  • 71. Data: 2010-12-30 20:46:11
    Temat: Re: grzalka do Corsa B 1,5D
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Wojtek Borczyk" <b...@m...astro.amu.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:alpine.BSF.2.00.1012301759020.22797@moon.astro.
    amu.edu.pl...

    > A co ja mam w takim razie powiedzieć, skoro od 15 lat do dziś używam
    > "pine"? ;-)

    I VW z tego samego okresu, to jakieś zamiłowanie do zabytków musi. ;-)

  • 72. Data: 2010-12-30 23:42:51
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Piotr Klimek"

    > Z przyzwyczajenia, fajny jest :)
    > Ale to slrn-pl, czyli ten na wypasie i nawet pare makr w slangu mu
    > dopisalem.

    próbowalem kiedyś uzywać pod Redhatem, dobijało mnie odświeżanie -
    wszyscy odpisywali szybciej niz ja i ostatecznie gdy uporałem się z
    X-ami wygrał KNode - eh dawno już Linux u mnie nie gościł - czas chyba
    popatrzeć co się wydarzyło.

    Pozdrówki

  • 73. Data: 2011-01-01 11:40:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.12.2010 13:36, Wojtek Borczyk pisze:

    > Słychać kiedy silnik zaczyna pracować, ale nadal nie wiem jak chcesz
    > okreslić "po ilu obrotach silnika" ;)

    Masz słaby słuch albo zerową kompresję ;->

    Jak rozrusznik obraca korbowodem to nie ma mocnych - obciążenie mu się
    zmienia w zależności od położenia korbowodu i to słychać.

  • 74. Data: 2011-01-01 11:42:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.12.2010 13:35, Wojtek Borczyk pisze:

    > Nie widzę powodu, żebym miał Ci refundować jakiekolwiek koszty związane
    > z doprowadzeniem Twojego auta do stanu używalności :) Twierdzę tylko, że

    Skoro jesteś tak przekonany o swojej racji, to niczego nie zrefundujesz.

    Ale już widać, że kiedy przychodzi do konkretów - tracisz swoje "święte
    przekonanie".

    Po pierwszym lub drugim obrocie, hmm?

  • 75. Data: 2011-01-01 11:46:59
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.12.2010 16:45, Przemysław Czaja pisze:

    > wiesz co, to może do proponowanych już napraw dorzuć jeszcze nagrzewnicę
    > ;-)
    > nawet w mojej Vectrze, która ma wybitnie "zimny" silnik ciepłe powietrze
    > dmucha po 2-3 km

    No, jak te pierwsze 2-3km przejeżdżasz na drugim biegu... ;->

    > Akumulator będzie niedoładowany bez względu na to jak wielką grzałkę
    > wsadzisz do bloku silnika i śmiem twierdzić, że przy -15 bedziesz miał

    Tak, wiem - ale ja tłumaczę takim opornym, jak tym, skąd się wziął
    problem z rozruchem.

    > taki sam kłopot z rozruchem niezależnie, czy podgrzejesz silnik czy nie,
    > nie wydaje mi się, żeby gęstość oleju miała aż taki wpływ na odpalanie,

    Ma całkiem spory. Wyraźnie słychać różnicę w pracy rozrusznika pomiędzy
    ciepłym silnikiem a zimnym po długiej, mroźnej nocy.

    > raczej akumulator siada przy niskiej temperaturze, ale przecież Ty wiesz
    > lepiej - 50 km/h na 5 biegu? Kolego może ja jestem sralą mądralą jak to
    > ładnie określiłeś, za to Ty jesteś idiotą albo zwykłym trolem.

    A może jakiś merytoryczny argument, szczylku? Lubię niskie obroty -
    m.in. dlatego wybrałem diesla.

  • 76. Data: 2011-01-01 11:48:34
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 30.12.2010 16:05, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    > Wystarczy, że są sprawne.

    No dobra - to ja chcę zobaczyć takiego diesla, co po 16 godzinach
    nocnego postoju przy -15C odpali najpóźniej po drugim obrocie wału
    korbowego.

  • 77. Data: 2011-01-01 17:57:54
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-01-01 11:48, Andrzej Lawa pisze:

    > No dobra - to ja chcę zobaczyć takiego diesla, co po 16 godzinach
    > nocnego postoju przy -15C odpali najpóźniej po drugim obrocie wału
    > korbowego.

    Aleś się uparł z tym drugim obrotem. Dla mnie brakiem problemów jest
    odpalenie w takich warunkach, po pierwszym zakręceniu silnikiem
    (trwającym czasem jedną, czasem 2, 3, a może i 4s), a nie w drugim,
    trzecim czy dziesiątym podejściu. Jeśli tak jest, śmiało powiem, że ów
    diesel jest sprawny

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 78. Data: 2011-01-01 20:37:56
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.01.2011 17:57, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    > Aleś się uparł z tym drugim obrotem. Dla mnie brakiem problemów jest
    > odpalenie w takich warunkach, po pierwszym zakręceniu silnikiem

    No to niech będzie nawet pierwszy obrót. Chcę zobaczyć takie cudo.

    > (trwającym czasem jedną, czasem 2, 3, a może i 4s), a nie w drugim,

    Jeden obrót na 4 sekundy? A to niby ja mam słaby rozrusznik ;->

  • 79. Data: 2011-01-01 20:49:55
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2011-01-01 20:37, Andrzej Lawa pisze:

    > No to niech będzie nawet pierwszy obrót. Chcę zobaczyć takie cudo.

    Moje pierwsze zakręcenie to nie twój pierwszy obrót. Ale to za trudne do
    ogarnięcia, co?

    > Jeden obrót na 4 sekundy? A to niby ja mam słaby rozrusznik ;->

    Patrz wyżej. I zrzućmy to co wypisujesz na kaca, będzie łatwiej. :P

  • 80. Data: 2011-01-01 22:00:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 01.01.2011 20:49, Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    > Moje pierwsze zakręcenie to nie twój pierwszy obrót. Ale to za trudne do
    > ogarnięcia, co?

    Wyrażaj się zatem precyzyjniej.

    > Patrz wyżej. I zrzućmy to co wypisujesz na kaca, będzie łatwiej. :P

    Nie sądź innych po sobie, pijaku.