  • 1. Data: 2010-09-19 07:15:38
    Temat: nowe orange go - cena minute poza siec
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    witam

    na starterach jest informacja ze minuta poza sieć kosztuje 29 groszy. Na
    nowej stronie ORange, po zalogowaniu jest informacja ze minuta kosztuje
    20 groszy. nie rozumiem skad ten "dualizm". czy ktoś moze mi powiedzieć
    czy byłajakaś obniżka cen, czy mają błąd?

    ToMasz

  • 2. Data: 2010-09-19 14:10:43
    Temat: Re: nowe orange go - cena minute poza siec
    Od: konsultant <k...@g...pl>

    Użytkownik ToMasz napisał:
> [...]
    > 20 groszy. nie rozumiem skad ten "dualizm". czy ktoś moze mi powiedzieć
    > czy byłajakaś obniżka cen, czy mają błąd?

    29gr/min. do Ery, Plusa,Gadu Air, Mobilkinga. 20gr/min.do Orange i na
    stacjonarne ale po zasileniu konta za 100zł. Jak zasilisz za 50zł to
    29gr do Orange i na stacjonarne.

  • 3. Data: 2010-09-19 14:12:49
    Od: ToMasz <twitek4@.gazeta.pl>

    ToMasz pisze:
> [...]
    > 20 groszy. nie rozumiem skad ten "dualizm". czy ktoś moze mi powiedzieć
    > czy byłajakaś obniżka cen, czy mają błąd?

    Sprawdziłem w praktyce. Koszt minuty do W3 to 29 groszy, choć na stronie
    internetowej w 2 miejscach jest:

    "
    opłata za minutę połączenia do Orange, Plusa, Ery i na stacjonarne
    0,20 zł
    "

    TAk wiec albo szykują promocje, albo mają bardzo duży błąd.

    ToMasz