  • 11. Data: 2010-09-30 12:32:09
    Temat: Re: hard reset (htc hd2) - niebieskie ekrany, animacje pogody -brak.
    Od: ALEX <j...@g...pl>

    W dniu 30-09-10 13:13, slawek75 pisze:

    > dlaczego jaja? zapytałeś, to odpisałem to, co zauważyłem.
    > bluetooth'a nie używam, wi-fi jeśli mam taką potrzebę, ale na pewno nie jest
    > ciągle włączone. poza tym zauważyłem, że wi-fi samo się rozłącza, gdy ekran się
    > wyłączy. gdy jechałem i używałem nawigacji,

    Jaka nawigacja w standardzie?

    --
    ALEX Templar

  • 12. Data: 2010-09-30 12:47:54
    Od: "slawek75 " <s...@g...pl>

    ALEX <j...@g...pl> napisał(a):

    > Jaka nawigacja w standardzie?
    na razie testowałem tylko TT, ale pewnie pokuszę się też i o inne.
    S.

  • 13. Data: 2010-09-30 13:09:59
    Od: ALEX <j...@g...pl>

    W dniu 30-09-10 14:47, slawek75 pisze:

    > na razie testowałem tylko TT, ale pewnie pokuszę się też i o inne.

    Nie było zainstalowanego/do zainstalowania *jakiegokolwiek* programu
    nawigacyjnego?

    --
    ALEX Templar

  • 14. Data: 2010-09-30 13:22:38
    Od: "slawek75 " <s...@g...pl>

    ALEX <j...@g...pl> napisał(a):

    > Nie było zainstalowanego/do zainstalowania *jakiegokolwiek* programu
    > nawigacyjnego?
    nie znalazłem albo za słabo szukałem.
    na pewno w standardzie jest google maps i z jej pomocą można nawigować, ale
    pewnie nie to masz na myśli.
    S.

  • 15. Data: 2010-09-30 13:46:06
    Od: ALEX <j...@g...pl>

    W dniu 30-09-10 15:22, slawek75 pisze:

    > nie znalazłem albo za słabo szukałem.
    > na pewno w standardzie jest google maps i z jej pomocą można nawigować, ale
    > pewnie nie to masz na myśli.

    Kiedyś miałem Touch Diamond (acz z drugiej ręki) i w pudełku była płytka
    a AutoMapą.
    Coś takiego mnie interesuje. A widać że nic takiego nie ma :-(

    --
    ALEX Templar

  • 16. Data: 2010-09-30 13:59:28
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 30 Sep 2010 15:46:06 +0200, ALEX napisał(a):

    > Kiedyś miałem Touch Diamond (acz z drugiej ręki) i w pudełku była płytka
    > a AutoMapą.
    > Coś takiego mnie interesuje. A widać że nic takiego nie ma :-(

    To nie był standardowy zestaw tylko jakiś bundle zrobiony przez
    dystrybutora.
    HD2 sprzedawany "luzem" (czyli nie przez operatorów) ma w sobie trial
    CoPilota - ale to tylko trial, a nie pełna wersja.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel