eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodygrzalka do Corsa B 1,5D › Re: grzalka do Corsa B 1,5D
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!plix.pl!newsfeed1.plix.pl
    !news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
    From: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: grzalka do Corsa B 1,5D
    Date: Thu, 30 Dec 2010 16:45:05 +0100
    Organization: Netia S.A.
    Lines: 28
    Message-ID: <ifi9pd$i63$1@mx1.internetia.pl>
    References: <4d19aeab$1@news.home.net.pl>
    <7...@4...com>
    <4d19dbbb$1@news.home.net.pl> <ifcosk$490$1@mx1.internetia.pl>
    <4...@n...home.net.pl> <c...@4...com>
    <ifhf5r$hrs$1@news.onet.pl>
    <a...@m...astro.amu.edu.pl>
    <ifho21$c4p$2@news.onet.pl> <4d1c691f$1@news.home.net.pl>
    NNTP-Posting-Host: 87-205-90-210.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: mx1.internetia.pl 1293724269 18627 87.205.90.210 (30 Dec 2010 15:51:09 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 30 Dec 2010 15:51:09 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18263
    In-Reply-To: <4d1c691f$1@news.home.net.pl>
    X-Tech-Contact: u...@i...pl
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
    X-Priority: 3
    X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2338730
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Andrzej Lawa"


    > ...i nadal nie rozwiąże to problemu zimnego dmuchu przez
    > kilka-kilkanaście pierwszych kilometrów.

    wiesz co, to może do proponowanych już napraw dorzuć jeszcze nagrzewnicę
    ;-)
    nawet w mojej Vectrze, która ma wybitnie "zimny" silnik ciepłe powietrze
    dmucha po 2-3 km

    > Oraz tego, że akumulator będzie niedoładowany i tak, jeśli będzie duże
    > obciążenie a kierowca tendencję do jeżdżenia niewiele powyżej wolnych
    > obrotów (generalnie _licznikowe_ 50km/h przekraczam już na piątym
    > biegu
    > - póki olej nie zgęstnieje przy -10 i mniej, problemów zasadniczo nie
    > ma)

    Akumulator będzie niedoładowany bez względu na to jak wielką grzałkę
    wsadzisz do bloku silnika i śmiem twierdzić, że przy -15 bedziesz miał
    taki sam kłopot z rozruchem niezależnie, czy podgrzejesz silnik czy nie,
    nie wydaje mi się, żeby gęstość oleju miała aż taki wpływ na odpalanie,
    raczej akumulator siada przy niskiej temperaturze, ale przecież Ty wiesz
    lepiej - 50 km/h na 5 biegu? Kolego może ja jestem sralą mądralą jak to
    ładnie określiłeś, za to Ty jesteś idiotą albo zwykłym trolem.
    koniec przekazu

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: