  • 31. Data: 2013-02-21 03:59:19
    Temat: Re: gorilla glass
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Wed, 20 Feb 2013 22:11:29 +0100, RadoslawF wrote:

    > Sugerujesz że ludzie których stać wydać co roku dwa tysiące na
    > topowy telefon znajdą się w grupie niekorzystającej z internetu
    > po 3G ? będą oszczędzać ?
    > :-)

    Sugeruje, zeby nie polegac na dziennikarzach i przeklejaczach linkow i
    zerkac czasem do zrodel :-)
    Wniosek, ze jak ktos nie kupil u opera pakietu internetowego, to uzywa
    smartfona jak dumbfona jest tak uprawniony, jak to ze ktos kupujacy
    tablet bez 3g uzywa go tylko jako tacke pod kieliszki (bo z tego to się
    juz nawet zadzwonic nie da). Nie wiem kto pierwszy tak pojechał, ale nie
    powielajmy tego...

    PS. Od opera mozna dzis dostac smartfona za zlotowke, wiec chyba nie
    trzeba smartfona kojarzyc z wydawaniem wiekszej kasy.
    --
    Michał

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 32. Data: 2013-02-21 11:22:55
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-02-21 03:59, Użytkownik Michal Tyrala napisał:

> [...]
    >
    > PS. Od opera mozna dzis dostac smartfona za zlotowke, wiec chyba nie
    > trzeba smartfona kojarzyc z wydawaniem wiekszej kasy.

    Poczytaj całą gałąź wypowiedzi.
    Takim smartfonem za złotówkę właśnie będziesz miał opisywane
    problemy dzięki którym ludzie wymieniają telefony przed
    upłynięciem gwarancji czy umowy z operatorem.

    Pozdrawiam

  • 33. Data: 2013-02-21 13:36:33
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Pszemol nabazgrał(a):

    > "Chris" <c...@s...pl> wrote in message
    > Różnica między plastikowym szkiełkiem a gg jest taka, że plastikowiec
    > MUSI mieć folię aby dało się go po paru miesiącach używać, bo inaczej
    > jest tak porysowany że szkiełko jest matowe i w słońcu nic nie widać
    > przez rysy... W tym samym czasie na gg będziesz mieć 2-3 rysy które
    > może kogoś będą drażnić "zrujnowaną" kosmetyką ale nie będą w żaden
    > sposób ograniczać używalności telefonu.

    http://www.corninggorillaglass.com/products-with-gor
    illa/full-products-list
    HTC: ..... Desire HD, .......

    A mimo to mam małe dwie ryski na ekranie, wiem że to nie ma wpływu na całość
    ale jest denerwujące :)

    Coś w tym jest :)

  • 34. Data: 2013-02-21 13:39:09
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 21 Feb 2013 11:22:55 +0100, RadoslawF wrote:
    > Poczytaj całą gałąź wypowiedzi.

    Wycialem cytat o 30% i do tylko niego się odnosilem.

  • 35. Data: 2013-02-21 13:43:56
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2013-02-21 13:39, Użytkownik Michal Tyrala napisał:

    > Wycialem cytat o 30% i do tylko niego się odnosilem.

    Czyli nawet nie przeczytałeś tekstu na który ja odpisywałem
    i do którego się odnosiłem.

    Pozdrawiam

  • 36. Data: 2013-02-21 14:22:15
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Thu, 21 Feb 2013 13:43:56 +0100, RadoslawF wrote:

    > Czyli nawet nie przeczytałeś tekstu na który ja odpisywałem
    > i do którego się odnosiłem.

    Skad taki wniosek? Przeczytalem.
    Odnosilem się tylko do wyraznie zaznaczonego fragmetu postu.