  • 61. Data: 2010-12-30 14:45:52
    Temat: Re: grzalka do Corsa B 1,5D
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.12.2010 14:27, Adam 'Adak' Kępiński pisze:

    > Bez opon - fakt - kiepsko.

    Zależy czym ;->

    Kombinują już nad samochodami latającymi :-P

  • 62. Data: 2010-12-30 14:59:57
    Od: Wojtek Borczyk <b...@m...astro.amu.edu.pl>

    On Thu, 30 Dec 2010, Adam 'Adak' Kępiński wrote:

    > Bez opon - fakt - kiepsko.
    > Ale bez akumulatora się da - swobodnie :-)

    Ale silnika już nie odpalisz, bo alternator musi dostać z akumulatora prąd
    na wzbudzenie. Poza tym takie eksperymenty mogą się zakończyć uszkodzeniem
    alternatora, więc na dłuższą metę bym raczej nie próbował... :)

    Pozdrawiam :)

    W.

  • 63. Data: 2010-12-30 16:05:40
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-12-30 09:29, Andrzej Lawa pisze:

    > ROTFL
    >
    > Chyba takie stojące w ogrzewanym garażu.

    Wystarczy, że są sprawne.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 64. Data: 2010-12-30 16:33:52
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Wojtek Borczyk"

    > Słychać kiedy silnik zaczyna pracować, ale nadal nie wiem jak chcesz
    > okreslić "po ilu obrotach silnika" ;)

    Nie cuduj - niektóre silniki odpalają jak się wydaje od pół obrotu, a
    niektóre słychac wyraznie, że musi kilka razy korbowodem okręcić i tu
    Andrzej ma rację to po prostu słychać.

  • 65. Data: 2010-12-30 16:45:05
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Andrzej Lawa"

    > ...i nadal nie rozwiąże to problemu zimnego dmuchu przez
    > kilka-kilkanaście pierwszych kilometrów.

    wiesz co, to może do proponowanych już napraw dorzuć jeszcze nagrzewnicę
    ;-)
    nawet w mojej Vectrze, która ma wybitnie "zimny" silnik ciepłe powietrze
    dmucha po 2-3 km

    > Oraz tego, że akumulator będzie niedoładowany i tak, jeśli będzie duże
    > obciążenie a kierowca tendencję do jeżdżenia niewiele powyżej wolnych
    > obrotów (generalnie _licznikowe_ 50km/h przekraczam już na piątym
    > biegu
    > - póki olej nie zgęstnieje przy -10 i mniej, problemów zasadniczo nie
    > ma)

    Akumulator będzie niedoładowany bez względu na to jak wielką grzałkę
    wsadzisz do bloku silnika i śmiem twierdzić, że przy -15 bedziesz miał
    taki sam kłopot z rozruchem niezależnie, czy podgrzejesz silnik czy nie,
    nie wydaje mi się, żeby gęstość oleju miała aż taki wpływ na odpalanie,
    raczej akumulator siada przy niskiej temperaturze, ale przecież Ty wiesz
    lepiej - 50 km/h na 5 biegu? Kolego może ja jestem sralą mądralą jak to
    ładnie określiłeś, za to Ty jesteś idiotą albo zwykłym trolem.
    koniec przekazu

  • 66. Data: 2010-12-30 16:48:15
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Piotr Klimek"

    > Wojtku, Twoje posty wygladaja w moim slrnie w ten sposob, moglbys cos
    > na
    > to poradzic? Nie wydaje mi sie, zebym mial zla konfiguracje po swojej
    > stronie :)

    slrn - ło matko - prawdziwy hardkor - Ty tak z przyzwyczajenia czy
    przespałeś ostatnie 10 lat?
    ;-)

  • 67. Data: 2010-12-30 17:29:21
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 30 Dec 2010 16:48:15 +0100) ktos podajacy sie za Przemysław Czaja
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > slrn - ło matko - prawdziwy hardkor - Ty tak z przyzwyczajenia czy
    > przespałeś ostatnie 10 lat?
    > ;-)

    Z przyzwyczajenia, fajny jest :)
    Ale to slrn-pl, czyli ten na wypasie i nawet pare makr w slangu mu
    dopisalem.

    Piotr Klimek
    Citroen C5 2.0HDI `02

  • 68. Data: 2010-12-30 18:00:32
    Od: Wojtek Borczyk <b...@m...astro.amu.edu.pl>

    On Thu, 30 Dec 2010, Przemys?aw Czaja wrote:

    > slrn - ło matko - prawdziwy hardkor - Ty tak z przyzwyczajenia czy
    > przespałeś ostatnie 10 lat? ;-)

    A co ja mam w takim razie powiedzieć, skoro od 15 lat do dziś używam
    "pine"? ;-)

    Pozdrawiam :)

    W.

  • 69. Data: 2010-12-30 19:05:53
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-12-30 13:05, Piotr Klimek pisze:
    (...)
    > Kodowanie jest juz ok, z czego sie ciesze bo lubie Cie czytac :) Teraz
    > jeszcze tylko cos z tym multipartem powiniennes chyba zrobic.

    Mam wrażenie, że to raczej wina 'Twojego' czytnika. Dawno już nie
    używałem slrn (że nie wspomnę o pl) więc nie wiem jak on się teraz
    zachowuje. Jedyną możliwością ze strony Wojtka jest wyłączenie
    wysyłania postingów z Content-Type: MULTIPART/MIXED na
    i wadliwego działania slrn nie zlikwiduje :)

    PS - o ile ten wojtkowy czytnik ma taką możliwość :)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 70. Data: 2010-12-30 19:49:00
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-12-30 18:00, Wojtek Borczyk pisze:

    > A co ja mam w takim razie powiedzieć, skoro od 15 lat do dziś używam
    > "pine"? ;-)

    Nie chwal się, bo Cię jeszcze zabiorą, zabalsamują i wystawią w muzeum
    informatyki jako Ostatniego Mohikanina. ;)