  • 1. Data: 2010-05-05 23:28:18
    Temat: zabezpieczenie podwozia - jak sensownie i tanio to zrobić
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    Witam, jak sensownie zabezpieczyc podwozie?
    Pacjent to punto rocznik 1997. Ma mala dziure w podlodzektora zostanie
    oczyszczona i zalaminowana. Mimo ze auto idzie 'do zyda' to chcialbym je
    zabezpieczyc antykorozyjnie.
    W niektorych miejscach ma male wykwity rdzy na podlodze - aczkolwiek dziura
    i punkt jest jeden zainfekowany powaznie. musiala zostac poharatana podczas
    podnoszenia samochodu przez ktoregos modela....

    do rzeczy.
    kupilem na allegro baranka
    http://allegro.pl/item1021354571_baranek_konserwacja
    _podwozia_na_pistolet_1kg_delta.html o
    takiego i mam zamiar pokryc tym podwozie. Ile czegos takiego moze pojsc na
    jedno podwozie? wzialem 8 puszek a mam 2 samochody do zakonserwowania.
    starczy?

    Myslalem zeby przed polozeniem baranka pojechac na myjnie na mycie podwozia,
    a potem uzyc czarnej farby antykorozyjnej (ostatnio takie cos dorwalem w
    leroy i wyglada sensownie) ktora jednoczesnie jest sobie podkladem i naklada
    sie na rdze. Chodzi mi o to zeby punkciki rdzy cos zwiazalo zeby to nie
    prochnialo mi dalej (lub kupujacemu jesli go w koncu sprzedam....). Czy moj
    tok myslenia jest poprawny?

    chce to zrobic mozliwie minimalnym nakladem sil czyli planuje:
    -myjnia
    -2 warstwy antykorozyjnej na umyte podwozie z pistoletu
    -1 warstwa baranka

    dobrze rozumuje?

    Progi sa zdrowe ale tez chcialbym je zabezpieczyc. Jak dostać się do srodka?
    kupilem jakies cudo 1 litr do profili zamknietych ale pojecia nie mam jak
    sie tam dostac - bo chyba nie wiercic. Jak sie to aplikuje? po prost przez
    dziure psikac az sie zacznie lac z drugiej strony?:)

    Prog od dolu u mnie jest czarny i myslalem zeby tam baranka tez nalozyc. Jak
    zabezpieczyc lakier kolorowy ktrory jest wyzej? jakas tasma malarska?

    --
    -
    pozdrawiający

  • 2. Data: 2010-05-05 23:44:21
    Od: Piter <b...@e...pl>

    na ** p.m.s ** Michał Gut pisze tak:

> [...]
    > do srodka? kupilem jakies cudo 1 litr do profili zamknietych ale
    > pojecia nie mam jak sie tam dostac - bo chyba nie wiercic. Jak sie

    Tectyl ma wężyk z mosięzną dyszą ktora psika na wszystkie strony
    świata. Wtedy jest łatwo bo ciśnie się spust i wyciąga wężyk.

    Ale gdzie w tych buraczanych czasach kupic tectyl w sklepie ;)

    http://www.v-t.pl/sklep.php?id=203&id_podkategorii=&
    towar=1458

    --
    Piter
    vw golf mk2 1.3 '87

  • 3. Data: 2010-05-06 16:50:13
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    albo robić dobrze albo wcale, więc zaczynamy od piaskowania (ok 300zł za
    całą podłogę (tak całą bo cała jest skorodowana) potem naprawy
    blacharskie w zależności od stopnia korozji (będzie znaczna bo to fiat)
    wiec coś o tym po punciaków trochę ciąłem :) koszt ok 500zł potem
    malowanie, zabezpieczenie i jest szansa na chociaż 2-3 lata spokoju :)
    Reasumując jeśli nie chcesz tego robić nie rób nic, sprzedaj tak jak
    jest i co najważniejsze powiedz jak jest a nie ukrywaj przed kupującym.

    --
    krzysiek82

  • 4. Data: 2010-05-06 18:09:08
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    krzysiek, napisalem tanio:)
    wartosc tego samochodu to max 5kpln albo i to nie....