinie dla uzytkownikow BB tam
    >>>> zadzwon.
    >>>>
    >>>>
    >>> hmmm... a jaki tam numer?
    >>
    >> http://www.orange.pl/portal/map/map/corpo_huge?artic
    leId=4112803
    >>
    >> i coś jeszcze ?
    >>
    >> pzdr
    >> GS
    > hmm... a za pomoca innej aplikacji nie moge sciagac poczty - czy moze
    > musza aktywowac usluge tym smsem jak napisali?

    tylko nie pomyl się i nie zadzwoń pod (+48 22) 606 50 00 i nie mów tam
    że nie możesz "aktywować"...
    niby tylko jedna litera w skrócie inna ale...

    pzdr
    GS


  • 8. Data: 2011-01-17 22:09:15
    Temat: Re: BlackBerry - brak internetu w Aplikacjach - tylko jakies expert pomoze...
    Od: fReLuZ <f...@i...com.pl>


    >>>>> jezeli to orange to maja specjalna infolinie dla uzytkownikow BB tam
    >>>>> zadzwon.
    >>>>>
    >>>>>
    >>>> hmmm... a jaki tam numer?
    >>>
    >>> http://www.orange.pl/portal/map/map/corpo_huge?artic
    leId=4112803
    >>>
    >>> i coś jeszcze ?
    >>>
    >>> pzdr
    >>> GS
    >> hmm... a za pomoca innej aplikacji nie moge sciagac poczty - czy moze
    >> musza aktywowac usluge tym smsem jak napisali?
    > a co na to BOK ?


    cytuje:


    "Jeśli uaktywnił Pan ustawienia apn, i w polu apn wpisał słowo internet,
    wszystkie aplikacje działające poprzez apn internet powinny działać bez
    większych problemów. Sugeruję zweryfikować, czy na pewno w polu apn w
    ustawieniach TCP/IP jest wprowadzone słowo internet. Jeśli pomimo
    prawidłowych ustawień program nie działa, być może nie jest kompatybilny z
    oprogramowaniem Pana telefonu. Może tutaj pomóc usunięcie aplikacji i
    ponowna instalacja, lub zmiana wersji oprogramowania aparatu.
    "

strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: