  • 1. Data: 2010-09-18 21:55:20
    Temat: hard reset (htc hd2) - niebieskie ekrany, animacje pogody -brak.
    Od: "slawek75 " <s...@N...gazeta.pl>

    witajcie,
    od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem htc hd2 (w Erze) :)
    instalowałem, usuwałem, eksperymentowałem, aż w końcu trzeba było zrobić hard
    reset.
    i właściwie wszystko mi działa: programy, te które chciałem mieć, bez zbędnych
    śmieci, zainstalowałem sobie od początku, kontakty i niektóre ustawienia
    przeniosłem poprzez activesync, tylko jednego mi brakuje.
    otóż oryginalnie było niebieskie tło w niektórych aplikacjach, animacje pogody
    itd., a po hard resecie tego wszystkiego nie ma i nie wiem jak to przywrócić -
    pewnie jakieś specyficzne ustawienia dla Ery.
    proszę o podpowiedzi co należy zrobić.
    S.

  • 2. Data: 2010-09-18 22:04:31
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 18 Sep 2010 21:55:20 +0000 (UTC), slawek75 napisał(a):

> [...]
    > itd., a po hard resecie tego wszystkiego nie ma i nie wiem jak to przywrócić -
    > pewnie jakieś specyficzne ustawienia dla Ery.

    Jeżeli to było oryginalnie po wyjęciu z pudełka, to w zasadzie wciąz po
    hardresecie powinno być, chyba, że zmieniałeś ROM na inny.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2010-09-18 22:12:51
    Od: "slawek75 " <s...@g...pl>

    Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):

    > Jeżeli to było oryginalnie po wyjęciu z pudełka, to w zasadzie wciąz po
    > hardresecie powinno być, chyba, że zmieniałeś ROM na inny.

    było jak najbardziej oryginalne, do zmiany ROM'ów jeszcze nie doszedłem :)
    a jednak po resecie jest trochę inaczej niż było po wyjęciu z pudełka.
    S.

  • 4. Data: 2010-09-18 22:19:43
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 18 Sep 2010 22:12:51 +0000 (UTC), slawek75 napisał(a):

    > było jak najbardziej oryginalne, do zmiany ROM'ów jeszcze nie doszedłem :)
    > a jednak po resecie jest trochę inaczej niż było po wyjęciu z pudełka.

    No to są dwie możliwości - albo źle zrobiłeś hardreset, albo ktoś się bawił
    twoim telefonem przed sprzedażą (co nie jest aż takie wykluczone, wiem, że
    niektóre sieci sprzedawały z dograną polonizacją).

    Ewentualnie przerwałeś mu instalację oprogramowania po hardresecie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 5. Data: 2010-09-19 06:56:07
    Od: "slawek75 " <s...@g...pl>

    Waldek Godel <n...@o...info> napisał(a):

    > Ewentualnie przerwałeś mu instalację oprogramowania po hardresecie.

    instalacji na 100% nie przerwałem, doszedłem do ekranu, w którym napisane
    było, że telefon jest gotowy do użycia, czy jakoś tak.

    nie wiem, czy jest taka możliwość, żeby reset wykonany z użyciem przycisków
    telefonu (wykonałem go jako pierwszy, tj. reset nr 1) różnił się od tego
    wykonanego z menu (reset nr 2)?
    w każdym razie, po resecie nr 1 miałem problem, tak jak go opisałem w
    pierwszym poście, po resecie nr 2 telefon wygląda tak, jak po wyjęciu z
    pudełka.
    dziękuję za zainteresowanie tematem.
    S.

  • 6. Data: 2010-09-29 13:27:47
    Od: Proletaryat <g...@o...pl>

    swoja droga dlugo ci bateria trzyma na poczatku?

  • 7. Data: 2010-09-29 17:08:52
    Od: "slawek75 " <s...@g...pl>

    Proletaryat <g...@o...pl> napisał(a):

    > swoja droga dlugo ci bateria trzyma na poczatku?

    hm, nie zwróciłem nigdy na to uwagi, ale wydaje mi się, że ze 2 dni wytrzymuje.
    sprawdzę i odpiszę za kilka dni.
    S.

  • 8. Data: 2010-09-30 09:25:50
    Od: Proletaryat <g...@o...pl>

    Dnia Wed, 29 Sep 2010 17:08:52 +0000 (UTC), slawek75 napisał(a):

    > hm, nie zwróciłem nigdy na to uwagi, ale wydaje mi się, że ze 2 dni wytrzymuje.
    > sprawdzę i odpiszę za kilka dni.
    > S.

    to chyba jakies jaja :)
    wi-fi i bluetooth ciagle wlaczone?
    w jaki sposob jest uzywany?

  • 9. Data: 2010-09-30 10:21:26
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 30 Sep 2010 10:25:50 +0100, Proletaryat napisał(a):

    > to chyba jakies jaja :)
    > wi-fi i bluetooth ciagle wlaczone?
    > w jaki sposob jest uzywany?

    W normalny. Podświetlenie ekranu 4.3 cala ma swoje prawa. A wynik 2 doby
    jest i tak o 100% lepszy niż w przypadku iPhone

    Przy czym zapewne nie jest to wyładowanie do zera, tylko np. do 25%, z czym
    już strach wyjść rano nie mając pewności, że za chwilę będzie można się do
    jakiegoś USB podpiąć.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 10. Data: 2010-09-30 11:13:45
    Od: "slawek75 " <s...@g...pl>

    Proletaryat <g...@o...pl> napisał(a):

    > to chyba jakies jaja :)
    > wi-fi i bluetooth ciagle wlaczone?
    > w jaki sposob jest uzywany?
    dlaczego jaja? zapytałeś, to odpisałem to, co zauważyłem.
    bluetooth'a nie używam, wi-fi jeśli mam taką potrzebę, ale na pewno nie jest
    ciągle włączone. poza tym zauważyłem, że wi-fi samo się rozłącza, gdy ekran się
    wyłączy. gdy jechałem i używałem nawigacji, to bateria szybko się kończyła, ale
    nie wiem ile wytrzymuje z navi, gdyż mam ładowarkę do samochodu.
    S.