  • 1. Data: 2012-08-02 22:02:57
    Temat: Średnica cylinderka ham bębnowego
    Od: "Rafał VFR" <r...@t...pl>

    Witam
    MOże ktoś potrafi policzyć albo jest mądry ...
    Mój cylinserek to fabrycznie 22,2 mm. Pan w sklepie mimo, że prosiłem 22,2
    powiedział, że jak żyje to nie słyszał o czymś takim do Golfa i że się mylę
    bo mam 20,2 a wogóle to powinieenem mieć 19 z groszem (nie pamiętam)
    Mówię, że sprawdzałem w ... itd ale on ma katalog i tu astoi jak wół i
    głupoty gadam.
    No prowadzi sklep lat 30 se myśle może faktycznie ma rację.
    Założyłem. Ale nie dawało mi spokoju więć w końcu (stary wyrzuciłem, żeby mi
    nie przyszło coś do głowy ;-) zmierzyłem ten drugi ... no i jak wół 22,2
    I teraz czy te 20,2 czyli 2 mm mniej to dużo ? JA wiem czy Syncro jest 150
    kg cięższe, że bębny z tyłu są 230 a nie 203 - czyli po coś to konstruktor
    pozmieniał ....
    Pewnie i tak zamówię te 22,2 ale jak to jest - czy to dużo czy mało ?
    Pzdr
    Rafał

  • 2. Data: 2012-08-02 22:33:04
    Temat: Re: Średnica cylinderka ham bębnowego
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** Rafał VFR pisze tak:

    > Pewnie i tak zamówię te 22,2 ale jak to jest - czy to dużo czy mało ?

    Moim skromnym zdaniem daj sobie spokój.

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87