    From: "Marcin Szumilas" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: gdzie Symbian trzyma wiadomości?
    Date: Sat, 23 Jan 2010 04:35:36 +0100

    Dzień dobry!

    E51, soft 300.
    W jakich katalogach Symbian trzyma SMS-y i maile -- w pamięci telefonu i
    na karcie?

    Od pewnego czasu nie mogę przenieść wiadomości na kartę -- dostaję
    komunikat "Nie można przenieść wiadomości do innej pamięci". Również
    kiedy wybiorę Szczegóły pamięci | Karta pamięci, to proces skanowania się
    nie kończy.

    Chciałbym uniknąć formatowania karty, bo mam tam wiele aplikacji
    zainstalowanych. Co mogę jeszcze zrobić?

    Pozdrawiam,
    Marcin Sz.