  • 1. Data: 2011-04-12 00:06:24
    Temat: geometria kół - znoszenie
    Od: "mick.w" <m...@p...fm>

    Witam,

    po ostatniej wymianie końcówki drążka, poszedłem do skp ustawić
    geometrie kół. Po ustawieniu goście kazali się przejechać. Początkowo
    nic nie zauważyłem ale w drodze powrotnej na prostej drodze
    przekonałem się że auto wyraźnie znosi na jedną stronę. Zamierzam
    jutro iść do nich żeby to poprawili.

    Moje pytanie czy tak wygląda wszędzie ustawienie geometrii - w sensie
    czy sam ma się przekonać i na oko ocenić że samochód nie znosi - czy
    też goście spieprz*li robotę?

  • 2. Data: 2011-04-12 00:51:26
    Temat: Re: geometria kół - znoszenie
    Od: " " <s...@N...gazeta.pl>

    mick.w <m...@p...fm> napisał(a):

> [...]
    >
    > po ostatniej wymianie ko=F1c=F3wki dr=B1=BFka, poszed=B3em do skp ustawi=E6
    > geometrie k=F3=B3. Po ustawieniu go=B6cie kazali si=EA przejecha=E6. Pocz=
    > =B1tkowo
    > nic nie zauwa=BFy=B3em ale w drodze powrotnej na prostej drodze
    > przekona=B3em si=EA =BFe auto wyra=BCnie znosi na jedn=B1 stron=EA. Zamierz=
    > am
    > jutro i=B6=E6 do nich =BFeby to poprawili.
    >
    > Moje pytanie czy tak wygl=B1da wsz=EAdzie ustawienie geometrii - w sensie
    > czy sam ma si=EA przekona=E6 i na oko oceni=E6 =BFe samoch=F3d nie znosi - =
    spieprzyli. Najgorsze jest to ze moga o tym nie wiedzieć jeśli robili
    przyrządami optycznymi.

  • 3. Data: 2011-04-12 01:15:18
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin mick.w

> [...]
    > nic nie zauważyłem ale w drodze powrotnej na prostej drodze przekonałem
    > się że auto wyraźnie znosi na jedną stronę. Zamierzam jutro iść do nich

    Pojedź do takiego warsztatu gdzie Ci nie będą kazali jeździć i sprawdzać.
    Sami powinni zrobić (i ew. sprawdzić) i powinno być dobrze.

  • 4. Data: 2011-04-12 01:30:45
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-12 00:06, mick.w pisze:
> [...]
    >
    > Moje pytanie czy tak wygląda wszędzie ustawienie geometrii - w sensie
    > czy sam ma się przekonać i na oko ocenić że samochód nie znosi - czy

    A wiatru bocznego nie było przypadkiem? Droga równa?

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 5. Data: 2011-04-12 06:17:30
    Od: "mick.w" <m...@p...fm>

    On Apr 12, 1:30 am, Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:

    > A wiatru bocznego nie było przypadkiem? Droga równa?
    >
    > --
    > Części do A6 C4 sprzedamhttp://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid
    =399697
    > Pozdrawiam
    > Lewis

    Niestety tak :(

  • 7. Data: 2011-04-12 10:11:47
    Od: n...@o...pl

    Witam serdecznie.

    > Niestety tak :(
    W która stronę znosi? Bo jeśli lekko w prawo, to poszukałbym jednak jakiegoś
    równego placu to testu.
    Większość dróg ma lekki spadek w prawo.
    Pozdrawiam.

    Sebastian
    http://speedyelise.fora.pl

  • 6. Data: 2011-04-12 10:11:47
    Od: n...@o...pl

    Witam serdecznie.

  • 8. Data: 2011-04-12 10:37:35
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2011-04-12 10:11, n...@o...pl pisze:
    > Witam serdecznie.

    > W która stronę znosi? Bo jeśli lekko w prawo, to poszukałbym jednak jakiegoś
> [...]

    Przy obecnej pogodzie to zdecydowanie zgodnie z kierunkiem wiatru go
    znosi. :)
    Co do pochylenia drogi, wystarczy, że pojedzie środkiem jezdni "po
    grzbiecie".

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 9. Data: 2011-04-12 10:59:42
    Od: "mick.w" <m...@p...fm>

    On 12 Kwi, 10:37, Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl> wrote:

> [...]
    > znosi. :)
    > Co do pochylenia drogi, wystarczy, że pojedzie środkiem jezdni "po

    Znosi w prawo. Zawróciłem na tej samej drodze i też znosiło na prawo
    więc o wiatr nie był przyczyną

  • 10. Data: 2011-04-12 11:01:54
    Od: ArekM <a...@j...com>

    > Niestety tak :(

    Przejedz sie tą samą droga, tym samym pasem ale .... w druga strone :)

    --
    PozdrawiAM!
    WRX/240KM