  • 11. Data: 2010-05-07 13:22:54
    Temat: Re: gdzie najtaniej zakodowac kluczyc z pilotem
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 6 Maj, 19:55, "Kub@" <k...@p...onet.pl> wrote:

    > Zapasowy klucz(nie scyzoryk jeno chamski kołek) ze sterowaniem zamkiem
    > centralnym na pilota zakodowany dla danego pojazdu(w skrócie duplikat) do
    > nowej Fiesty - 800zł w ASO.

    Za zwykly z transponderem immobilizera kosztuje ponad 450. Nie
    skorzystalem.

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 12. Data: 2010-05-07 13:32:10
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 7 May 2010 04:21:58 -0700 (PDT), ptoki wrote:

    >A widzisz, ja dzwonilem akurat do ASO forda i okazalo sie ze za jedna
    >sztuke musial bym zaplacic ponad 450zl.
    >W rezultacie dorobilem jeden kluczyk bez transpondera (czy jak sit to
    >zwie) za 25 zl. I mam problem z glowy..

    Z glowy ? Czy na tym kluczyku samochod nie odpali ?

    J.

  • 13. Data: 2010-05-07 14:02:02
    Od: "Tomasz O." <t...@o...eu>

    > Z glowy ? Czy na tym kluczyku samochod nie odpali ?

    Tak, jak wkleisz gdzieś w okolicy stacyjki transponder ze starego kluczyka.
    Tak mi poradził Pan w punkcie dorabiania kluczyków w celu zminimalizowania
    kosztów tej operacji. W końcu jak go dobrze schowasz to złodziej nie będzie
    wiedział, że wszelkie zabezpieczenia są zdezaktywowane.

    Tomasz