  • 1. Data: 2009-04-08 18:54:20
    Temat: Na temat i nie, gdzie jest teraz burza ?
    Od: Andrzej Kmicic <d...@p...onet.pl>

    Nie poodraczałem ( a skutki miałem kiedyś opłakane) sprzętu a mam do
    Łodzi 250 km, powiedzcie proszę gdzie jest teraz zapowiadana burza i czy
    jest bardzo gwałtowna ?. Jak mocno wali to pojadę jak nie za bardzo
    gwałtowna to zaryzykuję :-).
    Sorry za nie temat ale dla mnie ważne ze względu na elektronikę ! Grupa
    jest bardzo popularna to liczę na mape pogody bardo aktualną :-).
    Ak

  • 2. Data: 2009-04-08 19:04:22
    Temat: Re: Na temat i nie, gdzie jest teraz burza ?
    Od: "Piotr Pitlab Laskowski" <p...@p...wp.pl>

    > powiedzcie proszę gdzie jest teraz zapowiadana burza i czy jest bardzo
    > gwałtowna ?

    Tutaj masz mapkę aktualnych wyładowań atmosferycznych
    http://home.hccnet.nl/uffe.noucha/blitz4.htm
    W tej chwili mocno wali na granicy DE-PL, ale w okolicy Łodzi jest spokój.

    --
    Piotrek.
    http://www.pitlab.pl

  • 3. Data: 2009-04-08 19:14:33
    Od: Andrzej Kmicic <d...@p...onet.pl>

    Piotr Pitlab Laskowski pisze:

    > Tutaj masz mapkę aktualnych wyładowań atmosferycznych
    > http://home.hccnet.nl/uffe.noucha/blitz4.htm
    > W tej chwili mocno wali na granicy DE-PL, ale w okolicy Łodzi jest spokój.

    Dzięki o to chodziło, ten internet to swietna rzecz , super
    AK

  • 4. Data: 2009-04-08 19:29:58
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Piotr Pitlab Laskowski" <p...@p...wp.pl> napisał w
    wiadomości news:grisfr$5m$1@news.wp.pl...

    > Tutaj masz mapkę aktualnych wyładowań atmosferycznych
    > http://home.hccnet.nl/uffe.noucha/blitz4.htm
    > W tej chwili mocno wali na granicy DE-PL, ale w okolicy Łodzi jest spokój.

    Teraz może tak, aczkolwiek mam potwierdzoną informację, że w okolicach Łodzi
    (~50km) dziś po południu była dość konkretna burza.

    e.

  • 5. Data: 2009-04-08 19:41:16
    Od: "awiesiek" <n...@c...tnmrgn.cy>

> [...]
    > http://home.hccnet.nl/uffe.noucha/blitz4.htm
    > W tej chwili mocno wali na granicy DE-PL, ale w okolicy Łodzi jest spokój.

    Uszanowanie

    Jeszcze krajowe strony :
    http://www.pogodynka.pl/radary.php
    http://www.pogodynka.pl/burze.php
    http://www.pogodynka.pl/produkty/safir.gif

    --
    awiesiek

  • 6. Data: 2009-04-08 20:58:45
    Od: Aa <A...@a...pl>

> [...]
    > Sorry za nie temat ale dla mnie ważne ze względu na elektronikę ! Grupa
    > jest bardzo popularna to liczę na mape pogody bardo aktualną :-).

    kolejna strona do kolekcji:

    http://www.blids.de/

    pzdr,
    Aa

  • 7. Data: 2009-04-08 22:06:20
    Od: "Przemek" <r...@o...pl>

> [...]
    > http://home.hccnet.nl/uffe.noucha/blitz4.htm
    > W tej chwili mocno wali na granicy DE-PL, ale w okolicy Łodzi jest spokój.

    Niezłe, ok. 21 w szczecinie jak nie pierdykneło, to az miło :)
    I pomysleć... 8. kwietnia rok temu mieliśmy black-out z powodu opadów śniegu
    i oblepionych drutów, a dzisiaj letnia burza, a ja posuwałem ulicami w
    koszulce z krótkim rękawem i krótkich gaciach. Te anomalie mać.
    Przem

  • 8. Data: 2009-04-09 09:04:34
    Od: "Tomasz Grodnicki" <g...@k...net.pl>

    Użytkownik "entroper" <e...@C...spamerom.poczta.onet.pl> napisał w
    wiadomości news:gritt9$3gj$1@nemesis.news.neostrada.pl
> [...]
    >
    > Teraz może tak, aczkolwiek mam potwierdzoną informację, że w
    > okolicach Łodzi (~50km) dziś po południu była dość konkretna burza.

    Może wynika to z tego, że według
    http://www.blitzortung.org/DF/Webpages/index.php?sta
    tion=2&mode=12&map=9&lang=e
    na terenie Polski jest jeden detektor (Jelenia Góra).

    --
    Tomek

  • 9. Data: 2009-04-09 18:05:19
    Od: "Dino" <din0@[spamerownielubie]gazeta.pl>

    Tomasz Grodnicki napisawszy:

    > Może wynika to z tego, że według
    > http://www.blitzortung.org/DF/Webpages/index.php?sta
    tion=2&mode=12&map=9&lang=e
    > na terenie Polski jest jeden detektor (Jelenia Góra).

    Jest 7 detektorów. (od człowieka z IMGW, który się tym zajmuje)
    No, chyba, że żle policzyłem na mapce i jest 5. W każdym razie więcej niż 1.
    pozdro
    Dino

  • 10. Data: 2009-04-10 08:20:21
    Od: "Tomasz Grodnicki" <g...@k...net.pl>

    Użytkownik "Dino" <din0@[spamerownielubie]gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:grldd3$anb$1@inews.gazeta.pl
    > Tomasz Grodnicki napisawszy:

    tion=2&mode=12&map=9&lang=e

    > Jest 7 detektorów. (od człowieka z IMGW, który się tym zajmuje)
    > No, chyba, że żle policzyłem na mapce i jest 5. W każdym razie więcej

    Ja na mapce, której odnośnik podesłałem, w obszarze Polski widzę tylko 1
    zieloną pineskę. Być może detektorów jest więcej ale może nie
    uczestniczą w projekcie Blitzortung.org.

    --
    Tomek