  • 1. Data: 2009-10-24 13:15:45
    Temat: geo-tagging
    Od: "bourbaki" <b...@g...pl>

    Czy oprocz tego Samsunga ST-1000 sa jeszcze jakies aparaty
    z wbudowanym geo-taggingiem ?

    http://www.samsung.com/pl/consumer/detail/detail.do?
    group=camerascamcorders&type=digitalcameras&subtype=
    stseries&model_cd=EC-ST1000BPSE3

  • 2. Data: 2009-10-24 14:14:17
    Temat: Re: geo-tagging
    Od: Jacek Czerwinski <...@...z.pl>

    bourbaki pisze:
    > Czy oprocz tego Samsunga ST-1000 sa jeszcze jakies aparaty
    > z wbudowanym geo-taggingiem ?

    Przestawkę GPS widziałem w jakimś sklepie foto, było to do wyższej
    lustrzanki Nikona.

    Oczywiście komplet to inna waga i rozmiary niż kompakt.

  • 3. Data: 2009-10-24 16:53:57
    Od: KuFeL <k...@s...o2.spam.pl>

    Jacek Czerwinski pisze:

    > Przestawkę GPS widziałem w jakimś sklepie foto, było to do wyższej
    > lustrzanki Nikona.
    >
    > Oczywiście komplet to inna waga i rozmiary niż kompakt.
    ja z reguly korzystam z logera jak robie zdjecia w plenerze i kiedy
    potrzeba to dogrywam dane gps do zdjecia.

    Pzdr,
    KuFeL
    --
    gg:71218 / http://kufel.bloog.pl
    http://www.zachody.pl / skype:kufel78

  • 4. Data: 2009-10-24 17:06:50
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 24 Okt., 15:15, "bourbaki" <b...@g...pl> wrote:
    > Czy oprocz tego Samsunga ST-1000 sa jeszcze jakies aparaty
    > z wbudowanym geo-taggingiem ?
    >
    > http://www.samsung.com/pl/consumer/detail/detail.do?
    group=camerascamc...

    nikon p6000 jesli nie dopisalem o jedno zero za duzo.

  • 5. Data: 2009-10-24 20:53:11
    Temat: [OT] geo-tagging
    Od: slaweks <s...@s...cz>

    On 24 Paź, 15:15, "bourbaki" <b...@g...pl> wrote:
    > Czy oprocz tego Samsunga ST-1000 sa jeszcze jakies aparaty
    > z wbudowanym geo-taggingiem ?
    >
    > http://www.samsung.com/pl/consumer/detail/detail.do?
    group=camerascamc...

    Jak nie posiadacz czegokolwiek z wbudowanym geotagowaniem nie odpowiem
    na to pytanie.
    Ale zadam pytanie inne (moze głupie):
    Po co kierować się takim kryterium jak wbudowany GPS? Kup odbiornik
    GPS (trzeba kupić) na BT.
    Podepnij go do komórki np do TrekBuddy. Lub kup odbirnik z track-
    loggerem.
    Znajdz program (tez darmowy) który wyciągnie dane z track-loga i
    wpisze dane do exifa.
    Ma to wady bo trzeba pamiętać o ustawieniu czasu w aparacie i
    włączeniu logowaniu danych
    ale masz szerszy wybór niż szukaniu aparatu z GPSem, który to kiepsko
    działa(?) w pomieszczeniach.
    Jesli pokazuje ostatnią znaną pozycje to jeszcze pół biedy. I masz
    osobne urządzenie,
    zasilane (niestety lub stety) niezależnie czyli nie obciążasz
    zasilania aparatu - masz kilka
    zdjęć więcej z jednego ładowania.

    Teraz odnośnie tego modelu samsunga. Moje odczucie: miałem minoltę
    dimage xt. Głowne wady:
    - za lekki - złe naciśnięcie wyzwalacza migawki - zdjęcie poruszone
    (ma stabilizację?)
    - za dużo informacji wyświetlane było na prądożernym wyświetlaczu -
    krótko trzymająca bateria (nietypowa)
    - nieszczesliwe ułożenie obiektywu - trzymanie obudowy lewą ręką
    kończy się zdjęciem własnego palca.

    To tyle off-topiku.

  • 6. Data: 2009-10-25 08:26:31
    Od: XX YY <f...@g...com>

    On 24 Okt., 21:53, slaweks <s...@s...cz> wrote:

> [...]
    > na to pytanie.
    > Ale zadam pytanie inne (moze głupie):
    > Po co kierować się takim kryterium jak wbudowany GPS? Kup odbiornik

    pytanie nie jest glupie tylk jak najbardziej uzasadnione.
    ani to wygodne do nawigacji , ani pomaga w robieniu zdjec.
    do tego pozera prad z baterii aparatu a wiec robuisz mniej zdjec i na
    uaktywnienie trzeba trzekac.

    bez sensu

  • 7. Data: 2009-10-26 07:47:12
    Temat: Re: [OT] geo-tagging
    Od: "TheGuru" <t...@w...pl>

    >Podepnij go do komórki np do TrekBuddy. Lub kup odbirnik z track-
    >loggerem.

    A czy TrekBuddy zapisuje ścieżkę i czasy....??

  • 8. Data: 2009-10-26 09:00:38
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 24 Oct 2009, slaweks wrote:

    > Teraz odnośnie tego modelu samsunga. Moje odczucie: miałem minoltę
    > dimage xt. Głowne wady:
    > - za lekki - złe naciśnięcie wyzwalacza migawki - zdjęcie poruszone
    > (ma stabilizację?)

    Nie ma.
    Do tego "wczesne Xy" Minolty (mam Xg) miały matrycę 1/2,7", co
    przekładało się na "wzorzec szumofonu" :D

    > - za dużo informacji wyświetlane było na prądożernym wyświetlaczu -
    > krótko trzymająca bateria (nietypowa)

    Szczegół - są "chińskie podróbki".

    pzdr, Gotfryd

  • 9. Data: 2009-10-26 14:32:26
    Od: NomaD_FH <n...@g...com>

    On 26 Paź, 08:47, "TheGuru" <t...@w...pl> wrote:

    > A czy TrekBuddy zapisuje ścieżkę i czasy....??

    Oczywiście. Przynajmniej ten, którego mam u siebie na E66 ;)